No właśnie. Mieszkańcy świata. Można by ulepszyć ich reakcje, odpowiedzi itd. Bo w G2 gdy wchodziłeś sobie do byle jakiego domku i kładłes sie spać, to w prawdzie baba z krzykiem przylatywała, ale żadnej straży nie było... No to tyle o mieszkańcach
Teraz o potworkach:
:arrow: Potworki: Większe, silniejsze, trudniejsze do zabicia, co w konsekwencji dawałoby więcej EXP. No i liczba stworków powinna się zwiększyć. Fajnie by było gdyby dodali w G3 jakieś neutralne zwieżątka, np. sarny, dzikie konie. Wyobraźcie sobie: Rozpalasz ognisko w lesie... Pojawia się komunikat, że zgłodniałeś, więc idziesz coś upolować. Skradasz się,a tu stado sarenek przy wodopoju. Spokojnie celujesz i szyjesz do nich z łuku. Wszystkie się zrywają do ucieczki, a jedna pada bez ruchu. Bierzemy ją na plecy i hopsa ją do ognia. Przypieczona sarenka wspaniale smakuje. Wypełniamy nią nasz brzuszek i cieszymy się z upolowaniej zdobyczy
( Oczywiście upolowanie sarny tez byłoby bardzo trudne. Trzeba by podchodzic do niej pod wiatr, tak żeby nas nie wyczuła. Za hunt dostawalibyśmy EXP ) uff... Ale się rozpędziłem.
:arrow: Nasz bohater: Musielibyśmy go dobrze prowadzić, biegać ćwiczyć, by był silny i mógł zadawać większe obrażenia. Budowalibyśmy przez grę charakter naszej postaci, co też wpływałoby na tok wydażeń. ( np. podczas rozmów z NPCi nieNPC
) Więcej umiejętności, zdolności itp. też by nie zaszkodziło...
:arrow: System walki: Oczywiście ulepszony. To nie podlega dyskusji. Opracowanie miejsc trafień to jaknajbardziej TRAFNY
pomysł. Możnaby np. wrogowi odciąć rękę, gdyby udało sie nam tak w niego trafić. Albo rozciąć go na pół
Przy czym flaki rozbryzgiwałyby się na podłodze tudzież na ścianie :twisted:
Mógłbym tak pisac i pisać w nieskończoność, ale już 1.25 więc kończe i ide lulu
Mam nadzieje, że spodobała Wam się moja koncepcja WORLD OF GOTHIC 3
Pozdrawiam, SoniC