Skocz do zawartości


Zmień widoczność shoutboxa Shoutbox Otwórz w nowym oknie

@  Dark Fenix : (25 February 2021 - 21:09 PM)

lato przyszło to można wstać

@  abi : (25 February 2021 - 00:17 AM)

jak to nie,

@  morawcik : (23 February 2021 - 08:55 AM)

co to to nie

@  abi : (23 February 2021 - 00:06 AM)

wstawać leniuchy :D

@  abi : (23 February 2021 - 00:06 AM)

bu :witch:

@  abi : (21 February 2021 - 00:39 AM)

no ba :D

@  Yeed : (20 February 2021 - 18:53 PM)

Na bogato widzę :D

@  Yeed : (19 February 2021 - 23:47 PM)

Hellou

@  morawcik : (19 February 2021 - 10:03 AM)

oj tam, oj tam - 2 w jednym xD

@  abi : (18 February 2021 - 23:52 PM)

shoox nie wierzę :D

@  abi : (18 February 2021 - 23:51 PM)

morcik to nie cukierki by się nimi zajadać bo smaczne nie są, ale najważniejsze aby były skuteczne.

@  Dark Fenix : (17 February 2021 - 19:55 PM)

dobry

@  shoox : (17 February 2021 - 19:19 PM)

Dobry wieczór : )

@  morawcik : (17 February 2021 - 08:24 AM)

zajadam się proszkami przeciwbólowymi :D

@  abi : (16 February 2021 - 21:54 PM)

dobry , co tam porabiacie? :P

@  Dark Fenix : (16 February 2021 - 15:56 PM)

bry

@  morawcik : (16 February 2021 - 08:36 AM)

siemka

@  morawcik : (15 February 2021 - 14:36 PM)

Powiedzmy sobie szczerze. Przyszedłeś tu tylko dlatego, żeby móc pocałować Gomeza w dupę.

@  xilk : (15 February 2021 - 12:06 PM)

Dobry

@  morawcik : (15 February 2021 - 08:44 AM)

bry

@  morawcik : (14 February 2021 - 17:14 PM)

dłużej zajęło mi doczołganie się przez te środki przeciwbólowe...

@  morawcik : (14 February 2021 - 17:13 PM)

drugi

@  abi : (14 February 2021 - 01:24 AM)

pierwsza...

@  Gigoss : (13 February 2021 - 15:12 PM)

Chyba, że mogę dograć patcha ręcznie, a nie z poziomu steama? Czy wtedy nie będzie trybić?

@  Gigoss : (13 February 2021 - 15:00 PM)

@Dark Fenix odpisałem

@  Dark Fenix : (13 February 2021 - 14:55 PM)

@Gigoss odpisałem w temacie

@  Gigoss : (13 February 2021 - 14:32 PM)

Siemka, mam takie pytanie. Pobrałem sobie G3 na steamie lecz przed pobraniem nie wybrałem wersji 1.75.14 i teraz nasuwa się pytanie czy mogę normalnie odpalić ten patch czy musze od nowa pobierać gre?

@  Dark Fenix : (12 February 2021 - 16:54 PM)

no no, życia CI zabraknie

@  morawcik : (12 February 2021 - 11:03 AM)

just kill me...

@  morawcik : (12 February 2021 - 11:03 AM)

zawału dostałem - właśnie zaktualizowałem swoją listę gier i takich "must play" zebrało się już 120...

@  Dark Fenix : (11 February 2021 - 21:43 PM)

R1 bardzo podobny (mechanicznie) do G2 więc gra się świetnie. R2 i 3 to już trochę inne gry

@  morawcik : (10 February 2021 - 22:38 PM)

eh, muszę sobie jakoś wygospodarować czas i w końcu przejść riseny xD

@  abi : (10 February 2021 - 21:36 PM)

dobry :)

@  Dark Fenix : (10 February 2021 - 16:12 PM)

yt jest dobry jak ktoś prowadzi standardowy kanał na yt a live to tylko dodatek

@  Dark Fenix : (10 February 2021 - 16:11 PM)

twitch najlepszy jeśli chodzi o live

@  szczurek : (10 February 2021 - 06:03 AM)

nie żałuje że postawiłem na twitcha ;)

@  szczurek : (10 February 2021 - 06:03 AM)

na youtube streamowałem przez piewsze 3 miesiące zabawy, ale nie jest to w żaden sposób przychylna graczom platforma (tak jak facebook)

@  abi : (09 February 2021 - 22:13 PM)

dobtry:)

@  Anio? Stró? : (09 February 2021 - 10:59 AM)

a już znalazłem ;D fajnie fajnie, ktoś z G.upa się wybija ;D

@  Anio? Stró? : (09 February 2021 - 10:55 AM)

a na Youtube nie streamingujesz, Szczurku?

@  Yeed : (08 February 2021 - 23:18 PM)

https://www.twitch.tv/szczurkowski jedzie kolega :D

@  abi : (08 February 2021 - 19:23 PM)

morcik a ja myślałam ze coś napiawiłeś, bo moje sb wreszcie ejst normalne :D, wiem że jak będziesz mieć czas to zrobisz, nie ścigam, jeszcze ;)

@  abi : (08 February 2021 - 19:23 PM)

yeed nic nie stoi na przeszkodzie abyś założył i tam tego pilnował, mi się nie chce, a tego tu szkoda wywalić w kosmos, zatem podjęłam decyzję że to zostawiam.

@  abi : (08 February 2021 - 19:19 PM)

szczurek ^_^, miłego grania :), te dłuższe mody masz już za sobą, DF podał kilka, wydaje mi się ze jeszcze coś tam było, ale sklerozę mam. Do tego sporo krótkich modów.

@  morawcik : (08 February 2021 - 12:24 PM)

a co do forum to mam nadzieję, że w tym tygodniu uda si w końcu ogarnąć... :(

@  morawcik : (08 February 2021 - 12:23 PM)

discord fajna sprawa

@  Yeed : (08 February 2021 - 09:54 AM)

@  Yeed : (07 February 2021 - 19:52 PM)

Abi nadal namawiam do założenia discorda Gothic up ;p

@  Yeed : (07 February 2021 - 19:42 PM)

Dodałem sobie twój serwik na discordzie. Się zobaczy co tam kolega ciśnie :D

@  Yeed : (07 February 2021 - 19:41 PM)

Minęło 17 lat od twojej rejestracji :D

@  Yeed : (07 February 2021 - 19:37 PM)

Ewidentnie należysz do tego grona ;D Ludzi zjaw, których wiem, że znałem :D

@  Yeed : (07 February 2021 - 19:36 PM)

Jezu zobaczyłem ducha. Jesteś tak stary szzurku, że już pamiętam jak przez mgłę wszystkie kluczowe postaci tego miejsca.

@  szczurek : (07 February 2021 - 18:52 PM)

reszte obadam, dzięki!

@  szczurek : (07 February 2021 - 18:52 PM)

Dolina Zombie mi nie podeszła po tym jak zrobiłem rozeznanie, Ludzie z Górniczej doliny to po prostu uboższa wersja Edycji Rozszerzonej z tego co czytałem

@  Dark Fenix : (07 February 2021 - 11:02 AM)

tyle co mi się kojarzy

@  Dark Fenix : (07 February 2021 - 11:01 AM)

G1: Dolina zombi, ludzie z górniczej doliny (na początku jest jedno idiotyczne zadanie a potem już fajnie leci), Dirty Swamp (chyba g1)
G2: Ucieczka, Velaya, dark saga (do tego przygotuj poradni bo czasami nie ogarniesz), z życia złodzieja (jeden z najlepszych modów), valendor,

@  szczurek : (07 February 2021 - 06:56 AM)

a no i ... pierwszy :D (kiedyś był taki konkurs "pierwszeństwo w SB" :D )

@  szczurek : (07 February 2021 - 06:55 AM)

jeśli jest gdzieś na forum odpowiedni temat, to proszę o nakierowanie - stwierdziłem że przyjdę najpierw tutaj do swoich zanim zacznę się błąkać bo servisach typu The Modders :D

@  szczurek : (07 February 2021 - 06:54 AM)

do dwójki Returninga, Złote Wrota i Cienie przeszłości, Trójkę też mam za sobą z QP i CM

@  szczurek : (07 February 2021 - 06:54 AM)

do Gothic 1 przeszedłem Diccurica, Mroczne Tajemnice, Czas Zapłaty i Edycję Rozszerzoną

@  szczurek : (07 February 2021 - 06:53 AM)

moje pytanie brzmi, czy są jakieś mody które warto ograć? wiadomo że czekam na premiery, ale może są jakieś "starocie", które jakimś cudem mi umknęły?

