Gotowanie I Zajęcia W Kuchni.

Crisis

Strażnik Magów Wody
VIP
Redakcja
Dołączył
17.11.2006
Posty
453
Tytuł tematu już sam sugeruje o czym będziemy tutaj rozmawiać. :] Czy lubicie ukryć się w kuchni i coś upichcić? :] Lubicie gotować, smażyć, piec, dusić etc? Temat dla was. ;P

Ja bardzo lubię zajęcia w kuchni i wyznam, że to właśnie ja jestem najczęstszym gościem w kuchni w moim domu. Uwielbiam to robić. Nigdy nie uczyłem się z książek kucharskich (czasem je tylko przeglądam, ale nigdy nie próbowałem zrobić coś, co dokładnie tam było), mnie uczyli rodzice, a poza tym, jestem samoukiem. Eksperymentuję z produktami, łączę przyprawy. Sprawdzam co się dobrze komponuje i z tego wyszły moje umiejętności.
Co najbardziej lubię robić? Oczywiście ciasteczka, ciasta, torty i inne słodkości, desery. Bo to właśnie one sprawiają najwięcej radości. Co mi najlepiej wychodzi ze wszystkiego co robię w kuchni? Chyba jednak jest to chyba moja własna lasagna. :]
Jako kucharz w domu jestem szczęśliwy, moja żona mieszka ze mną od 10 lat (ile jest moją żoną nie powiem ;) ), a tylko parę razy narzekała na moją kuchnię, a właśnie wtedy eksperymentowałem. Biorąc pod uwagę, że gotuję jej prawie codziennie, to nie ma na co narzekać. :]

Są tu inni fani kuchni? : D Faceci to najlepsi kucharze! :]

Tymczasem znikam jeść moje świeże ciasteczka maślane. :)

Pozdrawiam, Crisis.
 

yeed

Trolololo Guy
Weteran
Moderator
Dołączył
10.1.2007
Posty
8223
Od czasu do czasu zaglądam do kuchni. Nie przypalam wody i potrafię zrobić coś dobrego, jednak jakoś do tej pory składało się, że albo ostatni wracałem z pracy i już papu było a w domu rozinnym nie ma szans mamuśce wejść w pichcenie :D

Jednak od czasu do czasu w weekendy lubię zrobić coś samemu :) Ostatnio zrobiłem Caneloni w sosie beszamel :)
 

RoMek

Niewolnik systemu
Członek Załogi
Dołączył
7.5.2008
Posty
4785