[Gothic 3] Community Story Project - Informacje, Newsy

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1103
20 grudnia 2011
Zastanawialiście się kiedyś czemu w Varancie nie ma obywateli? Dlaczego każdy wojownik, kowal, handlarz, złodziej i pustelnik wydaje się być assassinem? Obojętnie czy postawiliście sobie to pytanie, my na nie odpowiedzieliśmy. I tak powstała odzież zwykłego obywatela Varantu.​
ornament-mit-rock2.jpg
Version-f%C3%BCr-Weis.jpg
 

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1103
21 grudnia 2011

Zostaną dodane do każdego plemienia koczowników stada była.​

W%C3%BCstenrind2.jpg
 

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1103
22 grudnia 2011

Nowe tektury do Myrtany są gotowe i możemy je podziwiać w CM. Jednak sprawa dwóch kolejnych krain nie była jasna. Cieszymy się móc wam przekazać, że nasz grafik obdarzył Varant nowymi mniej kolorowymi teksturami.​
A teraz mała próbka zmian.​

Varant-1.jpg
Varant-2.jpg
Varant-4.jpg
 

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1103
23 grudnia 2011

Każdy pamięta sześciu wojowników z Nordmaru. Bez problemu możemy wymienić ich imiona ale czy znamy ich historię? Czemu naród Nordmaru milczy o tak znaczących postaciach w ich historii? Właśnie to są błędy w G3, które staramy się naprawić. Teraz gdy spotkamy alten Skalden Urobe, opowie on nam legendę o sześciu wojownikach Nordmaru.
A teraz jedna z nich:

H: Opowiedz mi o Ejnarze.

- A więc historia pogromcy smoka.

- Ejnar był wojownikiem z klanu Młota. Za jego czasy smok Nidhog pogrążył nasz lud w strachu i przerażeniu. Bestia maiła swój skarb/grotę na najwyższej górze w kraju.

- Wiele wielkich wojowników zabiło smoka ale Ejnar był na tyle odważny by się z nim zmierzyć. Angir, największy kowal w swoim czasie, wykuł mu zbroję. Było to ostatnie dzieło mistrza kowadła.

- Ejnar wyszedł na szczyt i stoczył pojedynek ze smokiem, który dorównywał walce Bogów.

- Zbroja Angira broniła go przed pazurami, zębami i oddechem smoka, aż Ejnar wbił swoje ostrze w czarne serce Nidhoga.

- Do dzisiaj ludzie Nordmaru omijają szczyt Nidhoga, ponieważ znajdują się tam kości smoka. A jego duch krąży wokół góry.

- Natomiast Ejnara ogłoszono bohaterem. Zginął wiele lat później w bitwie z orkami gdy wpadł w ich zasadzkę.​
 

wersus

Esteta ekstraordynaryjny
Dołączył
18.11.2007
Posty
1597
Moment, nie wiem czy dobrze zrozumiałem. CST mogą tworzyć nowe zbroje do gry, ale na tych modelach które już istnieją, prawda? I nie chodzi mi o podmianę tekstur, tylko po prostu nowy pancerz, tyle że na modelu z G3.
 

szkeleton

Hmmmm
Członek Załogi
Dołączył
15.11.2008
Posty
8520
Nie mogą dodawać nowych, ale mogą edytować stare zostawiając tym samym i oryginał i dając nowy stworzony na podstawie starego.
 

albanxxx

New Member
Dołączył
23.1.2011
Posty
20
Witam. Wie ktoś, kiedy wyjdzie ten CSP? Miał wyjść 3-4 kwartał 2011 roku a jest już koniec roku i ani widu ani słychu kiedy csp wyjdzie.
 

Cedric

GołoWąs
Dołączył
31.8.2010
Posty
2713
Skąd masz takie informacje ?
Ja śledzę projekt cały czas i nie usłyszałem od naszych kolegów z Niemiec przypuszczanego terminu release'u moda :eek:
 

szkeleton

Hmmmm
Członek Załogi
Dołączył
15.11.2008
Posty
8520
Ced pierwsza strona tego tematu się kłania, a dokładnie pierwszy post ED'a.

albanxxx projekt był w międzyczasie w stanie wstrzymania przez jakiś czas oraz odeszło od niego kilka osób co zdecydowanie opóźniło projekt. Dodatkowo prace nad takim wielkim projektem nie okazały się takie łatwe jak na początku uważali i nadal nad nim pracują. Ja sądzę, że max. do połowy 2012 roku powinno sie pojawić, a tymczasem śledź nadal nad pokazywanymi pracami oraz informacjami i sam zdecyduj kiedy premiera może nastąpić bo to teraz wielka niewiadoma.
 

Cedric

GołoWąs
Dołączył
31.8.2010
Posty
2713
Skoro już tak szczegółowi jesteśmy, to tam napisane jest III-IV kwartał 2012 roku : P
 

albanxxx

New Member
Dołączył
23.1.2011
Posty
20
2012!? Dopiero zobaczyłem ale wydaje mi się, że było 2011. Jestem tego prawie pewien!
 

szkeleton

Hmmmm
Członek Załogi
Dołączył
15.11.2008
Posty
8520
Post nie był edytowany, więc rzeczywiście pisało tam 2012,nie 2011 rok.
 

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1103
24 grudnia 2011
 ​
Na ostatniej stornie kalendarza widzimy nową umiejętność, tworzenie zwojów.
Członkowie CSP zainspirowani grą Risen postanowili wprowadzić tworzenie zwojów magicznych w celu lepszego podziału społeczeństwa na frakcje. Będą one tworzone na stole alchemicznym oczywiście przy pomocy odpowiednich składników: pusty zwój, wiedza i rośliny.
Name-plus-Beschreibung.jpg

Źródło
 

mateusz9206

New Member
Dołączył
18.12.2011
Posty
2
O ile pamiętam, można tutaj było zadawać pytania do twórców. Mógłbym napisać to na ich stronie, ale jakoś ciężko mi akurat te pytania przetłumaczyć więc chciałbym zapytać za pośrednictwem tej strony.

1) Czy możecie powiedzieć odrobinę więcej o fabule? Rozumiem, że nie chcecie jej zdradzać, ale zrozumcie moje zdziwienie - fabuła gothica 3 to same misje poboczne, jeśli mówicie o wprowadzeniu rozdziałów, przymusowym dołączeniu do Gildii, to praktycznie sami tworzycie własną historię w świecie gothic.
2) Czy NPCty będą komentowały poczynania gracza? Czy moglibyście wprowadzić dialogi dla zwykłych npc'tów? Mam tu na myśli przykład, gdzie co rozdział w gothic2 npc "bez-imion" mówiły inny kwestie, w rozdziale 4 mówiły o pojawieniu się smoków, natomiast już w rozdziale 5 mówiły o pokonanych smokach.
Przed premierą gothic 3 byłem pewien, że tłum będzie komentował nasze poczynania w mieście, np. gdy rozmawiasz z obywatelem Ardei będziesz mial do wyboru kilka pytań, np. historia założenia miasta, historia podboju, z czego słynie miasto, takie przykładowe pytania. Na pewno zwiększyłoby to klimat, chociaż nie wiem czy bylibyście w stanie zaimplementować opcje rozmowy z każdym npctem jak, było to możliwe w poprzednich częściach.
Ostatecznie te pytania można wprowadzić do npc'ów niezależnych :)
3) Czy możecie powiedzieć coś więcej o zajmowaniu miast? Czy nadal będziemy walczyć w pojedynkę z każdym przeciwnikiem? Nie zapomnę sytuacji, gdy zrobilem wszystkie misje dla koczowników w pobliżu Bragi, żeby pomogli mi w jej odbiciu. Ustawili się niedaleko Bragi. Sam wybiłem całe miasto, a gdy już je odbiłem, koczownicy wbiegli do miasta. Śmiałem się dobre kilka minut, przyszli na gotowe hehe.



Widzicie jakie pytania długie :p
 

szkeleton

Hmmmm
Członek Załogi
Dołączył
15.11.2008
Posty
8520
O ile pamiętam, można tutaj było zadawać pytania do twórców. Mógłbym napisać to na ich stronie, ale jakoś ciężko mi akurat te pytania przetłumaczyć więc chciałbym zapytać za pośrednictwem tej strony.
Możesz na spokojnie w języku angielskim napisać na ich forum, więc wystarczy ci prosty translator. Ale osoba, która tłumaczyła te pytania i dawała na stronę wzięła sobie należyty odpoczynek, więc zadawanie pytań tutaj jest złym pomysłem, ale mając informacje mogę ci odpowiedzieć.

1) Czy możecie powiedzieć odrobinę więcej o fabule? Rozumiem, że nie chcecie jej zdradzać, ale zrozumcie moje zdziwienie - fabuła gothica 3 to same misje poboczne, jeśli mówicie o wprowadzeniu rozdziałów, przymusowym dołączeniu do Gildii, to praktycznie sami tworzycie własną historię w świecie gothic.
Ich największą tajemnicą jest fabuła w tej modyfikacji, nie chcą powiedzieć i niej ani słowa.


2) Czy NPCty będą komentowały poczynania gracza? Czy moglibyście wprowadzić dialogi dla zwykłych npc'tów? Mam tu na myśli przykład, gdzie co rozdział w gothic2 npc "bez-imion" mówiły inny kwestie, w rozdziale 4 mówiły o pojawieniu się smoków, natomiast już w rozdziale 5 mówiły o pokonanych smokach.
Przed premierą gothic 3 byłem pewien, że tłum będzie komentował nasze poczynania w mieście, np. gdy rozmawiasz z obywatelem Ardei będziesz mial do wyboru kilka pytań, np. historia założenia miasta, historia podboju, z czego słynie miasto, takie przykładowe pytania. Na pewno zwiększyłoby to klimat, chociaż nie wiem czy bylibyście w stanie zaimplementować opcje rozmowy z każdym npctem jak, było to możliwe w poprzednich częściach.
Ostatecznie te pytania można wprowadzić do npc'ów niezależnych
Coś jak w Quest Packu 4. Niektóre osoby będą komentowały twoje poczynania, ale tylko pojedyncze osoby, więc jest to możliwe i robią to by stwarzać klimat.

3) Czy możecie powiedzieć coś więcej o zajmowaniu miast? Czy nadal będziemy walczyć w pojedynkę z każdym przeciwnikiem? Nie zapomnę sytuacji, gdy zrobilem wszystkie misje dla koczowników w pobliżu Bragi, żeby pomogli mi w jej odbiciu. Ustawili się niedaleko Bragi. Sam wybiłem całe miasto, a gdy już je odbiłem, koczownicy wbiegli do miasta. Śmiałem się dobre kilka minut, przyszli na gotowe hehe.
O tym twórcy nie chcą nic powiedzieć. Tajemnica, która zostanie ukazana po premierze.
 

mateusz9206

New Member
Dołączył
18.12.2011
Posty
2
Dzięki, ale mimo wszystko napiszę od nich i tak, może w końcu się ugną i cokolwiek odpiszą :p Tylko o jakim forum mówisz? Na ich stronie nie ma żadnego przycisku forum, mam napisać normalnie w komentarzu, czy coś ważnego mi umyka?
 

szkeleton

Hmmmm
Członek Załogi
Dołączył
15.11.2008
Posty
8520
Tylko o jakim forum mówisz? Na ich stronie nie ma żadnego przycisku forum, mam napisać normalnie w komentarzu, czy coś ważnego mi umyka?
Mój błąd pomyliło mi się.
 

Electric Dragon

Majster
Weteran
Dołączył
22.8.2009
Posty
4209
Bądź co bądź kontakt dalej z nimi mam, więc co jakiś czas mogę parę pytań przesłać do nich.
 

sir_RobeN

Bossu Kokssu
VIP
Dołączył
17.5.2010
Posty
175
I co jakiś czas odpiszą Ci, że jak skończą to udostępnią ludziom do tłumaczenia.
Niestety bez konkretów, bez niczego. Nawet nie chcą do końca powiedzieć ile % dialogów mają już zrobionych na 100%, ile jest w fazie poprawek, a ile w fazie tworzenia.
 
Do góry Bottom