@  szczurek : (07 February 2021 - 06:53 AM)

wróciłem na stare śmieci, bo potrzebuje porad od ekspertów - bawię się od jakiegoś czasu w streamowanie i nie ukrywam, że często sięgam też po Gothic

@  szczurek : (07 February 2021 - 06:50 AM)

no witam :D

@  abi : (06 February 2021 - 21:48 PM)

o mam normalne sb :D, szok

@  Nameless : (06 February 2021 - 12:23 PM)

https://tenor.com/zoKz.gif

@  abi : (03 February 2021 - 23:27 PM)

czasorozciągacz wszędzie poszukiwany i ni ma, a tez

@  morawcik : (03 February 2021 - 02:42 AM)

x4 to takie minimum xD

@  Dark Fenix : (02 February 2021 - 15:59 PM)

Moraw x4? przerąbane

@  Anio? Stró? : (01 February 2021 - 20:10 PM)

Yeedo, widzialem to na fb, dobre :D

@  morawcik : (01 February 2021 - 08:57 AM)

:(

@  morawcik : (01 February 2021 - 08:57 AM)

tak min x4

@  morawcik : (01 February 2021 - 08:57 AM)

rozciągnijcie mi ktoś dobę

@  abi : (01 February 2021 - 00:35 AM)

pierwsza

@  abi : (31 January 2021 - 19:40 PM)

jak tam naprawa forum? :P

@  Yeed : (31 January 2021 - 17:15 PM)

@  morawcik : (31 January 2021 - 12:22 PM)

halo?

@  abi : (30 January 2021 - 23:33 PM)

dobry... :)

@  morawcik : (28 January 2021 - 15:35 PM)

pierwszy

@  El Bastardo : (26 January 2021 - 21:09 PM)

Na szybko tylko powiem, że jeśli o mnie chodzi to raczej klasycznie. Berserk i dwuręczny miecz

@  El Bastardo : (26 January 2021 - 21:08 PM)

Znajdę chwilę to coś tam naskrobię.

@  Dark Fenix : (26 January 2021 - 18:54 PM)

Podziel się swoimi wrażeniami tutaj: https://forum.gothic...wrazenia-z-gry/

@  Dark Fenix : (26 January 2021 - 18:54 PM)

@El Bastardo i jak walka w ELEXie? walczyłeś klasycznie mieczem czy na roń palną się przerzuciłeś?

@  morawcik : (26 January 2021 - 01:57 AM)

pierwszy

@  morawcik : (25 January 2021 - 02:49 AM)

ten co z czasem nie ma co robić xD

@  El Bastardo : (24 January 2021 - 21:50 PM)

Gierka całkiem całkiem

@  El Bastardo : (24 January 2021 - 21:50 PM)

Skończyłem Elexa ��

@  abi : (23 January 2021 - 21:28 PM)

o żesz nie zauważyłam, xd, odpiszę za 2 dni bo obecnie łapy mmi się regenerują po wczorajszej fizjoterapii i wszystko mnie napiernicza jak u starej babiny :lol:

@  abi : (23 January 2021 - 21:22 PM)

yeed ide ocykać co ty tam naskrobałeś :)

@  abi : (23 January 2021 - 21:22 PM)

morcik no pocieszenie ;)

@  Yeed : (23 January 2021 - 15:16 PM)

Abi wiedźmo czekam na odpiskę w Tawernie najemników ;p

@  morawcik : (22 January 2021 - 09:09 AM)

nie tylko ja taki zmarzluch :D

@  tomisakis : (22 January 2021 - 00:00 AM)

pierwszy

@  abi : (21 January 2021 - 21:03 PM)

dla kogo? chyba dla eskimosxD

@  Dark Fenix : (21 January 2021 - 17:45 PM)

niby zalecane jest 21 xD

@  abi : (21 January 2021 - 01:48 AM)

także no, zeby im szczury dupska poogryzały :witch:

@  abi : (21 January 2021 - 01:46 AM)

najgorsze jst to ze dla mnei 23 na plusie to jest jeszcze zimno xd

@  abi : (21 January 2021 - 01:46 AM)

o ile siedzą w chacie ;)

@  abi : (21 January 2021 - 01:46 AM)

ja bul kosmiczne rachunku po podwyżkach prunda a oni palą czym popadnie xd

@  abi : (21 January 2021 - 01:45 AM)

kiedy u mni oni mają jeszcze piece kaflowe, ja mam akumulacyjny dynamiczny na prund

@  morawcik : (21 January 2021 - 00:21 AM)

tego nie wiem ale wiem, że nie możesz mieć za zimno

@  Dark Fenix : (20 January 2021 - 18:02 PM)

a czy jakoś teraz nie zmieniły się przepisy, że nie ma oszczędzania na grzaniu? W sensie niezależnie czy grzejesz czy nie to i tak płacisz równo

@  morawcik : (20 January 2021 - 08:51 AM)

uuuu

@  abi : (20 January 2021 - 00:52 AM)

DF kurde jak po zimie jak u mnie śniegu jeszcze pełno i zimno... sąsiady niemal nie grzeją albo wcale, i mi w chacie sie wychlodziło do 16 st mimo grzania na full, by im dobytki zgniły o!klątwa rzucona :witch:

@  morawcik : (19 January 2021 - 23:49 PM)

jak praca to się nie da spać :P

@  Dark Fenix : (19 January 2021 - 21:22 PM)

zima zima i po zimie, mogło chociaż tydzień potrzymać ten mróz

@  Yeed : (19 January 2021 - 20:03 PM)

zatem śpij

@  morawcik : (19 January 2021 - 14:33 PM)

spać mi się chce jak nie wiem...

@  morawcik : (19 January 2021 - 14:33 PM)

nie taki dobry

@  abi : (19 January 2021 - 01:14 AM)

dzię dobry ;)

@  tomisakis : (18 January 2021 - 22:26 PM)

dobry wieczór

@  abi : (18 January 2021 - 18:30 PM)

to jest kalejdoskop ;)

@  morawcik : (18 January 2021 - 09:09 AM)

poprzednim*

@  morawcik : (18 January 2021 - 09:09 AM)

btw sorki - nie miałem w tym tyg kompletnie czasu na ogarnięcie forum :(

@  morawcik : (18 January 2021 - 09:09 AM)

to jest losowe, spróbuj wyczyścić dane przeglądarki

@  Yeed : (18 January 2021 - 01:16 AM)

Jendak nie :D

@  abi : (16 January 2021 - 19:37 PM)

mi też , poza rozjechanym sb wsio bangla, no brak polskich znaków gdzi nie gdzie...

@  Yeed : (15 January 2021 - 19:45 PM)

Ja sorawdzam i mi się loguje już normalnie

@  Szkeleton : (15 January 2021 - 18:48 PM)

No pewnie

@  morawcik : (14 January 2021 - 18:01 PM)

nie chcą wrócić i ściemniają, że problem :P

@  Dark Fenix : (14 January 2021 - 16:05 PM)

podobno niektórzy mają dalej problem z logowaniem

@  Yeed : (14 January 2021 - 14:07 PM)

a co? Nadal cyrk?

@  abi : (13 January 2021 - 23:26 PM)

czyli ni każdy ma problemy z logowaim

@  abi : (13 January 2021 - 23:24 PM)

o któż zawitał :)

@  Yeed : (13 January 2021 - 18:28 PM)

Forum żywe, chodzi jak na booście. Szacun

@  morawcik : (13 January 2021 - 16:47 PM)

chciałabyś :P

@  abi : (12 January 2021 - 23:51 PM)

morcik ty ty we śnie wpisałeś dane :P

@  abi : (12 January 2021 - 23:51 PM)

AS i właśnie dlatego cmenarzysko trwa jeszcze ;)

@  Anio? Stró? : (12 January 2021 - 09:43 AM)

to dobrze bo fajnie czasem wpaść i powspominać :D

@  morawcik : (12 January 2021 - 09:34 AM)

bez podanych danych mogą mi naskoczyć xD

@  abi : (12 January 2021 - 00:14 AM)

pierwsza ;)

@  abi : (11 January 2021 - 23:32 PM)

morcik oni sami oie wzieli :P

@  abi : (11 January 2021 - 23:32 PM)

nie zamykamy xD

@  morawcik : (11 January 2021 - 17:09 PM)

@abi myślisz że im podałem? :P

@  morawcik : (11 January 2021 - 17:08 PM)

cmentarz zawsze otwarty :D

@  Anio? Stró? : (11 January 2021 - 10:59 AM)

to co, zamykacie to forum w tym roku czy nie ? :D

@  abi : (11 January 2021 - 00:23 AM)

:witch:

@  abi : (10 January 2021 - 23:52 PM)

i tak juz wzieli co chcieli :P

@  morawcik : (10 January 2021 - 19:59 PM)

wcale to nie jest wtedy moja ostatnia wizyta na tej stronie :D

@  morawcik : (10 January 2021 - 19:59 PM)

nic a nic xD

@  Dark Fenix : (10 January 2021 - 13:23 PM)

rejestracja z podaniem karty? nieeeeee to wcale nie wydaje się podejrzane :trollface:

@  morawcik : (10 January 2021 - 12:31 PM)

co za czasy >.>

@  morawcik : (10 January 2021 - 12:31 PM)

aaaaaaaa, kiedy szukasz książki i jedyne opcje do pobrania (o ile to nie fake) to te wymagające rejestracji z podaniem karty...

@  abi : (09 January 2021 - 19:22 PM)

hehe chyba nie lubi bo ucieka ;)

@  El Bastardo : (08 January 2021 - 01:52 AM)

Nie mam za wiele do gadania. Puki co unikam walki i staram się zdobyć trochę doświadczenia. Jak bym miał swoje miecze to by było inaczej ��

@  morawcik : (08 January 2021 - 01:17 AM)

przecież on to lubi :D

@  abi : (08 January 2021 - 00:13 AM)

pierwsza, branoc

@  abi : (07 January 2021 - 23:30 PM)

EB dajesz sie okąłdać? ;)

@  abi : (07 January 2021 - 23:30 PM)

dzięki za zaproszenie :)

@  JohnSlow : (07 January 2021 - 18:39 PM)

Witajcie miłośnicy Gothic :) Zapraszam was serdecznie na swój kanał w którym właśnie zacząłem serie Gothic Cienie przeszłości :) Na kanale znajdziecie również serie Risen :)

@  Dark Fenix : (07 January 2021 - 16:39 PM)

polecam jak najszybciej zdobyć towarzysza aby pomagał w walce

@  Dark Fenix : (07 January 2021 - 16:39 PM)

ja dopiero po 20 godzinach mogłem swobodnie walczyć.

@  El Bastardo : (06 January 2021 - 21:40 PM)

A zaczęłam grać przed świętami. Może faktycznie początek jest ciężki a później się rozkręci

@  El Bastardo : (06 January 2021 - 21:39 PM)

Jestem w obozie berserkerów i puki co tylko gadam, gadam i gadam �� strasznie dużo gadania. Fakt potrzebuje broni i doświadczenia bo puki co bije mnie każdy

@  Dark Fenix : (06 January 2021 - 21:22 PM)

albo znaleźć sobie jakąś broń (pistolet)

@  Dark Fenix : (06 January 2021 - 21:22 PM)

@El Bastardo musisz wytrwać początek potem idzie lepiej

@  abi : (06 January 2021 - 21:15 PM)

eb dasz radę :D

@  morawcik : (06 January 2021 - 20:39 PM)

pog

@  El Bastardo : (06 January 2021 - 20:36 PM)

Zaczynam zabawę z Elexem ale muszę przyznać, że idzie mi dość topornie

@  morawcik : (06 January 2021 - 01:33 AM)

problemy z logowaniem się są losowe :D

@  morawcik : (06 January 2021 - 01:32 AM)

co do gothica - zobacz sobie na https://www.gry-onli...gra.asp?ID=1593 która opcja ci pasauje

@  morawcik : (06 January 2021 - 01:31 AM)

dzisiaj wolne to może uda się coś ogarnąć z forum i może będzie działać poprawnie xD

@  El Bastardo : (05 January 2021 - 20:15 PM)

W domu logowałem się z kompa teraz z telefonu i wszystko działa

@  abi : (05 January 2021 - 19:13 PM)

no są problemy z logowaniem, i pewnie całą resztą, to samo co przed przenosinami, gdzieś jest coś ostro skopane

@  Dark Fenix : (05 January 2021 - 15:48 PM)

żyje żyje, ale podobno dalej są problemy z zalogowaniem się :/

@  El Bastardo : (05 January 2021 - 12:08 PM)

Siema

@  El Bastardo : (05 January 2021 - 12:08 PM)

Dobrze, że ten Cmentarz żyje :) Ponownie.

@  abi : (05 January 2021 - 01:24 AM)

może jeszcze gdzieś są

@  Anio? Stró? : (04 January 2021 - 22:30 PM)

o kurde, kupiłbym.. miałem taka fajna wersje pudelkowa i chyba mi mama wyrzucila, albo sam schowalem nie wiem gdzie :D

@  abi : (04 January 2021 - 20:10 PM)

pudełkowa*

@  abi : (04 January 2021 - 20:10 PM)

w jakimś sklepie agd rtv były za ok 2 dyszki w komplce wszystkie gothicy,wersja pudekowa

@  Marcinek1999 : (04 January 2021 - 19:14 PM)

Wiecie może skąd mogę ogarnąć podstawke gothic 2?

@  morawcik : (03 January 2021 - 20:09 PM)

nie, abi nie jest legit :D

@  lolek90 : (03 January 2021 - 19:15 PM)

legit?

@  abi : (03 January 2021 - 00:27 AM)

pierwsza :D

@  morawcik : (02 January 2021 - 23:59 PM)

yhy

@  abi : (02 January 2021 - 22:07 PM)

łooo ile polskich znaków brakuje :P

@  Dark Fenix : (02 January 2021 - 20:13 PM)

siema

@  Anio? Stró? : (02 January 2021 - 18:08 PM)

witamy spowrotem :D

@  Dark Fenix : (02 January 2021 - 17:07 PM)

@RoMek mówisz o panelu administratora? masz link z lewej strony nad sb

@  morawcik : (31 December 2020 - 23:50 PM)

Z okazji Nowego Roku życzę Wam spełnienia wszystkich marzeń, również tych najbardziej skrytych, o których nie mówicie nikomu (ale ciiii). Chcę Wam również życzyć miłości, zadowolenia w życiu prywatnym i zawodowym, a także szczęścia, zdrowia i wszelkiej pomyślności. Szczęśliwego Nowego Roku 2021!

@  abi : (31 December 2020 - 22:02 PM)

moje kochane gupki życzę wam zdrowia i aby nowy rok był powrotem do normalności, wolny od zakazów i nakazów... do miłego :*

@  abi : (31 December 2020 - 21:59 PM)

no w sumie chyba nikt nie wie xd, może jakieś info na fp gupa? ;p

@  xilk : (31 December 2020 - 10:27 AM)

Dobry wszystkim. Wczoraj się zorientowałem, że znów forum działa po przerwie ;)

@  RoMek : (30 December 2020 - 22:26 PM)

a gdzie to się wchodziło do acp :wave:

@  Dark Fenix : (30 December 2020 - 21:30 PM)

ja bym Abi nie wierzył

@  abi : (30 December 2020 - 21:18 PM)

żadnej klątwy nie rzucałam

@  abi : (30 December 2020 - 21:17 PM)

to nie moja wina :P

@  morawcik : (29 December 2020 - 16:23 PM)

ładnie mnie wzięło xD

@  Dark Fenix : (29 December 2020 - 16:09 PM)

xDDDD

@  morawcik : (29 December 2020 - 15:39 PM)

omg, teraz dopiero zauważyłem że napisałaś "wygrzać się" a nie "wyrzygać się" xDDDDD

@  morawcik : (28 December 2020 - 09:53 AM)

bry

@  morawcik : (28 December 2020 - 00:07 AM)

xD

@  abi : (28 December 2020 - 00:07 AM)

wygrzać się :)

@  morawcik : (27 December 2020 - 22:01 PM)

to fakt ale co zrobić :(

@  Dark Fenix : (27 December 2020 - 21:38 PM)

gorąca kawa i do łóżka, teraz lepiej nie chorować

@  morawcik : (27 December 2020 - 20:58 PM)

eh, grypsko mnie znowu łapie...

@  abi : (27 December 2020 - 19:11 PM)

hyhy posty dzialają

@  abi : (27 December 2020 - 18:58 PM)

nadal mam wyjechane sb poza linię - po prawej str - jak przd pzrenosinami xd

@  abi : (27 December 2020 - 18:57 PM)

druga xd

@  morawcik : (27 December 2020 - 11:47 AM)

pierwszy :D


Zmień widoczność Gothic Up Gothic Up

  Forum Podsumowanie

Uwagi


  1. Uwagi - Poprawki regulaminu!,
  2. Konkursy

Je?eli masz jakie? zastrze?enia, napisz o nich tutaj.

  • 247 tematów
  • 3019 odpowiedzi

Strona i forum

Dyskusje, oraz problemy zwi?zane z forum i stron?.

  • 248 tematów
  • 3789 odpowiedzi

Przywitaj si?!

Napisz co? o sobie, sk?d jeste?, co lubisz robi?, jak do nas trafi?e?/a?, zapoznaj si? z innymi u?ytkownikami. To nasz k?cik powita?.

  • 590 tematów
  • 3440 odpowiedzi

Konkursy

Masz pomys? na konkurs, chcia?by? go przeprowadzi?? To forum jest w?a?nie dla Ciebie!

  • 133 tematów
  • 5668 odpowiedzi

Zmień widoczność News Room News Room

  Forum Podsumowanie

Newsy

Tematy nawi?zuj?ce do wszystkich newsów ze ?wiata Gothic i nie tylko!

  • 567 tematów
  • 952 odpowiedzi

Zmień widoczność ELEX ELEX

  Forum Podsumowanie

Informacje o grze

  • 21 tematów
  • 84 odpowiedzi

Problemy

  • 10 tematów
  • 26 odpowiedzi

Zmień widoczność Saga Risen Saga Risen

  Forum Podsumowanie

Risen 3: W?adcy Tytanów


  1. Informacje,
  2. O grze,
  3. Problemy

  • 18 tematów
  • 142 odpowiedzi

Risen 2: Mroczne Wody


  1. Informacje,
  2. O grze,
  3. Problemy

  • 86 tematów
  • 602 odpowiedzi

Risen


  1. Informacje,
  2. O grze,
  3. Problemy

  • 250 tematów
  • 1755 odpowiedzi

Zmień widoczność Saga ArcaniA Saga ArcaniA

  Forum Podsumowanie

ArcaniA: Upadek Setarrif


  1. Informacje,
  2. Problemy

  • 26 tematów
  • 172 odpowiedzi

ArcaniA: Gothic 4


  1. Informacje,
  2. O grze,
  3. Problemy

  • 524 tematów
  • 4449 odpowiedzi

Zmień widoczność Saga Gothic Saga Gothic

  Forum Podsumowanie

Gothic 3: Zmierzch Bogów


  1. Informacje,
  2. Problemy

  • 333 tematów
  • 1925 odpowiedzi

Gothic 3


  1. Informacje,
  2. O Grze,
  3. Problemy

  • 3012 tematów
  • 16539 odpowiedzi

Gothic 2: Noc Kruka


  1. O Grze,
  2. Problemy

  • 1144 tematów
  • 8306 odpowiedzi

Gothic 2


  1. O Grze,
  2. Problemy

  • 789 tematów
  • 6029 odpowiedzi

Gothic


  1. O Grze,
  2. Problemy

  • 929 tematów
  • 7228 odpowiedzi

Zmień widoczność ?wiat Gothic i Risen ?wiat Gothic i Risen

  Forum Podsumowanie

Modyfikacje


  1. Zapowiedzi,
  2. Recenzje Modyfikacji,
  3. Ogólnie o modyfikacjach

Dzia? zwi?zany z modyfikacjami do gier z serii Gothic. Porady, opinie, pomoc. Zapraszam.

  • 375 tematów
  • 2448 odpowiedzi

Zakon ?wi?tego Miecza


  1. Biblioteka,
  2. Kapitularz,
  3. Encyklopedia,
  4. Encyklopedia Risen

Bractwo badaczy i odkrywców ?wiata Gothic.

  • 1085 tematów
  • 2799 odpowiedzi

Ogólnie o serii

Chcesz porozmawia? na tematy dotycz?ce wi?cej ni? jednej cz??ci gry? A mo?e ca?ej serii? To forum ogólne o Gothic'u.

  • 121 tematów
  • 1609 odpowiedzi

Gothic - Filmy

Gothic'owe filmy, te profesjonalne, jak i weso?e.

