[Gothic 3] Community Story Project - Informacje, Newsy

Electric Dragon

Majster
Weteran
Dołączył
22.8.2009
Posty
4209
15 grudnia 2010
Tarcze Nordmarczyków
Nowe wieści od Graficznego Działu Modelingu. Tak jak ogłosiliśmy dziewięć dni temu, zamierzamy dodać nieco optycznej różnorodności. Stroje będą wyglądały lepiej i będą pasować do myrthańskiej armii, natomiast nie będą pasowały do Druidów czy chociażby do mieszkańców Northmaru. A zatem, od teraz, będą trzy ekskluzywne edycje okrągłej tarczy dostępnej w Northmarze, a także duża tarcza Barbarzyńców.
Nordmarschilde.jpg
Źródło
 

Binek7

Member
Dołączył
26.9.2010
Posty
533
Tarcze kozackie, w końcu jakaś miła odmiana. Mam nadzieje, że zostanie dodane jeszcze wiecej takiego typu rzeczy. ;)
 

Electric Dragon

Majster
Weteran
Dołączył
22.8.2009
Posty
4209
16 grudnia 2010
 ​
Rozdział 2: Na tropie Władcy demonów
Jesteście już zaznajomieni z rozdziałem pierwszym. Dzisiaj, przedstawiamy wam stronę tytułową rozdziału drugiego (jak na razie ostatniego, pomimo, iż w rozdział trzeci da się już grac, natomiast screen samej strony tytułowej nie jest jeszcze gotowy). Dotyczyć będzie on tylko jednej osoby. Kto może być tak ważny by zatytułować jego imieniem rozdział, jeśli nie postać która wiodła prym w Gothic 1, i która jest najprawdopodobniej najważniejszą osobą w uniwersum Gothic'a nie licząc Bezimiennego. Zdjęcie również pokażę wam dwie małe zmiany w wyglądzie wieży Xardasa, co sprawi, iż pierwsza wizyta może być całkiem trudna.
CSP_Kapitel_2.jpg
 
Źródło
 
-------------------

Dzisiaj CSP zaserwowało nam obraz karty z drugiego rozdziału Gothic 3 Community Story Project. Co przedstawia oraz jakie zmiany zajdą w związku postacią Xardasa? Zobaczcie i przeczytajcie sami.
 

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1100
Ciekawe co to za bariera w wieży Xardasa?
 

Electric Dragon

Majster
Weteran
Dołączył
22.8.2009
Posty
4209
Znając życie będzie utrudnieniem pewnym w dostanu się do Xardasa. Ciekawe, jaki wątek z nią będzie powiązany. Aha, wszystkich rozdziałów będzie 6
 

Kuczwi

New Member
Dołączył
11.12.2010
Posty
31
Bardzo ładnie zapowiada się ta nowa wieża Xardasa, ciekawe co takiego trzeba będzie zrobić, żeby wkońcu dostać się do nekromanty.
 

szkeleton

Hmmmm
Członek Załogi
Dołączył
15.11.2008
Posty
8520
Twojego i robert9'a. Po prostu nerwica mnie bierze jak wszyscy robią ten błąd....

A wracając do tematu, to ciekawe rozwiązanie z utrudnieniem dostępu do wieży Xardasa. Ciekaw jestem jak to będzie wykorzystane w fabule.
 

Kuczwi

New Member
Dołączył
11.12.2010
Posty
31
Twojego i robert9'a. Po prostu nerwica mnie bierze jak wszyscy robią ten błąd....

A wracając do tematu, to ciekawe rozwiązanie z utrudnieniem dostępu do wieży Xardasa. Ciekaw jestem jak to będzie wykorzystane w fabule.

Powracając jeszcze chwile do tego błędu, to chyba wiem już czemu tak napisałem, bo czytając jego post utkwiło mi to w głowie chyba :)

A co do tej wieży, to może zrobią coś podobnego jak w G1, gdzie trzeba było wykonać najpierw jakieś zadanka dla strażnika wieży np. zebrać jakieś przedmioty, tak jak miało to miejsce w pierwszej części. A dopiero potem dostaniemy dostęp do Xardasa :) Moim zdaniem, byłoby to bardzo ciekawe rozwiązanie.
 

Electric Dragon

Majster
Weteran
Dołączył
22.8.2009
Posty
4209
17 grudnia 2010
Dwie notatki
Dzisiaj, dowiesz się o dwóch tekstach, które są zawarte w notkach. Będziesz mógł je odnaleźć na terenie Myrtany. Jest to jedna z naszych prób, by dodać trochę powiewu świeżości do atmosfery oraz wprowadzić więcej życia do świata Gothic.

Do każdego człowieka zdolnego do noszenia oręża.
Twój Król Cię potrzebuje. Wstąp do miejskiej policji!
Broń swojej Ojczyzny, swojego domu, swoich bliskich przed inwazją podłych Orków.
Zgłoś się do lokalnego oddziału Milicji już dziś!

