Lares (BGS)
New Member
- Dołączył
- 2.1.2007
- Posty
- 4
Witam nazywam sie Lares jestem szefem grupy BlackStar Games Studio i tworzymy moda o nazwie Gothic Zawalona Kopalnia
oto kilka słów o modzie
Wcielamy się w Kopacza po zalaniu kopalni. W kopalni będę dwa obozy. Iana i Nemara. W sumie nie będę wam zabierał niespodzianki. Wszystko będzie nowe. Akcja będzie się toczyć w spustoszonej kopalni, pradawnej świątyni, nowym świecie i jeszcze jeden mały rarytas ale to tajemnica. Co wniesie mod?
- Ok. 120 nowych npc;
- 20 nowych broni (nawet magicznych);
- Każda zbroja będzie niepowtarzalna..(Różnica detali);
- Całkowicie nowa fabuła;
- Rozbudowane kowalstwo;
- Wydobywanie rudy;
- Gotowanie;
- Dubbing;
-Wynajmowanie npc do ochrony oraz możliwość kupowania wytresowanych zwierząt np. pies myśliwski;
- Nowe światy.
No i takie rarytasy jak np. NPC (postacie w grze) przed spaniem będą zdejmować zbroje a rankiem ubierając)
I wiele innych...
Intro: "Po zawaleniu się Starej Kopalni kilku kopaczy przeżyło, reszta umarła. Czy aby na pewno? Okazało się ze wielu przetrwało a ja byłem jednym z nich..."
Projekt ten jest realizowany już od wielu miesięcy.. BGS stara się go jak najprędzej zrealizować ograniczając przy tym ilość błędów w grze. Robiąc tego moda tak naprawdę uczymy się sztuki moddowania. Myślę że możemy już powiedzieć że jesteśmy modderami w pełnym i prawdziwym znaczeniu tego słowa. Wróćmy do projektu ..
Akcja moda przenosi nas do Gothica jak to w rozdziale III kopalnia zostaje zalana przez podwodną rzekę i przysypana stertą głazów. Oczywiście nie będziemy grać naszym starym dobrym Bezimiennym... Naszym nowym bohaterem będzie kopacz który właśnie został zesłany do koloni i szedł właśnie na pierwszą szychtę. Pierwszą lecz pechową. Nasza postać oberwała kamieniem w głowę co spowodowało śpiączkę która trwała aż trzy miesiące. Do tego czasu ludność w kopalni zdołała zadbać o siebie. Powstał obóz Iana dobrze chroniony i zagospodarowany.(losy kształtowania się obozu nie były tak miodne ale nie będę wam zabierał przyjemności poznania jej osobiście. To tyle jeśli chodzi o fabułę kopalni.. Warto tez chyba wspomnieć o pradawnej świątyni .. może opisze to w kilku zdaniach.. Kiedyś za czasów gdy świat nie znał jeszcze wojny było miasto a ludzie w nim żyli w dobrobycie i mieli wszystko co zapragnęli. Lecz pycha i chciwość nie pozostawiła nawet tego wspaniałego miejsca. Beliar miał idealną okazję żeby siać ból i cierpienie. Zesłał na ludzi choroby, głód i wiele plag.. lecz nawet tak straszliwe rzeczy nie zdołały zmienić przyzwyczajonych do majątku ludzi. Bóg wojny nie próżnował.. Pogrzebał miasto głęboko pod ziemią wraz z ludźmi i historią tego miejsca. W jednej z świątyń było kilku kapłanów którzy modląc się chcieli uratować miasto od zagłady. Ich wiara była tak wielka ze czas się dla nich zatrzymał i żyją (lub nie jak kto woli) w świątyni pogrzebanej przez ziemie. Ich dusze są uwięziony po wieki. Tak się składa ze kopalniany szyb doprowadził do wejścia do owego budynku. Tam napotkamy tych oto kapłanów Ci z nadzieją że uda nam się ich wyzwolić od tego błąkania po wieki pomogą nam się wydostać z kopalni.. Lecz do tego czasu jeszcze wiele czasu upłynie a krwi przeleje. To tyle jeśli chodzi o fabułę. Czas zając się trochę wyglądem kopalni.. BlackStar Games Studio wykorzystało starą lecz edytowaliśmy ją w dużym stopniu. Dodatkowo jest też potocznie nazywana przez nas nowa kopalnia jest ona połączona ze starą lecz jest ogromna! całkowicie nowa z długimi korytarzami i iście ogromnymi jaskiniami! To naprawdę robi wrażenie! Tam właśnie znajduje się przejście do ów świątyni i tez pewna