widze ze polowa tutaj moich pomyslow kroluje
CODE MMORPG :
1. Możliwość tworzenia własnych przedmiotów oraz dołaczania do nich zdobytych wcześniej innych przedmiotów np.: kły cieniostwora.
2. Podróżowanie za pomocą środków transportu (konie, wielbłady, statki).
3. Zawrotna fabuła(start gry w koloni, a koniec na samym końcu gothic 3).
4. Własne miejsce na ziemii (dom, farma, sklep).
5. Sposób zarabiania pieniędzy przez wykonywanie zawodów (np.: kowal, służba, wojownik do wynajmu).
6. Zastosowania silnika graficznego w oddzielnej grze MMORPG.
7. Charakterysyczne budynki dla lokacji, w której się znajdujemy.
8. Walki o dane lokalizacje. Ich wygląd zalezny od tego ile razy została dana lokalizacja podbita.
9. Reputacja zewnętrzna, od której zależy przynależność do danej frakcji.
10. Pokonywanie jednego boga. Zostaje on zesłany na jakieś dalekie ziemie, gdzie jego moc maleje.
11. WYpadanie przedmiotów i doświadczenie.
12. Wynajem innego gracza w związku z wykonaniem zadania.
13. Rasy.
14. System honru.
15. Zapewnienie stabliności serwera.
16. Zależne ustawienia.
17. Cząstki zadań.
- Abonament :
1. Zróżnicowanie cenowe zależne od średniej pensji w każdym państwie.
2. Ceny niższe w porównaniu z grami Rick Your Life oraz World of Wacraft, by zachęcić niezdecydowanych.
Gothic 3 :
- Przedmioty :
1. Możliwość tworzenia własnych przedmiotów oraz dołaczania do nich zdobytych wcześniej innych przedmiotów np.: kły cieniostwora.
2. Tarcza.
3. Łamanie sie broni lżejszych od cieńszych. Laga miała by sie łamac pod naciskiem dwuręcznego miecza.
4. Zróżnicowanie miejsca dla danego przedmiotu.
5. Ubiór zależny od pory roku.
6. Łączone elemnty zbroi.
7. Możliwość zabierania podprzedmitów.
8. Specjalne miejsca w plecaku na przechowywanie strzał lub bełt.
9. Widoczność używanego przedmiotu.
- Gra :
1. Poboczne zadania.
2. Niezależne od siebie zadania do wykonania.
3. Nieliniowa fabuła.
4. Własne miejsce na ziemii (dom, królestwo).
5. Olbrzymi świat.
6. Natychmistowa interreakcja ze światem zewnetrznym gracza.
7. Możliwość gry po jej zakończeniu.
8. Realne nastawienie zwierząt do naszego bohatera.
9. Możliwość oswajania zwierząt.
10. Strzelanie do przedmiotów nieożywionych.
11. System wydajności naszego bohantera.
12. Charakterysyczne budynki w miejscu gdzie sie znajdujemy.
13. Codzienne życie.
14. Odpowiedzialne statystyki za lepsze posługiwanie się umiejętnościami.
15. Klasyfikacja ciała.
16. Ten sam narrator.
17. Obozy zagłady.
18. "Miernik" zauważalności.
19. Bitwy mroskie.
20. Zamiana nastawienia bohatera po nasyceniu głodu zględem otaczającego go świata.
21. Działania przyrody.
22. Rozbite miasta mają swoje oddzielne prawa.
23. Niemożliwosc przejscia gry w kilka dni.
- Umiejętności :
1. Podzial umiejetnosci ze wzgledu na ich przydatnosc.
2. Rozwijanie własnej budowy ciała.
-Grafika :
1. Tutaj w pełni uzależniony od autorów. Jak zrobią tak będzie dobrze.
2. Grafika, która nie psuje klimatu gry.
btw.
beda kolejne pkt