[Gothic 3] Community Story Project - Informacje, Newsy

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1102
8 grudnia 2012
Ten scen mówi sam za siebie(przynajmniej jak ktoś zna niemiecki):
Silberzunge2.jpg

W CSP dostępna będzie nowa umiejętność, która pomoże nam w rozmowie. Będzie można wyciągnąć z naszego rozmówcy dodatkowe informacje w sprawie jakiegoś zadania, wynegocjować lepszą cenę za questa lub nauczy się umiejętności za darmo. Ponadto będzie można odblokować niedostępne dotąd zadanie.
Ponieważ nie możemy tworzyć nowych umiejętności tylko edytować już istniejące "Srebrny język" będzie oparty na "Targowaniu się". Ten kto nauczy się "Srebrnego języka" uzyska również przewagę handlową.
Aha, możecie wierzyć albo nie. Na ten pomysł wpadliśmy jeszcze przed premierą Risen 2(nie ukrywamy, że nazwa jest skopiowana).
 
Źródło
 

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1102
9 grudzień 2012
Dzięki ogromnej pracy Baltrama użytkownika WoG, który zrobił wiele dla moddingu Gothic-a 3 i Risen(dla wyjaśnień nie należy on do CSP). Jest możliwe oglądanie i modyfikowanie przedmiotów takich jak zbroje w 3D.
Pochłania to wiele pracy, więc nie wiążcie z tym wielkich nadziei. Mimo to chcemy wykorzystać tą możliwość.
Zdecydowaliśmy, że w pierwsze w kolejce do edytowania są zbroje: ciężka zbroja buntownika i ciężka zbroja najemników. Wiele osób uważało są identyczne. Tak więc przedstawiamy wam wyniki naszej pracy:
Źródło
 

Isidro

Szalony Bartek
Weteran
Redakcja
Dołączył
9.3.2009
Posty
6377
trochę były drażniące te zbroje - różniły się tylko kolorami. Dobrze że się za to wzięli ^^
 

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1102
10 grudzień 2012
Dzisiaj chcemy zaprezentować wam trzech naszych starych przyjaciół, których mogliśmy wziąć na pokład Esmeraldy: Bennet, Wilk i Girion.
"Chwileczkę!", może zaprotestować jeden w fanów CSP "przecież wiemy, że pojawią się oni w grze".
Zgadza się, dowiedzieliście się o tym z poprzednich kalendarzy oraz z innych newsów ale jak to mówią trening czyni mistrza. W międzyczasie wszyscy pracujący przy CSP udoskonalili swoje umiejętności. Graficy nie są żadnym wyjątkiem.
Dlatego, że nasi starzy kompani są nam bardzo bliscy postanowiliśmy, jeszcze raz nad nimi popracować. Mimo, że możemy zmieniać tylko tekstury twarzy, zgodzicie się, że pomiędzy starą a nową wersją jest ogromna przepaść.
CSP_Bennet_Vergleich-alt.jpg

CSP_Girion_Vergleich-alt.jpg

CSP_Wolf_Vergleich-alt.jpg
Źródło
 

abi

Witch numero Uno
Członek Załogi
Dołączył
22.11.2008
Posty
8869
różnica jest spora, oczy są bardziej jak żywe zresztą twarze kształtem przypominają ludzkie, ale wg mnie ich twarze wyglądają jakby byli chorzy na coś albo brudni ;).
nie wiem czemu ale stare tekstury bardziej mi się podobają, może to kwestia przyzwyczajenia?
 

michal194

New Member
Dołączył
9.10.2010
Posty
3
nie wiem dlaczego, ale Bennet z tej nowszej wersji przypomina mi Nico z GTA IV ^_^
 

DupaAraba

New Member
Dołączył
5.12.2012
Posty
2
Zauważcie, że każda głowa jest taka sama, tylko posiada inną teksturę... i jeszcze te przerażające otwarte usta :p. Wilk jest jak najbardziej w porządku, Girion razi w oczy swoim plastikowym pancerzem, a jeśli chodzi o Benneta, to mogliby poprawić teksturę poprzedniego modelu jego głowy i wyszłoby bardziej różnorodnie. Mam nadzieję, że starzy kompani zapewnią nam jakieś rozbudowane "kłeściory", a nie tylko będą nawijać pół godziny o magicznej zupie grzybowej, a pod koniec rozmowy karzą nam przynieść dwa kilo ziemniaków, które przed chwilą ukradły podłe gobliny. Ogólnie cały projekt zapowiada się bardzo miodnie ^^. Jeśli CST dotrzyma swoich zapowiedzi, to czekają nas długie wieczory spędzone przed komputerem.
 

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1102
11 grudnia 2012
Na początku gry nasz bohater z czwórka przyjaciół idzie do Ardei a po wygranej bitwie ich drogi się rozchodzą.
Ale co stało się z pozostałymi towarzyszami, którzy byli na pokładzie Esmeraldy?
Tylko Lares ma jakieś wytłumaczenie czemu znajduje się w Geldern. Ale co robi Lee w Nordmarze, jak Angar znalazł się w Mora Sul, i dlaczego assasyni uwięzili Vatrasa? Na te pytania nie znamy odpowiedzi.
Ale w CSP jest inaczej. Oto trzy historie, które usłyszycie jeśli się spytacie o ich podróż od statku do obecnego miejsca.

