Orc(Warrior)
Member
- Dołączył
- 17.8.2005
- Posty
- 31
Witam wszystkich, chciałbym zaprezentować projekt moda o nazwie "Czas Zapłaty" jest on tworzony przez grupę modderską The Modders
[SIZE=14pt]Informacje Ogólne[/SIZE]:
Czas zapłaty to mod w którym wcielamy się w ricka, jednego z rozbitków dla których ten ląd który ich uratował, stał się ich przekleństwem. Mod będzie opowiadał niemal, ze całkowicie nową fabułę, ale na starym terenie. Mówię niemal gdyż będa powiazania ze stara (będziemy mogli natknąc się nawet na bezimiennego).
W modzie nie mamy zamiaru wprowadzac wyraźnych podziałów na dobrych i złych.
Będa 3 frakcje,a każda chce przeżyć kosztem drugiej. Nawet my, dlatego tzreba będzie wyeliminować pozostałe frakcje.
Wstep do fabuły prezentuje się nastepująco:
QUOTE
Po morzach Myrtany pływała silna, odważna, liczna oraz przede wszystkim dumna grupa piratów. Po zniszczeniu przez orków ludzkiej floty piraci byli na tyle silni i odważni, że zaczęli napadać na orkowe statki. Jednak tak potężną grupę jakimi byli piraci potrafi zniszczyć jeden dzień, jedna noc, jedna chwila. Chwila straszliwej burzy która była w stanie zniszczyć całą flotę piracką. Jednak czwórka śmiałków przetrwała szalejący żywioł i dotarli do koloni karnej w Khorinis gdzie przyjdzie im walczyć o przetrwanie nie ze zwierzętami, morzem czy nawet orkami, ale z czymś o wiele niebezpieczniejszym - z ludźmi
Po za wciągającą fabuła, mod oferowac będzie między innymi:
* Kilka znajomych postaci z GII i NK;
* Złożone i nowatorskie systemy zdarzeń (np. polowania, ataki na obóz, zawody);
* Nowe zbroje i oręż;
* Niektóre postacie z GI dostaną nowe funkcje;
* Zwiększony stopień trudności gry;
* Potwory ktore odradzają sie w przeciągu kilku dni od śmierci(respawn)
* I wiele innych niespodzianek.
[SIZE=14pt]Screeny[/SIZE]:
Atak Strazników na obóz myśliwych:
Polowanie(screeny tylko z jednego polowanie przypomne ze NPC staraja sie nie chodzic za bohaterem)
oręż:
"Zawody":
"Czerwone Bagno"
Proszę o komentarze
[SIZE=14pt]Informacje Ogólne[/SIZE]:
Czas zapłaty to mod w którym wcielamy się w ricka, jednego z rozbitków dla których ten ląd który ich uratował, stał się ich przekleństwem. Mod będzie opowiadał niemal, ze całkowicie nową fabułę, ale na starym terenie. Mówię niemal gdyż będa powiazania ze stara (będziemy mogli natknąc się nawet na bezimiennego).
W modzie nie mamy zamiaru wprowadzac wyraźnych podziałów na dobrych i złych.
Będa 3 frakcje,a każda chce przeżyć kosztem drugiej. Nawet my, dlatego tzreba będzie wyeliminować pozostałe frakcje.
Wstep do fabuły prezentuje się nastepująco:
QUOTE
Po morzach Myrtany pływała silna, odważna, liczna oraz przede wszystkim dumna grupa piratów. Po zniszczeniu przez orków ludzkiej floty piraci byli na tyle silni i odważni, że zaczęli napadać na orkowe statki. Jednak tak potężną grupę jakimi byli piraci potrafi zniszczyć jeden dzień, jedna noc, jedna chwila. Chwila straszliwej burzy która była w stanie zniszczyć całą flotę piracką. Jednak czwórka śmiałków przetrwała szalejący żywioł i dotarli do koloni karnej w Khorinis gdzie przyjdzie im walczyć o przetrwanie nie ze zwierzętami, morzem czy nawet orkami, ale z czymś o wiele niebezpieczniejszym - z ludźmi
Po za wciągającą fabuła, mod oferowac będzie między innymi:
* Kilka znajomych postaci z GII i NK;
* Złożone i nowatorskie systemy zdarzeń (np. polowania, ataki na obóz, zawody);
* Nowe zbroje i oręż;
* Niektóre postacie z GI dostaną nowe funkcje;
* Zwiększony stopień trudności gry;
* Potwory ktore odradzają sie w przeciągu kilku dni od śmierci(respawn)
* I wiele innych niespodzianek.
[SIZE=14pt]Screeny[/SIZE]:
Atak Strazników na obóz myśliwych:
Polowanie(screeny tylko z jednego polowanie przypomne ze NPC staraja sie nie chodzic za bohaterem)
oręż:
"Zawody":
"Czerwone Bagno"
Proszę o komentarze