Strój Bandyty.

Status
Zamknięty.

Antek79

New Member
Dołączył
3.1.2011
Posty
29
Mam małe pytanie...
Czy jest jakiś sposób na chodzenie w pancerzu bandyty w np. Khorinis ?
 

yeed

Trolololo Guy
Weteran
Moderator
Dołączył
10.1.2007
Posty
8225
hm? pamięć nie ta co kiedyś ;P

Rozumiem, że jak go założysz to cię atakują?
 

Antek79

New Member
Dołączył
3.1.2011
Posty
29
no tak wszyscy krzyczą "Przyszedłeś w niewłaściwe miejsce, BANDYTO " a mi sie on po prostu podoba ...:(
 

yeed

Trolololo Guy
Weteran
Moderator
Dołączył
10.1.2007
Posty
8225
Przyznam szczerze, że nie bardzo mam pomysł jakby to obejść.

Być może ktoś inny na coś wpadnie ale tego nawet kodami raczej nie obejdziesz.
 

RoMek

Niewolnik systemu
Członek Załogi
Dołączył
7.5.2008
Posty
4807
Zdaje mi się, że "bandyckie" właściwości pancerza bandyty są zapisane w pliku addon_armor.d (możliwe, że nazwę przekręciłem). Musiałbyś ściągnąć G2MDK ze strony world of Gothic. Następnie poszukać spolszczonych skryptów, znaleźć ten plik, a w nim pancerz bandyty i ustawić odpowiednie własciwości. Potem wszystko jeszcze raz skompilować Spacerem i odpalić przez Gothic Starter. Jeżeli nie masz zielonego pojęcia o moddingu to lepiej się za to nie zabieraj bo tylko nerwy stracisz :) .
 

Antek79

New Member
Dołączył
3.1.2011
Posty
29
yy...rzeczywiście lepiej żebym się za to nie brał :D
ale dzięki :)
 

Cedric

GołoWąs
Dołączył
31.8.2010
Posty
2713
Zdaje mi się, że "bandyckie" właściwości pancerza bandyty są zapisane w pliku addon_armor.d (możliwe, że nazwę przekręciłem). Musiałbyś ściągnąć G2MDK ze strony world of Gothic. Następnie poszukać spolszczonych skryptów, znaleźć ten plik, a w nim pancerz bandyty i ustawić odpowiednie własciwości. Potem wszystko jeszcze raz skompilować Spacerem i odpalić przez Gothic Starter. Jeżeli nie masz zielonego pojęcia o moddingu to lepiej się za to nie zabieraj bo tylko nerwy stracisz :) .
Ty się nie znasz na moddingu :trollface:
Nie skompilować tylko zresparsować (to znaczna różnica )
Do tego lepiej Gothic Starterem odpalić niż spacerem
3.Daj mi ze 2 dni (zajęty ciut jestem ) to wyślę ci plik zmieniony .
musisz zainstalować G2MDK i w folderze C > program files > Jowood > Gothic ||> System znaleźć i odpalić Gothic starter
zaznaczasz pod opcją play opcję resparse scripts (tyllko za pierwszym uruchomieniem modyfikacji ,potem będzie to normalnie w gothicu )i play.
 

RoMek

Niewolnik systemu
Członek Załogi
Dołączył
7.5.2008
Posty
4807
Nie skompilować tylko zresparsować (to znaczna różnica )
Ano , jak dla mnie jeden #$%%
Do tego lepiej Gothic Starterem odpalić niż spacerem
Hmm, a co to za różnica? Przecież Gothic Starter też włącza Spacera...
 

Aniol Stroz

Najlepszy grafik
Moderator
Redakcja
Dołączył
14.10.2006
Posty
2046
hm.. a moze załóż pancerz bandyty, odpal konsolę i zmień czas gry [set time=xx], pamiętam że kiedyś się tym bawiłem, ale jeśli by to działało, musiałbyś to robić za każdym odpaleniem gry..
 

Cedric

GołoWąs
Dołączył
31.8.2010
Posty
2713
Ano , jak dla mnie jeden #$%%

Hmm, a co to za różnica? Przecież Gothic Starter też włącza Spacera...
Resparsowanie jest to sprawdzanie skryyptów pod względem błędów i wrzucanie ich do gothica.
Kompilacja jest to zamienianie skryptów na plik OU.Bin
Jak zresparsuje to będzie miał moda bez robienia paczki .
A jak skompiluje ,będzie musiał zrobić paczkę z modem .

Jak Ci Gothic Starter włącza spacera? :huh:
Chyba w głowie Ci się poprzewracało :lolface:
Spróbuję pomóc
Zainstaluj G2MDK
i wrzuć mój plik do folderu C:\Program Files\JoWooD\Gothic II\_Work\Data\Scripts\Content\AI\Human\C_Human.
I zresparsuj Gothic Starterem and play .
Jeżeli nie działa to jeszcze pokombinuję
 

Cedric

GołoWąs
Dołączył
31.8.2010
Posty
2713
Przeciez ten plik odpowiada za dialogi.
Sorry bejbe ,ja w tym dłużej siedzę :trollface:
OU.bin są to skompilowane wszystkie skrypty
Jeżeli on chce moda robić dla innych przerabia OU.bin kompilując skrypty .
Jeżeli na własny użytek to wystarczy zresparsować skrypty GS i sru .Zostanie mu tak już na zawsze.
 

RoMek

Niewolnik systemu
Członek Załogi
Dołączył
7.5.2008
Posty
4807
plik ou.bin jest potrzebny jezeli chce zrobic paczke z modem to prawda. Ale polemizowac moge z toba na temat za co odpowiada, poniewaz ja uwazam, iz ten plik odpowiada za dialogi.

http://themodders.org/index.php?/topic/106-skryptykompilowanie-skryptow/

chodzi mi o kawalek:
Tworzenie nowych dialogów
1.Tworzymy nowy dialog(więcej TU [treść dialogu dodajemy w komentarzu Po Ai_Outputs...]
2.Odpalamy program spacer.exe(gothic/system)
3.Jeżeli jeszcze nie zamieniliśmy skryptów to robimy wszystko wg. sposobu II
4.Usuwamy pliki Ou.bin i Ou.csl z folderu gothic/_work/data/scripts/content/CUTSCENE
5.Klikamy przycisk(1)
6.Klikamy Update(2)
6.Klikamy Save(3)
843f74baa28109ec1e6f68b759dc7673.th.jpg
 

Troten

New Member
Dołączył
23.2.2011
Posty
64
Cedric, ten plik odpowiada za dialogi - niestety.
Za skrypty odpowiada Gothic.dat (czy jakoś tak) ;)

Zaraz przerobię sam plik IT_Armor i podeślę (mam nadzieję, że wgrałeś G2MDK).

@edit
Koledzy moi mili, problemu nie było w skrypcie pancerza, problem siedział głębiej - w gildiach.

Ale do rzeczy:
Wejdź do ...\Gothic II\_Work\Data\Scripts\Content\AI\Human\C_Human | otwórz plik "PlayerIsFakeBandit.d", usuń jego treść i zamiast tego wpisz:
Kod:
func int C_PlayerIsFakeBandit (var C_NPC slf, var C_NPC oth)            //////////////Troten
{
	var C_Item itm; 

	if (slf.aivar [AIV_IgnoresArmor] == TRUE)
	{
		return FALSE;
	};
	
	if (slf.aivar [AIV_IgnoresFakeGuild] == TRUE)
	{
		return FALSE;
	};
	
	if slf.guild == GIL_PIR
	{
		return FALSE;
	};	
	

	if (Npc_HasEquippedArmor (oth) == FALSE)            //////////////Troten
	{
		itm = Npc_GetEquippedArmor(oth);            //////////////Troten
		if ((Hlp_IsItem(itm, ITAR_BDT_M) == FALSE)            //////////////Troten
		|| (Hlp_IsItem (itm, ItAR_Thorus_Addon) == FALSE)            //////////////Troten
		|| (Hlp_IsItem (itm, ITAR_BDT_H) == FALSE))            //////////////Troten
		{
			return FALSE;
		}
		else
		{
			RETURN FALSE;
		};
	}
	else if slf.guild == GIL_BDT
	&&	CurrentLevel == ADDONWORLD_ZEN
	&&  Player_HasTalkedToBanditCamp == TRUE
	{
		return TRUE;
	}
	else
	{
		return FALSE;
	};	
};

Gdyby nie działało napiszcie na PW - teraz jeszcze jeden pomysł mi do głowy wpadł.
 

Binek7

Member
Dołączył
26.9.2010
Posty
533
Przepraszam, ale muszę to napisać. Nie zauważyliście że tym informatycznym bełkotem zraziliście do tematu jego założyciela? xD

Po prostu ziomek, zdejmuj pancerz gdy wchodzisz do miasta i kij, jakbyś miał robić to co piszą Ci wyżej, to byś został siwy w 2 dni. :)
 

Biafra

Balotelli
Weteran
Redakcja
Dołączył
8.10.2010
Posty
2677
Przepraszam, ale muszę to napisać. Nie zauważyliście że tym informatycznym bełkotem zraziliście do tematu jego założyciela? xD

Po prostu ziomek, zdejmuj pancerz gdy wchodzisz do miasta i kij, jakbyś miał robić to co piszą Ci wyżej, to byś został siwy w 2 dni. :)

Prawda, w związku z tym zamykam.
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom