wizje Gothic 3

Status
Zamknięty.

RaVeN

Admin Site
Weteran
Dołączył
11.12.2003
Posty
1642
h

Ehhh :D Tribion własnie było by good prawdizwy rpg nie mógłbys bezkarenie wędrowac przez pustynie przez 2 tygodnie bez żarcia i odpczynku moze z tym zlaniem przesadzałem ale takie jak sen i jedzenie i jakies tam proste czyności mogli by wprowadzić
 

Tibrion

Weteran
Weteran
Dołączył
3.4.2004
Posty
732
no - wiesz to rozumiem ale pomysl gdyby trzeba bylo non-stop codziennie rano wstawac i isc sie odlac w krzaczki albo by ci sie zachcialo srac podczas walki - troche dolin aco nie :D bo w końcu to jest Gothic a nie Simsy :D
 

cLoNe_xx

Król Nordmaru
Dołączył
7.9.2003
Posty
1328
Nawet w nowym GTA San Andreas juz zrobili, ze trzeba sie odzywiac aby zyc inaczej wkoncu zycie spadnie do zera i smierc glodowa cie czeka. A jak za duzo zjesz to przytyjesz i bedziesz musial isc na silke aby zrzucic zbedne kilogramy. Wiec i Gothica mogliby troche bardzie urealnic.
Pozdrawiam cLoNe_xx
 

Ur - Shak

Member
Dołączył
17.6.2004
Posty
143
Mógł by być wskaźnik wytrzymałości. Czyli, gdyby padała wielka ulewa, a nasz bohater niemiał by żadnej zbroi, wskaźnik wytrzymałości obniżał by się. Jeżeli bohater przemieży 10km, wskaźnik spadnie do zera, i wtedy będzie mógł tylko chodzić. Jeżeli zadużo namacha się mieczem, to po pewnym czasie, kiedy wskaźnik wytrzymałości spadnie, niebędzie mógł walczyć. Było by bardziej realistycznie, skoro już o tym mowa.
 

Vampek

Weteran
Weteran
Dołączył
17.4.2004
Posty
810
Mógł by być wskaźnik wytrzymałości. Czyli, gdyby padała wielka ulewa, a nasz bochater niemiał by żadnej zbroi, wskaźnik wytrzymałości obniżał by się.(...)

Tylko co z niego za "bochater". Wampir, czy co, że deszczu nie lubi??? Nieco przesadziłeś z tym deszczem. A wskaźnik wytrzymałości... ujmijmy to tak- Nie. Jest. Potrzebny. Bo co to by była za radosna siekanina, gdyby "bochater" męczył się po kilku minutach? Toż to "bochater", a nie bohater!*


*Sorry, ale lubię czepiać się błędów:)
 

Ur - Shak

Member
Dołączył
17.6.2004
Posty
143
Już poprawiłem błędy w ostatnim poście Vampek. Masz rację. Może z tym, męczeniem się po za długim machaniu mieczem to przesadziłem. Alę na przykład, w Diablo 2, bohater biega, a po pewnym czasie się męczy.
 

GaNdi

Weteran
Weteran
Dołączył
29.5.2004
Posty
1306
Już poprawiłem błędy w ostatnim poście Vampek. Masz rację. Może z tym, męczeniem się po za długim machaniu mieczem to przesadziłem. Alę na przykład, w Diablo 2, bohater biega, a po pewnym czasie się męczy.

Ale męczy się tylko bieganiem,niczym innym,może rąbać te piep....one rzygostwory czy jak
 

Ur - Shak

Member
Dołączył
17.6.2004
Posty
143
Racja. Przesadziłem z męczeniem się po machaniu mieczem i resztą. Alę przyznacie że mógł by się męczyć po długim bieganiu, nie? Czekam na wasze opinie.
 

GaNdi

Weteran
Weteran
Dołączył
29.5.2004
Posty
1306
Gdyby tak zrobili powinni też sprawić by potwory męczyły się biegiem,gonią cie cienistostwory ,a ty nagle zwalniasz,po czym cienistostwory rozszarpują cie na kawałki,a twoja krew zdobi las wiele lat
 

Tibrion

Weteran
Weteran
Dołączył
3.4.2004
Posty
732
ja myśle, że mozna by było wprowadzić kilka takich urealniających szczegółow ale takich żeby gra nie polegała głownie na sprawdzaniu czy bohater nie musi się właśnie wysikać - bo to będzie bez sensu jak juz mówiłem to nie są Simsy
:arrow: pomysł ze zmęczeniem nie jest głupi ale tak jak w Diablo - tylko podczas biegania i ew. mógłby szyciej spadać gdy nasz bohater sprintuje, no i sprint mógłby być cały czas dostępny (oczywiście w miarę możłiwości) a nie tylko po wypiciu flaszki
:arrow: pomysł z żarciem tez nie jest zły bo przecież każdy normalny człowiek musi jeść aby żyć - ale bez wydalania bo to się zaczną robic Simy
:arrow: naszemu bohaterowi pierwsze uzbrojenie (takie niemagiczne albo mniej magiczne) mogłoby się niszczyć bo przecież od uderzania stali o stal, stal się wyszczerbia i niszczy - nie mówiąc o ciosach spadających na pancerz czy tarcze - jeżeli takie zostaną wprowadzone
:arrow: można by było podzielić miejsca trafień na naprzykład na ręce, nogi, tors, głowa - trafienie z którąś z nóg spowalniało by nas albo przeciwnika - trafienie w rękę trzymającą miecz osłabiało by jego ciosy, trafienie w głowe ogłuszałoby go albo wprost zwalało postać z nóg i nie pozwalało wstać :twisted:
:arrow: jak gdzieś już pisałem możnaby podzielić częsci pancerza na np. spodnie pancerz, buty i hełm - spowodowało by to ogólnie lepszą grywalność
:arrow: skoro jesteśmy przy urealnianiu gry to nasz bohater powiniem mieć ograniczony miejscowo i wagowo plecak na ekwipunek - który mógłby byc swoją drogą widoczny wizualnie w samej grze

mógłbym jeszce coś wymyślić ale już mi się nei chce pisać i nie chce wam zabierać za dużo czasu tym postem
 

Ur - Shak

Member
Dołączył
17.6.2004
Posty
143
można by było podzielić miejsca trafień na naprzykład na ręce, nogi, tors, głowa - trafienie z którąś z nóg spowalniało by nas albo przeciwnika - trafienie w rękę trzymającą miecz osłabiało by jego ciosy, trafienie w głowe ogłuszałoby go albo wprost zwalało postać z nóg i nie pozwalało wstać

tak samo jest w grze "Evil Islands" (niewiem czy ktoś o niej słyszał, bo jest dość stara). tak jak powiedział Tibrion, tak samo jest w "Evil Islands", jak gościa udeżysz w rękę to raci siły i udeża słabiej.
 

RaVeN

Admin Site
Weteran
Dołączył
11.12.2003
Posty
1642
hihihi

A może cos o zachowaniu miekszkańców świata gothicka :]
 

SoniC

Member
Dołączył
12.7.2004
Posty
391
No właśnie. Mieszkańcy świata. Można by ulepszyć ich reakcje, odpowiedzi itd. Bo w G2 gdy wchodziłeś sobie do byle jakiego domku i kładłes sie spać, to w prawdzie baba z krzykiem przylatywała, ale żadnej straży nie było... No to tyle o mieszkańcach :p :D Teraz o potworkach:

:arrow: Potworki: Większe, silniejsze, trudniejsze do zabicia, co w konsekwencji dawałoby więcej EXP. No i liczba stworków powinna się zwiększyć. Fajnie by było gdyby dodali w G3 jakieś neutralne zwieżątka, np. sarny, dzikie konie. Wyobraźcie sobie: Rozpalasz ognisko w lesie... Pojawia się komunikat, że zgłodniałeś, więc idziesz coś upolować. Skradasz się,a tu stado sarenek przy wodopoju. Spokojnie celujesz i szyjesz do nich z łuku. Wszystkie się zrywają do ucieczki, a jedna pada bez ruchu. Bierzemy ją na plecy i hopsa ją do ognia. Przypieczona sarenka wspaniale smakuje. Wypełniamy nią nasz brzuszek i cieszymy się z upolowaniej zdobyczy :D ( Oczywiście upolowanie sarny tez byłoby bardzo trudne. Trzeba by podchodzic do niej pod wiatr, tak żeby nas nie wyczuła. Za hunt dostawalibyśmy EXP ) uff... Ale się rozpędziłem.

:arrow: Nasz bohater: Musielibyśmy go dobrze prowadzić, biegać ćwiczyć, by był silny i mógł zadawać większe obrażenia. Budowalibyśmy przez grę charakter naszej postaci, co też wpływałoby na tok wydażeń. ( np. podczas rozmów z NPCi nieNPC :D ) Więcej umiejętności, zdolności itp. też by nie zaszkodziło...

:arrow: System walki: Oczywiście ulepszony. To nie podlega dyskusji. Opracowanie miejsc trafień to jaknajbardziej TRAFNY :D pomysł. Możnaby np. wrogowi odciąć rękę, gdyby udało sie nam tak w niego trafić. Albo rozciąć go na pół :D Przy czym flaki rozbryzgiwałyby się na podłodze tudzież na ścianie :twisted:

Mógłbym tak pisac i pisać w nieskończoność, ale już 1.25 więc kończe i ide lulu :D Mam nadzieje, że spodobała Wam się moja koncepcja WORLD OF GOTHIC 3 :D:D Pozdrawiam, SoniC
 

RaVeN

Admin Site
Weteran
Dołączył
11.12.2003
Posty
1642
lol

HMm czyszby mr. Mjoker powrócił pod nikiem SOniC D:
 

sitek

Member
Dołączył
28.7.2004
Posty
82
nowe potwory, gildie np mysliwy, miasta ludzie przedmioty itd.
morzna by bylo wymieniae nieskonczonosc.
G3 musi byc wspaniale oto moja wizja :eek: :lol: 8) :p
 

StrażnikŚwiątynny

Weteran
Weteran
Dołączył
1.6.2004
Posty
654
a ja napiszę tak: chciałbym, żeby autorzy robiąc trójkę nie udziwnili jeje zbytnio, tylko potrafili cały czas trzymać ten klimat... żeby nie wymyślali jakiś super innowacyjnych rozwiązań tylko polepszyli stare.
 

Tibrion

Weteran
Weteran
Dołączył
3.4.2004
Posty
732
jak już gdzieś napisałem - niech zrobią - tysiące udziwnien i innowacji - będzie wtedy realniej i w wiele dłużej się grało, ale jest jeden bengal - musi być tak dobra i wciągająca fabuła, że SHOK - bo inaczej dolina - komu się będzie chciało grać w coś takiego, gdy będziemy miely 10000 bajerów ale nie będzie spoiwa trzymającego wszystko w kupie - takim spoiwiem jest - nieodłączny element i chyba na jważniejszy w grach RPG - FABUŁA - musi być kurna zajebista
 

StrażnikŚwiątynny

Weteran
Weteran
Dołączył
1.6.2004
Posty
654
myślę, że można by te wszystkie posty wysłać do autoerów gry :) :)
może by coś wybrali z pojawiających się pomysłów.
 

daru1026

Member
Dołączył
15.7.2004
Posty
499
Całkiem niezły pomysł... ale ciekawe czy skorzystaliby z naszych podpowiedzi... :D
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom