[Gothic 3] Community Story Project - Informacje, Newsy

michalczyk300

New Member
Dołączył
29.8.2017
Posty
4
Ech a ja już sobie robiłem nadzieje :unsure:
No nic pozostaje czekać na jakikolwiek odzew z ich strony. Chociaż jeszcze parę miesięcy i zacznie się nowy kalendarz adwentowy. Więc pewnie do tego czasu nic ciekawego nie opublikują
 

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1100
2 grudnia 2017
 ​
Złoty dotyk
Złotnictwo to szlachetne rzemiosło, jednak ma tyle wspólnego z kowalstwem co Gothic z Candy Crush. Dlatego postanowiliśmy dodać tą umiejętność do gry. Szybko okazało się, że złotnictwo nie może odbywać się na tradycyjnym kowadle. Najprostszym rozwiązaniem byłoby przerobienie kowadła i podmienienie tekstury. Rozwiązanie najłatwiejsze ale nie najlepsze. Więc zrobiliśmy specjalny stół do złotnictwa, idealnie pasujący do tej sztuki kowalskiej.
Werkbank_Goldschmiede_Modell.jpg

Werkbank_Goldschmiede_texturiert_2.jpg

Werkbank_Goldschmiede_texturiert_1.jpg
Źródło
 

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1100
3 grudnia 2017
Trzeci wymiar
Jednym z największych wyzwań w CSP jest tworzenie i dodawanie nowych modeli 3D do gry. Od dawna poszukiwaliśmy ludzi, którzy wspomogliby nas w tych pracach. W tym roku udało nam się zrobić spore postępy w tej dziedzinie. Poniżej możecie zaobserwować "sierp" i kolczugę.
Mondsichel_Ingame.jpg

Mondsichel_2.jpg

Mondsichel_1.jpg

Kettenhaube_5.jpg

Kettenhaube_4.jpg

Kettenhaube_3.jpg

Kettenhaube_2-1.jpg

Kettenhaube_1.jpg
 
Źródło
 

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1100
4 grudnia 2017
 ​
Jasny przekaz
Myrtana oferuje szeroki wybór literatury. Niestety nie widać tego w naszym ekwipunku. W CSP zobaczycie książki o zróżnicowanym wyglądzie.
4_Ein_klares_Zeichen_5.jpg

4_Ein_klares_Zeichen_4.jpg

4_Ein_klares_Zeichen_3.jpg

4_Ein_klares_Zeichen_2.jpg

4_Ein_klares_Zeichen_1.jpg
Źródło
 

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1100
5 grudnia 2017
Gęsta atmosfera
Aby uczynić las wokół Redock lepszą kryjówką, nasi technicy mocno pracowali przy sadzeniu nowych drzew. Życzymy orkom dobrej zabawy w poszukiwaniach.
Tymorer_Forst_CSP_1.jpg

Tymorer_Forst_CSP_2.jpg

Tymorer_Forst_CSP_3.jpg

Tymorer_Forst_CSP_4.jpg

Dla porównania oryginał:
Tymorer_Forst_Original_1.jpg

Tymorer_Forst_Original_2.jpg

Tymorer_Forst_Original_3.jpg

Tymorer_Forst_Original_4.jpg
 
Źródło
 

Isidro

Szalony Bartek
Weteran
Redakcja
Dołączył
9.3.2009
Posty
6377
To akurat dobry ruch, tajna baza buntowników do której każdy mógł trafić kto tylko zboczył z głównej drogi lub chciał sobie zrobić skrót z Cape Dune do Ardei :D 
 

Kravisek

New Member
Dołączył
6.12.2017
Posty
5
Twórcy w ten sposób usprawiedliwili nieudolność orkowych zwiadowców. Teraz w ich słowa odnośnie tego, że Reddock jest świetnie zakamuflowane i niedostępne łatwiej będzie uwierzyć.
 

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1100
6 grudnia 2017
Świeże mięso
Podrudziejesz od miasta do miasta i już nigdy nie wracasz do tych samych miejscówek? Nie w CSP.
Nie tylko w miastach będzie dochodzić do zmian, cały świat gry będzie się zmieniał wraz z kolejnymi rozdziałami.
Przykładowo, każdy rozdział spowoduje "odrodzenie" zwierząt w świecie gry (oczywiście każdy potwór będzie pasował do danego otoczenia).
6_Frischfleisch.jpg
 
Źródło
 

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1100
8 grudnia 2017
Ludzie z lasu
Większość ludzi na kontynencie mieszka w miastach i na farmach. Oprócz nich istnieją jeszcze ludzie, którzy preferują życie blisko natury. Niestety ich codzienne rutyny nie są interesujące (generalnie to ich nie posiadają). W CSP zyskają nowe czynności, które będą wykonywać każdego dnia. Gotowanie, naprawianie haty czy też chodzenie na grzyby, to tylko niektóre z nich.
8_Die_Maenner_aus_dem_Wald_1.jpg

8_Die_Maenner_aus_dem_Wald_2.jpg

8_Die_Maenner_aus_dem_Wald_3.jpg

8_Die_Maenner_aus_dem_Wald_4.jpg
 
Źródło
 

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1100
9 grudnia 2017
Magiczna przemiana
Dzisiaj spójrzcie na jedno z największych wyzwań w CSP: Wieżę Xardasa.
To co w oryginalnej grze wydawało się wspaniałą wieżą, okazało się jedynie wielkim pustym pomieszczeniem. Oczywiście nie mogliśmy tego tak zostawić.
Poprzez zmianę wyglądu i fabuły, wieża Xardasa stała się jednym z głównych miejsc w CSP.
 
https://youtu.be/JMpFdfc-xeQ
 
csp_calnat_2017_09_novit%C3%A0_torre_xardas.png
 
Źródło
 

Isidro

Szalony Bartek
Weteran
Redakcja
Dołączył
9.3.2009
Posty
6377
robota z wieżą Xardasa bardzo dużym plusem, niepojęte jak Piranie mogli tak zepsuć lokację - w pierwszej i drugiej części miałem wrażenie, że tak wieża żyje swoim życiem(w pierwszej jak było słychać demona to już w ogóle...) a w trzeciej postawili pustego kloca, dobrze, że nie z wielkiej płyty  :unsure:
 

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1100
Gdy pierwszy raz znalazłem Xardasa i spojrzałem na wieżę sądziłem, że spędzę tam przynajmniej godzinę. Myślałem o zwiedzaniu pomieszczeń, czytaniu książek z pradawną wiedzą oraz o odnajdywaniu potężnych czarów w podziemiach.
Niestety nic się nie sprawdziło :( Krótka rozmowa z Xardasem i parę czarów. Może CSP jakoś lepiej zagospodaruje "dom" Xardasa.
 

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1100
10 grudnia 2017
Mocno załadowany
W Gothic 3 NPC nosili tylko kamienie.
10_Tragen_Gothic_3_Original.jpg

Natomiast CSP dodaję trochę realizmu. NPC będą nosić jeszcze skrzynie, beczki i drewno.
10_Tragen_Gothic_3_CSP2.jpg

10_Tragen_Gothic_3_CSP1.jpg
 
Źródło
 

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1100
11 grudnia 2017
Szlachetne tkaniny (Część 1)
W Klasztorze, pośród gór Nordmaru, zobaczycie naścienne tkaniny. Oto jedna z nich zaprojektowana przez Salmarnira.
11_Edle_Stoffe_Part_1-1.jpg
 
Źródło
 

Isidro

Szalony Bartek
Weteran
Redakcja
Dołączył
9.3.2009
Posty
6377
Ten pomysł całkiem ciekawy, były gdzieniegdzie fragmenty sztandarów czy flag Innosa lub orków ale takie niemrawe w kilku raptem miejscach. A takich arrasów czy innych dzieł sztuki brakowało  w świecie Myrthany - w poprzednich częściach obrazy można było spotkać niemal wszędzie.
 

Kravisek

New Member
Dołączył
6.12.2017
Posty
5
Tylko, że takie tkaniny raczej uświadczymy tylko w Klasztorze. Oczywiście dodali jakieś obrazy czy sztandary w Myrtanie, szczególnie w karczmach, ale czy to jest grze aż tak potrzebne? Jeszcze rozumiem jak poprawiają niedopracowane szczegóły podstawki, ale dodawanie od siebie mało istotnych rzeczy raczej nieustannie będzie oddalać dzień daty premiery, a nie o to chyba po tylu latach oczekiwania chodzi.
 

Isidro

Szalony Bartek
Weteran
Redakcja
Dołączył
9.3.2009
Posty
6377
Moim zdaniem i tak nie ma co liczyć na szybkie wydanie a jeśli w ogóle go doczekamy to w sumie fajnie, że będzie to tak dopieszczone - niefajnie, że po tylu latach od premiery jedyne na co możemy liczyć to tylko i wyłącznie fanowska modyfikacja. Szczerze powiedziawszy nie bardzo liczę już, że kiedykolwiek zagram w CSP - lata lecą a daty premiery dalej nie ma. Natomiast tym kalendarzem nadrabiam tęsknotę za "fajnym" Gothiciem przy którym spędziłem masę czasu i do tej pory do niego wracam. A zajmowanie się takimi szczegółami pokazuje, że naprawdę im zależy żeby ta trójka była Gothiciem z prawdziwego zdarzenia i zarazem tą częścią do której każdy będzie chciał wrócić po latach. 
 
Do góry Bottom