  • 103 tematów
  • 469 odpowiedzi

Biblioteka Save'ów


  1. Gothic,
  2. Modyfikacje serii Gothic,
  3. Risen,
  4. Modyfikacje serii Risen

Poszukujesz save'ów lub masz save'y którymi chcesz si? podzieli?, zajrzyj tutaj.

  • 2 tematów
  • 106 odpowiedzi

Zmień widoczność Nasze Prace Nasze Prace

  Forum Podsumowanie

Galeria

Zrobi?e? interesuj?cy rysunek, a mo?e model 3D? Pochwal si? nim tutaj.

  • 143 tematów
  • 3764 odpowiedzi

Opowiadania


  1. Archiwalne Zebrania Klanowe

Napisa?e? co? ciekawego? Felieton, opowiadanie, a mo?e wiersz? Podziel si? nim z nami w tym dziale.

  • 706 tematów
  • 5393 odpowiedzi

Audiobook


  1. Audiobook Team

Wspólnie tworzymy audiobooka. Masz ciekawe pomys?y, niestresuj?c? osobowo?? i g?os - zg?o? si? do nas!

  • 4 tematów
  • 179 odpowiedzi

Zmień widoczność Forum Generalne Forum Generalne

  Forum Podsumowanie

O Grach

Mo?esz tutaj pisa? o wszystkich gatunkach gier na PC.

  • 443 tematów
  • 5109 odpowiedzi

Komputery


  1. Konsole

W tym dziale mo?emy porozmawia? o wszystkim, co zwi?zane z Informatyk?.

  • 457 tematów
  • 2303 odpowiedzi

Hobby


  1. Filmy,
  2. Seriale,
  3. Muzyka,
  4. Humor,
  5. Ksi??ki

Rozmowy o wszystkim i o niczym…

  • 1008 tematów
  • 25859 odpowiedzi

MMORPG

Na tym forum poruszane s? rozmowy na temat MMORPG.

  • 186 tematów
  • 2218 odpowiedzi

Inne Strony

Chcesz zareklamowa? w?asn? stron? czy mo?e pozna?e? jak?? ciekaw? witryn?, tak czy siak napisz o niej tutaj!

  • 190 tematów
  • 1103 odpowiedzi

Zmień widoczność Kolonia Karna Kolonia Karna

  Forum Podsumowanie

Górnicza Dolina


  1. Stary Obóz,
  2. Nowy Obóz,
  3. Obóz Bractwa

Kolonia Karna jest miejscem, do którego zsy?ani s? przest?pcy z ca?ego królestwa. Pocz?tkowo wszyscy ci??ko pracowali pod nadzorem stra?ników w kopalniach rudy, surowca który mia? ogromne znaczenie w wojnie z Orkami, toczonej przez Rhobara II.
Aby skaza?cy nie wydostali si? z wiezienia, trzynastu magów otworzy?o ogromn?, magiczn? barier?. Jednak podczas jej tworzenia co? zak?óci?o delikatn? struktur? zakl?cia i magowie zostali uwiezieni w Górniczej Dolinie. Wi??niowie wykorzystali nieuwag? stra?ników i przej?li w?adz? w Kolonii.
Po pewnym czasie nast?pi? roz?am na trzy obozy: Stary Obóz, Nowy Obóz oraz Bractwo ?ni?cego. Ka?dy poszed? w swoja stron?...

  • 73 tematów
  • 20549 odpowiedzi

Plac Wymian

Plac Wymian jest miejscem, w którym ruda wydobywana w kopalniach Górniczej Doliny wymieniana jest na towary z zewn?trz. Tutaj równie? trafiaj? nowi skaza?cy...

  • 6 tematów
  • 142 odpowiedzi

Gothic Role Playing


  1. Sesja RPG

  • 6 tematów
  • 497 odpowiedzi

Najnowsze tematy

YouTube

Losowy Cytat

"Przykro mi, ale muszę cię zabić."

Gothic Up na Facebook

 
  • 305513 Napisanych postów
  • 51984 Wszystkich użytkowników
  • skidunio666 Najnowszy użytkownik
  • 636 Najwięcej aktywnych


0
 aktywnych użytkowników dnia Shoutbox (w ciągu ostatnich 20 minut)
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych