System Walki

Status
Zamknięty.

umbras

New Member
Dołączył
24.11.2008
Posty
28
ja sobie marze o takim:

-siła ciosu powinna być jakąś podziałką mierzona
-kombosy nie powinny być do nauczenia tylko w miarę gry są wplecione np. jakś misja i tam sobie poznajesz jakiś tam :p
-powinien być przyrost mięśni widoczny np. ćwiczysz siłkę i masz wieksze mięśnie i np zyly Ci sie pojawiaja takie duze :p
-utrzymanie na nogach powinno być też że np.walnie Cie na poczatku jakiś bandit a ty gleba i cwiczysz nogi i wogole:)żeby mieć coraz większą stabilność
-kondychę ćwiczyc
-np.jak zresz to tam ci brzuch rosnie
-jak pijesz duzo to alkoholku to pijakiem jestes poznije i np na odwyk :p
-kazda bron mniej wiecej inny cios;)

i tyle mi narazie do glowy przychodzi moze duzo ale gracz wymaga :p
 

barlogo

Member
Dołączył
13.10.2008
Posty
96
mi się podobają te z assasins creed kontry albo inne bardzo sa realistyczne ale z G2 do kitu jak robiłem filma to jak ustawiłem ładnie to tego faceta co nawalałem to go na pół wzielo i tyle po nim i żyl
 

Gorn4

Member
Dołączył
4.12.2008
Posty
81
oj umbras za dużo w GTA grałes ;) ja bym chciał żeby system walki był jak w Wiedźminie (tak jak już pisało to kilka osóB), a krzyniu czy ty dokładnie przeczytałes post, który zacytowałeś, bo mi sie zdaje że chyba nie
 

Silden

RPG'owiec
VIP
Dołączył
10.12.2008
Posty
1766
Dla mnie obojętnie jaki ma być system walki ważne aby był intuicyjny.Np. w G1 i G2 przytrzymujesz ctrl i wyprowadzasz kombosy nawet o nich nie myśląc po prostu walczysz nie zwracając na to uwagi.
 

Hadler

Member
Dołączył
12.2.2010
Posty
199
Walka jest tworzona od podstaw, ale i tak najbardziej podobała mi się walka z G1 i G2, ponieważ jak na tamte lata nie była wcale zła, ale teraz jest już trochę słaba. Walka powinna mieć sporo kombosów i tak jak w Risenie można było kontratakować.
 

Spike

New Member
Dołączył
17.7.2010
Posty
25
Widzieliśmy filmy z gry i na niektórych były pokazane walki. Przewroty w bok kombosy itp. To dobry pomysł aby tak urozmaicić grę. Mam tylko nadzieje że nie będą przesadzać z tymi kombosami. To jest Gothic a nie Princ of Persia czy Devil May Cry. A co do moich życzeń. Chciałbym aby walka była bardziej dynamiczna. Dynamiczne kontrataki, niespodziewane uniki ( ale coś więcej niż w Risen grze unik ogranicza się tylko do w bok i tył, chodzi mi właśnie o przewroty). Myśle że było by ciekawiej. ;)
 
Dołączył
4.8.2010
Posty
185
chciałbym aby były zróżnicowane ataki to przede wszystkim.Bardzo fajnie wymyślili ten unik-przewrót, może jeszcze coś dodadzą...
 

Daniel781996

Member
Dołączył
15.8.2010
Posty
81
Według mnie styl walki z gothic 2 nie był taki zły ale był nudny gdyby go dopracowali to mógłby być nawet dobry dodać jeszcze kilka kombosów albo inaczej walczyć z orkiem a inaczej z człowiekiem czy zwierzęciem. Przewroty to świetny pomysł. :))
 

szkeleton

Hmmmm
Członek Załogi
Dołączył
15.11.2008
Posty
8520
Według mnie w Gothic 1 i Gothic 2 były najlepsze systemy walki. Te obecne zaliczają się jedynie do klikania lewego przycisku myszy (Gothic 3) oraz jak widzę do najnowszego dzieła Gothic 4 (nie podoba mi się machanie wielkim mieczem jak jakimś patykiem) chociaż przewrotu to dobry sposób do uników.

Według mnie najnowsze gry są robione z myślą dla młodych (dla których lewy i prawy przycisk myszy to czarna magia).
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom