Oficjalny trailer Gothic 1 Remake

Isidro

Szalony Bartek
Weteran
Redakcja
Dołączył
9.3.2009
Posty
6377
Cześć,
niedawno pojawił się kolejny zwiastun do nadchodzącego coraz więkkszymi krokami remaku Gothic 1 - co o nim sądzicie?
Widać dużo podobieństw do oryginału, ale z wiadomych względów będzie to jednak zupełnie inna gra. Po samym zwiastunie ciężko ocenić czy w dobrym czy złym sensie będzie inna. Wg mnie kluczową kwestią będzie system walki i rozwoju postaci, jeśli te dwa aspekty nie zostaną sknocone to gra może odnieść spory sukces nie tylko wśród dotychczasowych fanów. Poboczne aktywności związane z codziennym życiem pokazane na zwiastunie mogą pomóc zbudować klimat wewnątrz gry i zatrzymać graczy na trochę dłużej. Nie wiem czy gdzieś to było poruszone, ale fajni by było gdyby twórcy rozbudowali system łowiectwa i pozyskiwania materiałów ze zwierząt, które potem można wykorzystać w craftingu. W oryginalnym G1 to bardzo mocno kulało i dało sie tylko sprzedać skóry czy pazury co w późniejszej fazie gry było już niepotrzebne.
W tle Starego Obozu widać ośnieżone szczyty - w oryginale na Khorinis nie było tak wysokich gór, których szczyty byłyby ośnieżone przez cały rok. Ciekawe czy to tylko fantazja twórców czy może jakiś wybieg w kierunku remaku drugiej części i "rozbudowy" wyspy...? W trakcie walki widać też spore ilości tryskającej krwi - trochę to urealni tę część rozgrywki, ale na zwiastunie dużo lepiej niż w orygianlnych częściach wygląda magia i jej wpływ na przeciwników. Jak dla mnie to chyba najciekawsza zmiana.
W głównej fabule mam nadzieję, że dużych zmian nie będą wprowadzać. Dodatkowe zadania czy całe sekwencje poboczne na pewno się przydadzą.
Wiadomo, że zwiaastun to przypudrowane najciekawsze ujęcia stwrzone na jego potrzeby, które potem mogą nie mieć wiele wspólnego z tym co będzie w grze, ale koniec końców mam spore oczekiwania co do tej produkcji.

 

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1102
Po tym trailerze ciężko ocenić takie aspekty jak walka, fabuła czy alchemia/kowalstwo. Jedynie na czym możemy się skopić to na budowie świata.
Świat bardzo mi się podoba. Pierwsze spojrzenie na daną scenę i już wiemy gdzie jesteśmy. Nowy Obóz, Stary obóz, obóz na bagnie, każde z nich wygląda świetnie. Klimat wręcz wylewa się z ekranu.
Warto zaznaczyć, że miniaturka trailera prezentuje aktualny stan starego obozu, widać to szczególnie w kolorystyce i górach na horyzoncie, które różnią się od tych w trailerze.
 

Isidro

Szalony Bartek
Weteran
Redakcja
Dołączył
9.3.2009
Posty
6377
Z tym klimatem to też trzeba się wstrzymać do sprawdzenia w samej grze, na trailerze wszystko wygląda fajnie :) dużą część tego klimatu zrobi też muzyka w danej lokalizacji, w oryginale była świetnie dobrana pod tym względem. Same lokacje wydają się być bez większych zmian w stosunku do pierwowzoru. Przynajmniej w tych najważniejszych miejscach.
Walki nie da się zweryfikować, bardziej mi chodziło o efekty wizualne użycia czarów, ale tu też trzeba wziąć poprawkę na to co jest w trailerze a co będzie w samej grze.
Na miniaturce ośnieżone szczyty też są i chyba jest to widok od innej strony(a przynajmniej tak mi się teraz wydaje).
 
Do góry Bottom