Regulamin

1. Rejestracja

  • Każdy użytkownik ma prawo do rejestracji tylko i wyłącznie jednego konta. W razie złamania zakazu, dany użytkownik zostanie pozbawiony praw, poprzez zbanowanie jego adresu IP. Wszystkie jego konta zostaną niezwłocznie skasowane. Możliwe są odstępstwa tylko wtedy gdy z jednego adresu IP korzysta kilka osób lecz taki stan rzeczy musi zostać zgłoszony Administracji.
  • Używanie jednego konta przez wielu userów jest stanowczo zabronione.
  • Zabrania się używania nicków powszechnie uważanych za wulgarne
  • W momencie rejestracji wyrażasz zgodę na otrzymanie maili reklamowych wysyłanych poprzez forum.
  • Rejestrując się każdy user zobowiązany jest do przestrzegania punktów regulaminu, łamanie ich jest surowo karane.


2. Pisanie Nowych Wiadomości

  • Posty należy zamieszczać w odpowiednich tematach.
  • Posty bezsensowne, odbiegające od tematu lub nie wnoszące nic do dyskusji będą usuwane a ich autor karany ostrzeżeniem.
  • Spam i bezsensowne nabijanie postów będą karane ostrzeżeniem. Niedozwolone jest pisanie kilku postów pod rząd. Jeśli czegoś zapomniałeś nie pisz nowego postu, od tego jest opcja "edytuj".
  • Na forum nie używamy wulgaryzmów, nie obrażamy, ani nie krytykujemy nikogo (dotyczy to również prywatnych wiadomości). Krytykę pozostaw adminom i moderatorom.
  • Na forum obowiązuje bezwzględny zakaz reklamowania stron pornograficznych oraz stron promujących przemoc bądź narkotyki.
  • Sprawy prywatne, bądź mało ważne załatwiamy za pomocą "Prywatnych Wiadomości".
  • Forum nie promuje piractwa. Wszystkie tematy i posty z „crackami” czy nielegalnymi plikami będą kasowane. Założyciele takich tematów, będą karani.
  • Posty w tematach bezpośrednio łamiących regulamin są zabronione. Wszelkie posty typu : "Głupi temat, należy go zamknąć" będą usuwane a ich nadawca karany.
  • Wiadomości niezgodne z regulaminem, należy zgłaszać do moderatorów używając opcji "Raport".
  • Przed wysłaniem posta zawsze sprawdzaj jego poprawność ortograficzną i gramatyczną. Może się okazać, że jest on nieczytelny lub niezrozumiały dla innych.
  • Przywłaszczanie cudzych dzieł jest niedozwolone i jest karane natychmiastowo banem! Tematy, w których znajduję się plagiat, powinny być jak najszybciej zgłoszone do Administracji przez użytkowników.
  • Zabrania się umieszczania dużej ilości obrazków w postach, należy zastąpić je linkami.


3. Nowe Tematy

  • Każdy temat, musi być założony w odpowiednim dziale. W innym wypadku zostanie przeniesiony do odpowiedniego działu, a założyciel może dostać ostrzeżenie.
  • Nazwa tematu winna być adekwatna do jego treści.
  • Nie wolno zakładać tematów dotyczących problemów, które były już poruszane na forum. Jeśli nie jesteś pewien czy dany temat jest już na forum, skorzystaj z opcji "szukaj".
  • Wszelkie tematy niezgodne z regulaminem zostaną natychmiast usunięte, a założyciel zostanie ukarany.
  • W pierwszym poście tematu należy opisać dany problem, lub wyrazić własną opinię.


4. Sygnatura i avatar

  • Podpis nie może zawierać słów wulgarnych, ani obraźliwych zwrotów
  • W podpisie oraz avatarze zakazane jest umieszczanie obrazków o charakterze pornograficznym.
  • Promowanie w sygnaturze adresów do stron pornograficznych jest zakazane i będzie surowo karane.
  • W sygnaturze/avatarze nie wolno promować stron o tematyce konkurencyjnej do tematyki serwisu Gothic Up (Gothic.org.pl)
  • Sygnatura może zawierać maksymalnie jeden obrazek o maksymalnym rozmiarze 400x120 pikseli, bądź składać się z dwóch obrazków, których wysokość nie przekracza 120 pikseli.
  • Sygnatura może zawierać maksymalnie jedną linijkę tekstu w domyślnej wielkości czcionki.
  • Pamiętajcie, że Wasz podpis widzą inni, więc pamiętajcie o ich zdrowiu umieszczając różne animowane obrazki
  • W przypadku nie przestrzegania powyższych punktów sygnaturka będzie zmieniana lub blokowana dla konkretnych użytkowników

5. Chat

Chat jest integralną częścią forum Gothic Up i występki na nim będą karane z równa surowością. Chat jako forumowy komunikator ma służyć do wymiany szeroko pojętych poglądów i ciekawostek związanych z życiem forum, serią oraz użytkownikami.

Zabrania się:
  • Pisania powyżej 3 shoutów pod rząd
  • Propagowania treści zabronionych przez prawo (piractwo, pornografia, rasizm, poglądy faszystowskie)
  • Używania niecenzuralnego słownictwa (wulgaryzmów) bez względu na okoliczności.
  • Obrażania innych użytkowników, oraz działania na ich niekorzyść
  • Wstawiania na sb filmików bądź obrazków w nadmiernych ilościach oraz ich miniatur. Umieszczanie ich jest dozwolone tylko pod postacią linków.
  • Ogólne zachowywanie się poniżej wszelakich krytycznych.

Za złamanie jednej z wyżej obowiązujących zasad w zależności od ciężaru wykonanego występku użytkownik jest karany:
  • Banem na chacie na czas określony bądź nieokreślony
  • Warnem (Ostrzeżeniem)
  • Banem na forum na czas określony

6. Karanie Użytkowników

  • Moderatorzy, bądź admini mają prawo ukarać danego użytkownika za złamanie regulaminu ostrzeżeniem, lub banem.
  • Jedno ostrzeżenie równe jest 20% w systemie ostrzeżeń.
  • W przypadku otrzymania niezasłużonego ostrzeżenia należy zgłosić się do moderatora lub administratora. Zabronione jest zakładanie tematów typu: ”Niesłusznie dostałem ostrzeżenie”
  • Ostrzeżenia nie znikają po upływie czasu jednak mogą zostać usunięte przez Administrację. Powodem może być wyraźna poprawa, lub szczególna działalność usera na rzecz forum.
  • Ostrzeżenie powinno być uzasadnione przez wystawiającego je moderatora, lub administratora.
  • Osoba może dostać bana, kiedy działa na niekorzyść forum Gothic Up, nagminnie łamie regulamin i robi to umyślnie.
  • Bana można dostać także po otrzymaniu pięciu ostrzeżeń.


7. Administracja

  • Administrator jest osobą, posiadającą najwyższą władzę na forum, jego decyzje nie podlegają dyskusji.
  • Junior admin jest to osoba podlegająca administratorowi, lecz posiadająca jego prawa.
  • Moderator to osoba pilnująca porządku na forum.
  • Moderatorzy nie powinni nadużywać władzy ani kierować się własnymi sympatiami.
  • Moderator powinien dawać przykład.
  • Skład Moderacji ustala Administrator, może on przyjmować nowych bądź usuwać starych jej członków.

8. Postanowienia Końcowe

  • Administrator ma prawo zmienić regulamin.
  • Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum Gothic Up.
  • Nieznajomość regulaminu nie upoważnia do łamania go.
  • Pomyśl zanim napiszesz!
  • Traktuj innych tak jak sam chciałbyś być traktowany.
  • Pamiętaj twoje zachowanie na forum świadczy tylko i wyłącznie o tobie.
  • Wszelkie sugestie, co do regulaminu, błędy itp. należy zgłaszać do administratora.

Przypisy końcowe:
1. Zakazuje się na forum publicznego propagowania faszystowskiego lub innego totalitarnego ustroju państwa lub nawoływania do nienawiści na tle różnic narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość. Każde złamanie tego regulaminu zostanie nagrodzone ostrzeżeniem lub w skrajnych przypadkach usunięciem usera z forum.

2. Administracja Gothic.org.pl nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi użytkowników opublikowane na stronach portalu
oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania lub usuwania wypowiedzi zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady
współżycia społecznego. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.



Powyższy regulamin nie dotyczy ADMINISTRATORA PORTALU!!!
Do góry Bottom