Nieograniczony ekwipunek obowiązkowo. Tylko w G II (w 3 nie gram) nie ma podziału jak w G I. W Morrowindzie jest uzależnienie ekwipunku od siły i uniezależnienie broni od siły i zręczności.
Hełmy i tarcze - też musiałoby byś więcej. Jak popatrzyć na Morrowinda wszystko osobno - kirysy, rękawice, tarcze, pawęzie, naramienniki, nagolenniki, ubrania, itd. Tam pomyśleli o urozmaiceniu ubioru
Jak ktoś gra w Morka to od razu jest niezła różnica - jest roślina o nazwie Bagienna Paproć, i wyjmuje się Zarodnię Bagiennej Paproci, tam rośliny odrastają a w Gothicu nie
Jeszcze ulepszenie alchemii - można byłoby mieszać składniki a nie te okropne receptury (np. masz Rdest Polny, 2 Ogniste Korzenie i Ogniocierń i masz jakiś dziwny efekt)
Czemu Ogniocierń? Najlepiej zebrać do kupy wszystkie rośliny i mikstury z G I, II i III i byłoby (dla mnie bomba) super.
Pozdro