tajemnicza jaskinia.. Jaskinia w której jest jedyna niepowtarzalna ruda życia. Ów ruda daje ponadludzką moc a w jej okolicy niezależnie od warunków tętni życie. Tekstury kopalni również się zmieniły no i możemy zapomnieć o starych budynkach znanych z Gothica 1 teraz jest po nich tylko zarys. Uznaliśmy ze PB zrobiła błąd tak intensywnie oświetlając kopalnie .. Jest tam ewidentnie za jasno! My dodaliśmy ciemność. mrok co niesamowicie wprowadza gracza w nastrój. Naprawdę bardzo zależy mi na tym żebyście jednak mieli jakąś niespodziankę Wiec zaprzestańmy już na "Kopalni" i przejdźmy do nowego świata...Zacznijmy tym razem od wyglądu.. Jest on dużo większy niż ten znany z Gothica i znacznie bardziej szczegółowy. Z jednej strony otoczony jest górami a z drugiej morzem pilnie strzeżonym przez Orków które tną tafle wody w swoich ogromnych fregatach. Co znacznie utrudnia a wręcz uniemożliwia opuszczenie wyspy. W nowym świecie będą dwa królestwa które zacięcie walczą ze sobą ludzi i szkieletów. Co do tych drugich sprawa ma się następująco .. Byli to ludzie lecz po wypowiedzeniu wojny z powodu chęci zdobycia kluczowych miejsc na wyspie i zgarniecie cennych surowców sprzymierzyli się z samym Beliarem ten bez wahania rzucił na nich klątwę robiąc z nich tzw. żywych trupów. Będą to szkielety w zbrojach co wygląda naprawdę powalająco. Może dość o tym, teraz trochę o rozwiązaniu tego konfliktu. Z dala od zamków w górach jest pewna pradawna jaskinia. Ów jaskinia prowadzi do "Doliny upadłych aniołów" jest to miejsce które w życiu codziennym naprawdę radzę omijać. Jest to mniej więcej odpowiednik naszego piekła z tą różnicą że to ziemia otoczoną lawą i gęstą mgłą zamieszkane przez straszliwe bestie. Ludzie po co tam iść? Ktoś by zapytał , a po to żeby zdobyć magiczny artefakt niezbędny do zdjęcia klątwy z szkieletów. W owej lokacji znajduje się też zbroja i oręż upadłych aniołów, naprawdę nieziemski sprzęt .. Dobra macie szczegółowy opis lokacji i fabuły. Wiec nie powiem bo i tak już wam odebrałem sporo przyjemności z gry.. Jak widać BlackStar postawiło sobie bardzo trudne zadanie. Lecz je zrealizujemy .. W sumie to nie mod a osobna gra BO tak naprawdę praktycznie wszystko jest nowe.. Trzymajcie za nas kciuki I proszę o cierpliwość
Aaa to screeny
Oczywiscie Bezimiennym grać nie bedziemy..
A to reszta screenów http://themodders.org/forum/index.php?showtopic=1352
oto kilka słów o modzie
Wcielamy się w Kopacza po zalaniu kopalni. W kopalni będę dwa obozy. Iana i Nemara. W sumie nie będę wam zabierał niespodzianki. Wszystko będzie nowe. Akcja będzie się toczyć w spustoszonej kopalni, pradawnej świątyni, nowym świecie i jeszcze jeden mały rarytas ale to tajemnica. Co wniesie mod?
- Ok. 120 nowych npc;
- 20 nowych broni (nawet magicznych);
- Każda zbroja będzie niepowtarzalna..(Różnica detali);
- Całkowicie nowa fabuła;
- Rozbudowane kowalstwo;
- Wydobywanie rudy;
- Gotowanie;
- Dubbing;
-Wynajmowanie npc do ochrony oraz możliwość kupowania wytresowanych zwierząt np. pies myśliwski;
- Nowe światy.
No i takie rarytasy jak np. NPC (postacie w grze) przed spaniem będą zdejmować zbroje a rankiem ubierając)
I wiele innych...
Intro: "Po zawaleniu się Starej Kopalni kilku kopaczy przeżyło, reszta umarła. Czy aby na pewno? Okazało się ze wielu przetrwało a ja byłem jednym z nich..."
Projekt ten jest realizowany już od wielu miesięcy.. BGS stara się go jak najprędzej zrealizować ograniczając przy tym ilość błędów w grze. Robiąc tego moda tak naprawdę uczymy się sztuki moddowania. Myślę że możemy już powiedzieć że jesteśmy modderami w pełnym i prawdziwym znaczeniu tego słowa. Wróćmy do projektu ..
Akcja moda przenosi nas do Gothica jak to w rozdziale III kopalnia zostaje zalana przez podwodną rzekę i przysypana stertą głazów. Oczywiście nie będziemy grać naszym starym dobrym Bezimiennym... Naszym nowym bohaterem będzie kopacz który właśnie został zesłany do koloni i szedł właśnie na pierwszą szychtę. Pierwszą lecz pechową. Nasza postać oberwała kamieniem w głowę co spowodowało śpiączkę która trwała aż trzy miesiące. Do tego czasu ludność w kopalni zdołała zadbać o siebie. Powstał obóz Iana dobrze chroniony i zagospodarowany.(losy kształtowania się obozu nie były tak miodne ale nie będę wam zabierał przyjemności poznania jej osobiście. To tyle jeśli chodzi o fabułę kopalni.. Warto tez chyba wspomnieć o pradawnej świątyni .. może opisze to w kilku zdaniach.. Kiedyś za czasów gdy świat nie znał jeszcze wojny było miasto a ludzie w nim żyli w dobrobycie i mieli wszystko co zapragnęli. Lecz pycha i chciwość nie pozostawiła nawet tego wspaniałego miejsca. Beliar miał idealną okazję żeby siać ból i cierpienie. Zesłał na ludzi choroby, głód i wiele plag.. lecz nawet tak straszliwe rzeczy nie zdołały zmienić przyzwyczajonych do majątku ludzi. Bóg wojny nie próżnował.. Pogrzebał miasto głęboko pod ziemią wraz z ludźmi i historią tego miejsca. W jednej z świątyń było kilku kapłanów którzy modląc się chcieli uratować miasto od zagłady. Ich wiara była tak wielka ze czas się dla nich zatrzymał i żyją (lub nie jak kto woli) w świątyni pogrzebanej przez ziemie. Ich dusze są uwięziony po wieki. Tak się składa ze kopalniany szyb doprowadził do wejścia do owego budynku. Tam napotkamy tych oto kapłanów Ci z nadzieją że uda nam się ich wyzwolić od tego błąkania po wieki pomogą nam się wydostać z kopalni.. Lecz do tego czasu jeszcze wiele czasu upłynie a krwi przeleje. To tyle jeśli chodzi o fabułę. Czas zając się trochę wyglądem kopalni.. BlackStar Games Studio wykorzystało starą lecz edytowaliśmy ją w dużym stopniu. Dodatkowo jest też potocznie nazywana przez nas nowa kopalnia jest ona połączona ze starą lecz jest ogromna! całkowicie nowa z długimi korytarzami i iście ogromnymi jaskiniami! To naprawdę robi wrażenie! Tam właśnie znajduje się przejście do ów świątyni i tez pewna tajemnicza jaskinia.. Jaskinia w której jest jedyna niepowtarzalna ruda życia. Ów ruda daje ponadludzką moc a w jej okolicy niezależnie od warunków tętni życie. Tekstury kopalni również się zmieniły no i możemy zapomnieć o starych budynkach znanych z Gothica 1 teraz jest po nich tylko zarys. Uznaliśmy ze PB zrobiła błąd tak intensywnie oświetlając kopalnie .. Jest tam ewidentnie za jasno! My dodaliśmy ciemność. mrok co niesamowicie wprowadza gracza w nastrój. Naprawdę bardzo zależy mi na tym żebyście jednak mieli jakąś niespodziankę Wiec zaprzestańmy już na "Kopalni" i przejdźmy do nowego świata...Zacznijmy tym razem od wyglądu.. Jest on dużo większy niż ten znany z Gothica i znacznie bardziej szczegółowy. Z jednej strony otoczony jest górami a z drugiej morzem pilnie strzeżonym przez Orków które tną tafle wody w swoich ogromnych fregatach. Co znacznie utrudnia a wręcz uniemożliwia opuszczenie wyspy. W nowym świecie będą dwa królestwa które zacięcie walczą ze sobą ludzi i szkieletów. Co do tych drugich sprawa ma się następująco .. Byli to ludzie lecz po wypowiedzeniu wojny z powodu chęci zdobycia kluczowych miejsc na wyspie i zgarniecie cennych surowców sprzymierzyli się z samym Beliarem ten bez wahania rzucił na nich klątwę robiąc z nich tzw. żywych trupów. Będą to szkielety w zbrojach co wygląda naprawdę powalająco. Może dość o tym, teraz trochę o rozwiązaniu tego konfliktu. Z dala od zamków w górach jest pewna pradawna jaskinia. Ów jaskinia prowadzi do "Doliny upadłych aniołów" jest to miejsce które w życiu codziennym naprawdę radzę omijać. Jest to mniej więcej odpowiednik naszego piekła z tą różnicą że to ziemia otoczoną lawą i gęstą mgłą zamieszkane przez straszliwe bestie. Ludzie po co tam iść? Ktoś by zapytał , a po to żeby zdobyć magiczny artefakt niezbędny do zdjęcia klątwy z szkieletów. W owej lokacji znajduje się też zbroja i oręż upadłych aniołów, naprawdę nieziemski sprzęt .. Dobra macie szczegółowy opis lokacji i fabuły. Wiec nie powiem bo i tak już wam odebrałem sporo przyjemności z gry.. Jak widać BlackStar postawiło sobie bardzo trudne zadanie. Lecz je zrealizujemy .. W sumie to nie mod a osobna gra BO tak naprawdę praktycznie wszystko jest nowe.. Trzymajcie za nas kciuki I proszę o cierpliwość
Aaa to screeny
Oczywiscie Bezimiennym grać nie bedziemy..
A to reszta screenów http://themodders.org/forum/index.php?showtopic=1352