Podpisano,
Marszałek Rigaldo.
Do wszystkich Obywateli,
Zakon Pana Innosa wzywa Was do pochwycenia heretyckich pism i ich autorów by spalili się w oczyszczającym ogniu Innosa.
W tym celu, w każdym z centrum miast zostaną w najbliższych dniach ustawione i rozpalone stosy.

Podpisano,
Lothar, królewski Paladyn w służbie jego wysokości Rhobara II
 
Źródło
 

Binek7

Member
Dołączył
26.9.2010
Posty
533
Od kiedy do w Gothicu było określenie Kościół? ;P

Co do wieży Xardasa, to akurat ten element gry był dośc ciężki, bo ona była ostro skampiona, a teraz to już w ogóle. Ale mam nadzieje, że w końcu zrobią coś, by przez połowe gry nie był misji "Znajdź Xardasa"
 

adana4

Member
Dołączył
12.5.2010
Posty
83
Ale mam nadzieje, że w końcu zrobią coś, by przez połowe gry nie był misji "Znajdź Xardasa"
Dokładnie , sam po cichu liczę że nie będzie można iść beztrosko na pustynię tylko fabularnie , najpierw do nordmaru ,a potem na pustynię .
 

Electric Dragon

Majster
Weteran
Dołączył
22.8.2009
Posty
4209
18 grudnia 2010
Stary przyjaciel
Oczywiście Diego, Milten, Gorn i Lester będą dalej częścią Gothic'a 3. Wiele starych przyjaciół, których jakkolwiek mogłeś zabrać ze sobą pod koniec Gothic'a 2, nie pojawiło się w następnej części. Jednym z nich był Bennet, który, jak już prawdopodobnie wiesz, pojawi się w naszym projekcie. Dzisiaj, chcemy Wam przedstawić kolejnego z przyjaciół Bezimiennego.
Wielu z Was nie zabrało Wilka ze sobą; bądź co bądź, by zabrać go se sobą, musiałbyś mu odmówić znalezienia nowej pracy na farmie Bengara w rozdziale 3 Gothic'a 2. Mimo tego, zdecydowaliśmy o tym, że pojawi się jeszcze raz. Któż inny mógłby dać Bohaterowi pancerz z płyt pełzaczy, jak nie on?! Bądźmy szczerzy, jest część Gothic'a, która powinna się pojawić.
Screen_Wolf.jpg
 
Źródło
 
----------------------------------------

Co myślicie o dodaniu kolejnego NPC z poprzednich części? Jak dla mnie bomba.
 

wersus

Esteta ekstraordynaryjny
Dołączył
18.11.2007
Posty
1597
Zawsze brakowało mi Wilka w G3. Świetna postać, zdziwiłem się, że nie było go w G3. Świetna sprawa.

Co do określenia Kościół Innosa, to nie było takowego w uniwersum Gothic, ale co z tego? Jest ono jak najbardziej trafne, skoro są magowie, są wyznawcy, jest religia, to jak nie nazwać tego inaczej niż Kościołem danego bóstwa?

A Wieża Xardasa... Gadajcie co chcecie, mi się podobało to, że musiałem zapieprzać ostro po Nordmarze (a najpierw po Myrtanie, nie wiedziałem że to w Nordmarze jest za pierwszym razem) by znaleźć najpierw Szaroskórego na Górze Jeleni, a potem wilczek mnie zaprowadził do wieży. Pamiętam jednak, że za pierwszym razem doszedłem tam przez przypadek :D W każdym razie miło wspominam te poszukiwania. A teraz dodatkowe utrudnienie... oby tylko prace nad modem zakończył się w terminie. I by nie był to kolejny nieskończony projekt typu nasze polskie CZ ;)
 

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1100
Tego właśnie mi brakowało w G3, starych dobrych kupli. Oczywiście pancerz z płyt pełzacza zawsze się przyda.
 

Wysoki93

Active Member
Dołączył
9.12.2006
Posty
666
Fajnie że dodają postacie z poprzednich części, ale szczerze mówiąc - tekstura Wilka jest do kitu.
Nie mogli eksportować tekstury jakiejś innej postaci i ją przerobić?
 

Biafra

Balotelli
Weteran
Redakcja
Dołączył
8.10.2010
Posty
2677
Jestem jak najbardziej za tym aby, reaktywować jak najwięcej starych NPC, w G3. Ten zabieg nada tylko kolorów, temu modowi, który wygląda na naprawdę rewolucyjną rzecz, która zajdzie w universum G3 :D. Jestem coraz bardziej pod jarany i czekam na więcej...
 

Kuczwi

New Member
Dołączył
11.12.2010
Posty
31
Kolejny świetny news, tego mi brakowało. Coraz bardziej nie mogę się doczekać tego dodatku. :lol:

Widać, że panowie znają się na rzeczy, szkoda, że nie było tego wszystkie w G3 od samego początku :rolleyes:
 
Do góry Bottom