[Gothic 3] Community Story Project - Informacje, Newsy

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1100
2 grudnia 2015
 
Zmieniony ekwipunek
 
Wczoraj poznaliście zmienione menu umiejętności. Dzisiaj chcemy zaprezentować wam, resztę zmodyfikowanych ekranów ekwipunku. Na pewno ucieszą was nowe kategorie takie jak „Przedmioty fabularne” czy też „Artefakty”. W przedziale książkowym również znalazły się nowe zakładki a mapa zadań doczekała się dokładniejszego podziału.
Całe te zmiany są możliwe dzięki faktowi, że Gothic 3 był tworzony na ekrany 4:3. Dzięki dzisiejszym monitorom 16:9 zyskaliśmy kilka pikseli, które pomogły w tworzeniu tych nowości.

Stare
02_6.png

Nowe
02_5.png

 
Stare
02_2.png

Nowe
02_1.png

 
Stare
02_10.jpg

02_7.jpg

Nowe
02_9.jpg

 
Stare
02_4.jpg

Nowe
02_3.jpg

02_8.jpg
 
Źródło
 

abi

Witch numero Uno
Członek Załogi
Dołączył
22.11.2008
Posty
8869
nie wyświetlają mi się "obrazki". nie wiem czy u mnie czy coś zdechło ;)
 

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1100
U mnie jest wszystko w porządku. Czy ktoś jeszcze ma z tym problem?
 

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1100
Dobra edytowałem, powinno pomóc.
 

march45

New Member
Dołączył
6.8.2011
Posty
7
jak ktoś jest tak niecierpliwym człowiekiem jak ja :)
 
co będzie w dane dni oprócz dnia 23
 
ciach!
 
 
Kod:
 
 

abi

Witch numero Uno
Członek Załogi
Dołączył
22.11.2008
Posty
8869
już działa roberto :D
widzę ze dbają o szczegóły, tapeta taka jak szkicowana ręcznie, fajny pomysł
 

Isidro

Szalony Bartek
Weteran
Redakcja
Dołączył
9.3.2009
Posty
6377
No i się zajmują tapetami, rysunkami, skrinami, ujami, mujami a moda jak nie było tak nie ma :( Wszystko ładnie wygląda i fajnie ale najważniejszych rzeczy i tak nie pokażą, jak optymalizacja będzie zła czy grywalność to nowe zadania, postacie i inne te pierdółki będą nieistotne :) 
 

march45

New Member
Dołączył
6.8.2011
Posty
7
bez dostępu do engine'a nic ciekawego nie zrobią w g3 przydałby się m.in nowy system walki a o reszcie nie wspomne
 

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1100
4 grudnia 2015
 
Nowe ikony artefaktów
 
W czasie gry w CSP nie będziecie mieli już problemu z odróżnieniem poszczególnych amuletów i pierścieni. Najlepiej pokazać to na przykładzie. Przygotowaliśmy dla was zestawienie takich artefaktów jak:
- pierścień alchemika
- amulet wytrzymałości
- amulet złodzieja
- amulet druida
- amulet myśliwego
- amulet Arika
- amulet obrony
- pierścień ochrony
- pierścień ochrony #2
- pierścień maga
- pierścień siły
- pierścień obrony przed bronią

Kolejnym ważnym powodem jest chęć upodobnienia wyglądem artefaktu do jego właściwości.

rings.png
 
Źródło
 

adana4

Member
Dołączył
12.5.2010
Posty
83
Te tapety mogli sobie darować, albo wrzucić wszystkie do jednego dnia. 
 

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1100
6 grudnia 2015
 ​
Kucie artefaktów
Nowa umiejętność „wykuwanie artefaktów” pozwala na tworzeni nowych amuletów i pierścieni. Podobnie było w Risen, gdzie była identyczna zdolność.
W Community Story Project staraliśmy się jak najbardziej rozwinąć ten aspekt gry. Dzięki czemu w czasie gry będzie można nie tylko wytwarzać nowe artefakty, ale też łączyć ze sobą już istniejące. Łączna liczba planów kowalskich na artefakty zmusiła nas na stworzenie nowej zakładki w menu, która mogliście podziwiać wcześniej.
06.jpg
Źródło
 

adana4

Member
Dołączył
12.5.2010
Posty
83
Uważacie że umiejętności "tworzenie zwojów" i " tworzenie artefaktów" są gothicowi potrzebne? Według mnie trochę za dużo tego pchają, gothic był zawsze prosty, pod względem rozwoju, umiejętności. 
 

Dark Fenix

Strażnik Pana Ciemności
Członek Załogi
Redakcja
Dołączył
24.8.2009
Posty
1100
Jak dla mnie to twórcy w czasie tworzenia moda, odkrywają nowe możliwości. Następnie dodaj wszystko co wydaje się fajne/przydatne. Pewnie w czasie końcowych testów, część rzeczy zostanie usunięta bo będzie niszczyła klimat albo balans.

PS: Do 6-go grudnia dodałem jeden obrazek.
 

abi

Witch numero Uno
Członek Załogi
Dołączył
22.11.2008
Posty
8869
im więcej tego wymyślają tym dłużej to trwa
chociaż patrząc na różne modyfikacje to tworzenie zwojów/run i innych pierdół czasem bywa przydatne zwłaszcza gdy znajdziemy się w miejscu gdzie nie można czegoś kupić, wydaje mi się że twórcy "kierują się zapotrzebowaniem bardzo wymagających graczy" ;),  mnie tam takie drobiazgi niepotrzebne, wolę więcej lokacji, ciekawych questów, etc
 
Do góry Bottom