Lee: Po zdobyciu przez piratów Esmeraldy, popłynęli oni do Lago aby tam sprzedać niepotrzebnych im niewolników. Był tam też Lee, ale jako były generał szybko uciekł gdy jego strażnik wypalił za dużo bagiennego ziela. Podróżował on na północ aż dotarł do Myrtany, gdzie po raz pierwszy dowiedział się o barierze otaczającej Vengard. Szybko obmyślił plan aby zdobyć kamień teleportacyjny do stolicy. Tak jak w oryginalnej grze, koło Montery spotkał Gorna, który zadeklarował pomoc i postanowił znaleźć teleport w Goth-cie. Lee jako wyśmienity strateg postanowił udać się do klasztoru z nadzieją, że i tam będzie teleport. Jednak z powodu rozczarowania i obawy przed rozpoznaniem, opuścił klasztor i udał się w kierunku Klanu Ognia. Tam też spotyka go bezimienny.

Angar: Również Angar został sprzedany assasynom. Inaczej niż Lee nie mógł on uciec. Z powodu braku zajęcia dla niego w Lago został dalej sprzedany podróżującym kupcom. Skończył na targu niewolników w Mora Sul. Stamtąd wykupiła go arena, żeby na niej walczył, podobnie jak wielu innych niewolników. Jak się okazało pokonał wszystkich i został mistrzem areny. W ramach nagrody za zwycięstwo został wolnym człowiekiem. Odtąd jako wolny człowiek dalej walczył na arenie.

Vatras: Podobnie jak dwóch pozostałych został sprzedany w Lago. Ponieważ był on Magiem Wody, czyli wrogiem assasynów nie został zniewolony, lecz zamknięty i wielokrotnie przesłuchiwany. Dlaczego Vatras przetrzymywany jest w małej miejscowości Lago i nie został przetransportowany do Bakaresztu( w ang. wersji do Mora Sul :wtf: ) lub Ishtar? Fabio tłumaczy to możliwością ataku koczowników podczas transportu go do innego miasta. W taki sposób pozostaje on w Lago, aż do przybycia bezimiennego.


Takie historie usłyszycie w Gothic 3. Naturalnie gracze mogli się domyśleć takich rzeczy ale czy jest to obowiązek gracza, czy samej gry? To właśnie takie błędy eliminuje CSP.

I zanim zadacie pytania: Wiemy, że istnieje więcej kompanów bezimiennego. Jednak aby dowiedzieć się jakie losy ich spotkały i wysłuchać ich wiarygodnej historii będzie trzeba zagrać w CSP.
Źródło
 

Isidro

Szalony Bartek
Weteran
Redakcja
Dołączył
9.3.2009
Posty
6377
Ciekawe,ciekawe. Ale w sumie jest dużo ważniejszych rzeczy do poprawy niż niedociągnięcia w historii npc ;p
 

adana4

Member
Dołączył
12.5.2010
Posty
83
Fajne historie , ciekawe jakie będzie miał Wilk i reszta gromady ;).
 

albanxxx

New Member
Dołączył
23.1.2011
Posty
20
Wszystko fajnie, pieknie :) ale juz chyba zaczynam sie niecierpliwic jak zreszta wiele osob... Kiedy to w kooncu wyjdzie?
 

mateusz2205

New Member
Dołączył
14.2.2011
Posty
13
Wszystko fajnie, pieknie :) ale juz chyba zaczynam sie niecierpliwic jak zreszta wiele osob... Kiedy to w kooncu wyjdzie?
Nie ma sensu pytać o premierę, jeżeli nie wie się nic na temat polskiej wersji. No niestety jeżeli by to wydali, to tylko po niemiecku, bo jak na razie nic nie wiadomo o ilości linijek itp. ale to już Roben pisał.
Ciekawe ile jeszcze będzie takich kalendarzy...
 

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1102
12 grudnia 2012
W Nordmarze często słyszymy o zabójcach orków. A więc obok zwykłych mieszkańców Nodmaru występują "wojownicy", "myśliwi" oraz "zabójcy orków". Jednocześnie nie wytłumaczono czym tak na prawdę różnią się oni od zwykłych "wojowników" we wszystkich klanach.
Tak więc w CSP będzie dostępna specjalna zbroja. W dalszym ciągu "wojownicy" będą mieli stare zbroje, natomiast "zabójcy orków" dostaną zbroję zabójcy orków.
12_1.jpg

Oczywiście nie ma być to tylko zewnętrzna zmiana. Ich zadania też będą się różnić.
Podczas gdy zwykli "wojownicy" ochraniają swoje klany, "Zabójcy orków" podróżują po całym Nordmarze i -Niespodzianka!- zabijają orki.
Przywódca "zabójców orków" nosi ciężka wersję tej zbroi, jednocześnie jest on prawą ręką przywódcy klanu.
12_2.jpg
 
Źródło
 

Isidro

Szalony Bartek
Weteran
Redakcja
Dołączył
9.3.2009
Posty
6377
No i to mi się podoba. Nordmarczycy fajni byli a i klimat krainy dobry. Szkoda że w G3 nie wykorzystali całego potencjału tej części świata :/

Zbroje prezentują się całkiem przyzwoicie. Mogli jeszcze dodać elementy związane z Innosem :>
 

DupaAraba

New Member
Dołączył
5.12.2012
Posty
2
Zbroje wyglądają naprawdę profesjonalnie. W końcu zabójcy orków będą się jakoś wyróżniać :p

Małe pytanko. Dlaczego projektanci z PB uznali, że Bezimienny powinien mieć większą głowę od wszystkich NPC'ów? o_0 Wygląda to dosyć nienaturalnie... i komicznie ^^.
 
Do góry Bottom