Ty się nie znasz na moddingu :trollface:Zdaje mi się, że "bandyckie" właściwości pancerza bandyty są zapisane w pliku addon_armor.d (możliwe, że nazwę przekręciłem). Musiałbyś ściągnąć G2MDK ze strony world of Gothic. Następnie poszukać spolszczonych skryptów, znaleźć ten plik, a w nim pancerz bandyty i ustawić odpowiednie własciwości. Potem wszystko jeszcze raz skompilować Spacerem i odpalić przez Gothic Starter. Jeżeli nie masz zielonego pojęcia o moddingu to lepiej się za to nie zabieraj bo tylko nerwy stracisz .
Ano , jak dla mnie jeden #$%%Nie skompilować tylko zresparsować (to znaczna różnica )
Hmm, a co to za różnica? Przecież Gothic Starter też włącza Spacera...Do tego lepiej Gothic Starterem odpalić niż spacerem
Resparsowanie jest to sprawdzanie skryyptów pod względem błędów i wrzucanie ich do gothica.Ano , jak dla mnie jeden #$%%
Hmm, a co to za różnica? Przecież Gothic Starter też włącza Spacera...
Przeciez ten plik odpowiada za dialogi.Kompilacja jest to zamienianie skryptów na plik OU.Bin
Sorry bejbe ,ja w tym dłużej siedzę :trollface:Przeciez ten plik odpowiada za dialogi.
Tworzenie nowych dialogów
1.Tworzymy nowy dialog(więcej TU [treść dialogu dodajemy w komentarzu Po Ai_Outputs...]
2.Odpalamy program spacer.exe(gothic/system)
3.Jeżeli jeszcze nie zamieniliśmy skryptów to robimy wszystko wg. sposobu II
4.Usuwamy pliki Ou.bin i Ou.csl z folderu gothic/_work/data/scripts/content/CUTSCENE
5.Klikamy przycisk(1)
6.Klikamy Update(2)
6.Klikamy Save(3)
func int C_PlayerIsFakeBandit (var C_NPC slf, var C_NPC oth) //////////////Troten
{
var C_Item itm;
if (slf.aivar [AIV_IgnoresArmor] == TRUE)
{
return FALSE;
};
if (slf.aivar [AIV_IgnoresFakeGuild] == TRUE)
{
return FALSE;
};
if slf.guild == GIL_PIR
{
return FALSE;
};
if (Npc_HasEquippedArmor (oth) == FALSE) //////////////Troten
{
itm = Npc_GetEquippedArmor(oth); //////////////Troten
if ((Hlp_IsItem(itm, ITAR_BDT_M) == FALSE) //////////////Troten
|| (Hlp_IsItem (itm, ItAR_Thorus_Addon) == FALSE) //////////////Troten
|| (Hlp_IsItem (itm, ITAR_BDT_H) == FALSE)) //////////////Troten
{
return FALSE;
}
else
{
RETURN FALSE;
};
}
else if slf.guild == GIL_BDT
&& CurrentLevel == ADDONWORLD_ZEN
&& Player_HasTalkedToBanditCamp == TRUE
{
return TRUE;
}
else
{
return FALSE;
};
};
Przepraszam, ale muszę to napisać. Nie zauważyliście że tym informatycznym bełkotem zraziliście do tematu jego założyciela? xD
Po prostu ziomek, zdejmuj pancerz gdy wchodzisz do miasta i kij, jakbyś miał robić to co piszą Ci wyżej, to byś został siwy w 2 dni.