R
ReZiWiz
Guest
Witam
Pare dni temu (dokładnie wczoraj) powstała nowa grupa mopdująca
Oczywiscie polska
Cała fabuła ma się dziać po pokonaniu Smoka-ożywieńca. Mamy początek scenariusza. Gdy Xardas teleportuje się do naszej kajuty i mowi nam o tym wszytskim (blablabla to co bylo w filmiku pod koniec gothica II) noi oczywiscie się teleportuje. Tu będzie zaczynał się nasz mod. Mianowicie budzimy się i pojawia się nowy zapis w dzienniku. Gdy wstajemy pojawia się Milten i zagadaje do nas. Nasz bohater mowi mu ze strasznie boli go głowa. Pyta się czy coś się stało. Milten odpowiada, że Xardas z momęcie teleportacji zaatakował bezimiennego. Ten atak był bardzo potężny. Milten wraz z Vatrasem przybiegli do kajuty bezieminnego i ujrzeli xardasa rzucającego jakiś urok. Vatras zaaatakowal Xardasa, gdy ten w tej samej chwili znikł. Atak xardasa odebral siły naszemu bohaterowi (tzn wyzerowały sie bezimiennemu umiejętności). Gdy już Milten to wszytsko wyjaśnia, każe nam się udac do Kajuty Vatrasa. Vatras opowiada nam, że dostał pilna wiadomość od Saturasa. Saturas zawiadomił go o niepokojących rzeczach. Podobno Magwie Wody wzniesli swój klasztor gdzieś w górach. Vatras powiada nam że magowie wody chcą się z nami jak najszybciej widzieć ( w tej chwikli Vatras wręcza nam runę teleportacji do Magów Wody). Oczywiscie po teleportacji dowiadujemy się że skradziono 4 artefakty adanosa (sprawca - Xardas) (nasz główny wątek w grze
). Myślimy nad dalszą częścią fabuły ale to nie takie proste. Proszę o pomysły co do zadań pobocznych noi oczywoście fabuły. Jeżeli ktoś jest zainteresowany udziałem w teorzeniu moda, może pomóc. POszukujemy narazie grafikó i programistow (programistow mamy dopiero 3). Oczywiscie grafik musi znac się na photoshopie. Zdradze że teren ma mieć wielkośś 2 lub 3 razy większą od jarkendaru. Oczywiście nowe bronie też będą.... prosze o propocycje co to zadań