[Gothic 3] Community Story Project - Informacje, Newsy

adana4

Member
Dołączył
12.5.2010
Posty
83
Mało aktywny temat, a szkoda. Śledzę ciągle moda, ostatnio prześledziłem wszystkie kalendarze adwentowe, ilość informacji którą wiemy jest całkiem spora. Czytałem na WoGu że premiera w ciągu kilku lat, przynajmniej nie kilkunastu, jesteśmy bliżej niż dalej końca, mod jest tworzony już od chyba 12 lat :D Są tutaj inni zapaleńcy którzy śledzą poczynania i nowinki z tej modyfikacji? 
 

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1102
Ostatni news był z Wielkanocy, pokazali rozwinięte dialogi w czasie nauki jakiś zdolności.
Mod może kiedyś wyjdzie, ale nie ma co się napalać. Jak będzie to będzie ;)
 

adana4

Member
Dołączył
12.5.2010
Posty
83
Pewne liczny można znaleźć na oficjalnej stronie projektu, trzeba przyznać że robią wrażenie. Dane z kwietnia 2020
3850 wątków (forum wewnętrzne)
55,400 postów (forum wewnętrzne)
2,0 GB danych
11 384 nowych obiektów
3065 usuniętych obiektów
683 nowych NPC
48 usuniętych NPC
466 nowych potworów
79 usuniętych potworów
33 815 nowych linii dialogowych
 

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1102
Liczby spore ale liczy się efekt końcowy. Dodatkowo trzeba to jeszcze przetłumaczyć a to sporo roboty.
 

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1102
1 grudnia 2020
Szata dla nowicjusza Kręgu Ognia
Jeśli chodzi o rangę i szacunek, Nowicjusze znajdują się na dole hierarchii w Królestwie Ognia. Co nie zmienia faktu, że ich szaty wyglądają dostojnie. W CSP zobaczycie dwa nowe warianty tego ubrania.
01__Feuernovizenrobe_1-1.jpg

01__Feuernovizenrobe_2-1.jpg
 

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1102
2 grudnia 2020
Sztuka na ścianach
Nieodłącznym elementem klasztorów w Myrtanie była sztuka sakralna. W CSP skąpe wyposażenie Nordmarskiego klasztoru uzupełniliśmy o naścienne dywany. Część z nich mieliście okazję już zobaczyć ale implementacja ich do świata gry to zupełnie inne rzeczy.
02__Wandteppiche_Kloster_1.jpg

02__Wandteppiche_Kloster_2.jpg

02__Wandteppiche_Kloster_3.jpg

02__Wandteppiche_Kloster_4.jpg

02__Wandteppiche_Kloster_5.jpg

02__Wandteppiche_Kloster_6.jpg
Źródło
 

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1102
3 grudnia 2020
Podejrzany facet
Stereotyp mówi: Złodzieje to podejrzane typki, lubujący się w szarościach, brązie i ciemnych barwach. Są spokojni i mieszkają w jaskiniach. Cóż, z tym mieszkaniem w jaskiniach to prawda ale reszta nie pasuje do Orbasana.
03__Raeuber_Orbasan_1.jpg

03__Raeuber_Orbasan_2.jpg

03__Raeuber_Orbasan_3.jpg

03__Raeuber_Orbasan_4.jpg

03__Raeuber_Orbasan_5.jpg
Źródło
 

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1102
4 grudnia 2020
Błogosławieństwo dla broni dystansowej
W Gothicu 3 można błogosławić tylko niektóre bronie do walki w zwarciu. Jest to bardzo krzywdzące dla graczy skupiających się na walce dystansowej. CSP będziecie mogli błogosławić łuki, kusze, kostury, topory i halabardy.
04__Unterschiedliche_Waffen_segnen_1.png

04__Unterschiedliche_Waffen_segnen_2.png
Źródło
 

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1102
5 grudnia 2020
Fartuch dla kowala
W kuźni jest gorąco. Rozgrzany do czerwoności metal, iskry i wszechobecna para wodna, to nie jest bezpieczne miejsce. Kowal to też rzadki zawód, a teraz są bardzo potrzebni w całej Myrtanie. Dlatego lepiej aby byli oni dobrze zabezpieczeni. CSP otrzymają oni dodatkowy fartuch, który ochroni ich przed wysokimi temperaturami. (już nie tylko mężczyźni ze sporą nadwagą mogą zostać kowalem)
05__Schmiedeschuerze_1.jpg

05__Schmiedeschuerze_2.jpg

05__Schmiedeschuerze_3.jpg

05__Schmiedeschuerze_4.jpg
Źródło
 

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1102
Czy dożyjemy? Raczej tak. Pytanie czy będzie to ukończenie czy porzucenie modyfikacji?
 

Dami 1200

Member
Dołączył
27.8.2007
Posty
174
Nie nastawiam się już na to, że faktycznie go ukończą. Od lat już to, co wstawiają w kalendarzach to drobnostki. Jedyna porządna rzecz, którą zrobili to Parallel Universe Patch i za samą tę łatkę należy im się szacun. Dobrze, że nawet jeśli Community Story Project zostanie porzucony to coś po nim zostanie. Natomiast przy tym tempie prac to nie ukończą tego moda wcześniej niż w 2035, a już teraz mówimy o 17-letniej grze (która kiedyś urzekała mnie grafiką, a co ciekawe mam wrażenie że zestarzała się pod wieloma względami gorzej od poprzedniej części)
 

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1102
G3 stał się bardzo płaski. Najbardziej brakuje tu cieni koło różnych przedmiotów (np. skrzynek, beczek). To było chyba Okluzja otoczenia albo HBAO. No i zasięg rysowania na ustawieniach pierwotnych jest tragiczny.
 

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1102
6 grudnia 2020
G3WP - Gothic 3 Waste Data Patch
W czasie swojej pracy nad modem, nasz członek zespołu MadFaTal odkrył, że spora cześć "drobnicy" znajduje się pod większymi przedmiotami, przez co jest niewidoczna dla gracza. Postanowił więc zrobić małego patcha, który usuwa takie rzeczy. Pewnie zapytacie po co usuwać takie mało znaczące szczegóły? Odpowiedź jest prosta, chodzi o optymalizację gry.
Aktualizacja: Ukazała się wersja 2.0, która poprawia "siatki kolizji" przedmiotów.
Instalacja: Pobierz łatkę i ręcznie wklej zawartość do folderu Gothic3/Data
Dodatkowe informacje o modyfikacji.
06__G3WD_Patch_1b.jpg
06__G3WD_Patch_1a.jpg
06__G3WD_Patch_2b.jpg
06__G3WD_Patch_2a.jpg
Źródło
 

Isidro

Szalony Bartek
Weteran
Redakcja
Dołączył
9.3.2009
Posty
6377
Gothic 3 ma ten problem, że był dość nowatorski jak na swoje czasy, ale niedługo po nim pojawiły się Assassin's Creed czy Wiedźmin, które pod wieloma względami przebiły go mocno i wyznaczyły pewien standard dla gier tego typu. Być może gdyby za Gothiciem stało większe studio to ta gra byłaby wzorem albo zaraz po G3 byłaby całą seria kolejnych gier w uniwersum. Co do CSP to ja już od dawna nie liczę, że ta modyfikacja się pojawi. A jeśli się pojawi to raczej będzie to egzotyka, która zainteresuje garstkę fanatyków i nie przebije się nigdzie indziej.
 

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1102
7 grudnia 2020
Nowe obuwie dla Pań
Zauważyliście, że kobiety w Gothicu 3 noszą ciągle to samo obuwie? Obojętnie czy Nordmar czy Myrtana kobiety są gotowe na największe mrozy. Postanowiliśmy to poprawić i w CSP kobiety otrzymają lżejszą wersję swoich butów, które lepiej pasują do umiarkowanego klimatu Myrtany.
07__Veraendertes_Schuhwerk_breit_1.png

07__Veraendertes_Schuhwerk_breit_2.png

07__Veraendertes_Schuhwerk_schmal_1.png

07__Veraendertes_Schuhwerk_schmal_2.png

07__Veraendertes_Schuhwerk_Vergleich.png
Źródło
 

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1102
8 grudnia 2020
Naprawianie błędów
Od wielu lat naprawianie błędów jest taką samą częścią naszej pracy jak pisanie historii i implementacja zadań. Dzisiaj chcemy pokazać Wam trzy ciekawe przypadki.
Uwięzieni NPC
W starożytnych ruinach był obszar, z którego nasi towarzysze nie mogli wyjść. Było to spowodowane obszarem wokół gruzów znajdujących się w pomieszczeniu poniżej. Po ich usunięciu NPC mogą swobodnie się przemieszczać.
08__Bugfixing_1.jpg

Dziury w świątyni
W okolicy świątyni w Trelis była dziura w świecie gry. Postanowiliśmy ją "załatać" dodatkowym kamieniem.
08__Bugfixing_2.jpg

08__Bugfixing_3.jpg

Zapominalski strażnik bramy
Zaledwie kilka sekund temu nasz bohater uzyskał pozwolenie od strażnika Vaka na wejście do pomieszczenia. Niestety pamięć orka jest zawodna i Vak znowu nie chce nas wpuścić. Na szczęście naprawiliśmy pamięć strażnika i raz uzyskane pozwolenie nie zostanie już zapomniane.
08__Bugfixing_4.jpg
Źródło
 

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1102
9 grudnia 2020
Więcej ubrań dla mieszkańców
Aby przełamać monotonię w ubraniach obywateli postanowiliśmy dodać coś od siebie. Spójrzcie na nowe wariantu ubioru.
09__Buergerkleidung_1.jpg
Źródło
 

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1102
10 grudnia 2020
Dyskretna sprawa
Drzwi to wspaniała rzecz. Latem chronią nas przed ciepłem z zewnątrz, a zimą pomagają zatrzymać ciepło w środku. Pomagają zatrzymać niechcianych gości na zewnątrz, a czasami zatrzymują złych ludzi w środku. Co jednak ważniejsze zapewniają one prywatność przed wścibskim wzrokiem innych ludzi. Niestety do niedawna ta zasada nie działała w Myrtanie.
10__Fensterlose_Tueren_1.jpg

W Gothicu 3 w drzwi była wbudowana duża krata, która nie pozostawiała wątpliwości co jest i kto jest w środku.
10__Fensterlose_Tueren_2.jpg

W CSP załataliśmy dziurę i do ostatniej chwili nie będziecie wiedzieli jakie skarby znajdują się za drzwiami.
10__Fensterlose_Tueren_3.jpg
Źródło
 

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1102
11 grudnia 2020
Kupcy królestwa część 3
W zeszłym roku pokazaliśmy wam kilku kupców. Ze względu na ograniczoną przestrzeń nie mogliśmy wam przedstawić wszystkich kupców. Dlatego postanowiliśmy to nadrobić.
11__Die_Haendler_des_Reiches_III_Agathe.jpg

Agata z Ardei to zielarka i ekspertka od prostych eliksirów. Podobno miała kontakty z druidami.
11__Die_Haendler_des_Reiches_III_Bernado.jpg

Bernado z Bragi to typowy handlarz. Kilka podstawowych broni, ładne pierścienie, trochę jedzenia, picia, pochodnie, mikstury i wiele więcej. Nawet uzdolnieni muzycznie znajdą coś dla siebie.
11__Die_Haendler_des_Reiches_III_Faruk.jpg

Faruk z Ben Erai posiada monopol na żywność w danym mieście. Każdy kto chce przeżyć musi zapełnić mu kieszenie.
11__Die_Haendler_des_Reiches_III_Hamza.jpg

Hamza liczy na duże zyski ze swoich towarów importowanych prosto z Varantu.
11__Die_Haendler_des_Reiches_III_Warren.jpg

Warren jest karczmarzem. Jego gospoda w Geldern słynie z wyśmienitej szynki. Hmmmm... pychota.
Źródło
 
Do góry Bottom