Nowa Szata Graficzna?

Status
Zamknięty.

Aniol Stroz

Najlepszy grafik
Moderator
Redakcja
Dołączył
14.10.2006
Posty
2045
Witam witam szanowne grono,
przeglądając mój dysk natrafiłem na design Gothicowej strony który kilka lat temu stworzyłem bodaj dla Gothic Center prowadzony wówczas przez Xarox'a <fukcjonowało to raptem kilka dni>. Tak więc hm. Obecnie już raczej nie siedzę w grafice i nie znam się już tak na tym, ale rzucam propozycję iż mogę wam oddać ten skin - jeśli rzecz jasna podoba się wam i uważacie, że owa zmiana by się przydała ;p.
 Niestety, plik mam tylko w formacie .psd, kiedyś był pocięty i zakodowany ale gdzie się podział tego nie wiem także musielibyście znaleźc kogoś, kto by to zrobił.
 
Chociaż tyle mogę zaoferować stronie, którą darzę największym sentymentem wśród wszystkich:p.
 
W sumie ciekaw jestem co o tym sądzicie, proszę oto link:
http://zapodaj.net/9bab46e9f1b60.png.html
 
Pozdrawiam ;)
 

Barneyek

Starsza Wiedźma
Członek Załogi
Moderator
Dołączył
4.11.2011
Posty
1306
Całkiem to przyjemne, czytelne, można by dodać do puli skinów. Fajnie, że odgrzebałeś :)
 

El Bastardo

Władca Wiedźm
Moderator
Redakcja
Dołączył
1.10.2007
Posty
3025
Jak dla mnie to nie głupi pomysł. Skin wygląda sympatycznie, zawsze to jakaś zmiana. Nawet śmiało powiem, że wygląda lepiej niż propozycje, które jakiś czas temu były brane pod uwagę. U mnie jak na razie pada świąteczny śnieg ale za kilka dni chętnie bym to ustawił.
 

Kacperex

KacŚpioszek
Dołączył
26.10.2004
Posty
6508
Strasznie kojarzy mi się z g.gram.pl :]
Nie mniej, wyjebane ;)
 

Aniol Stroz

Najlepszy grafik
Moderator
Redakcja
Dołączył
14.10.2006
Posty
2045
Hm, rzeczywiście trochę podobne do tych z gram.pl ;p.
No cóż, jest to jeden z lepszych moich projektów i w sumie szkoda żeby się zmarnował - jesli tylko umielibyście go dostosować od waszej strony, pociąć i zakodować - jak najbardziej wam go oddam :p. Dzięki, fajnie że się podoba :D
 

Woodie

New Member
Dołączył
15.7.2011
Posty
29