Galeria Cieni

Vendetta

Deathproof
VIP
Dołączył
27.2.2009
Posty
1393
heh, nazwa zaczerpnięta z filmu, ale co mi tam ^^.
nowe pracki:
av-64533.jpg
- robione na Forum Actionum (nick Vendetta777)
finalfact.jpg
- tak samo, jak wyżej
vendetta555.jpg

Wersja sygny na GUP:
gupven.jpg

I userbary:
fablegb.jpg

gup.jpg

sasay.jpg

youtubetze.jpg

Nadal jestem noobem w dziedzinie grafiki, no ale co mi tam ^^ Nie nauczysz się chodzić, póki nie upadniesz.
Oceniajcie surowo, wytykajcie najmniejsze błędy.
Dzięki :)
 

Feomathar

Über Boss
Moderator
Redakcja
Dołączył
5.10.2004
Posty
5242
A przepraszam że zapytam, ale co tutaj jest Twoim dziełem ?
W avatarze widzę tylko krechy charakterystyczne dla UBków, sygny to po prostu wycięte kadry z filmu (no tak mi się wydaję tylko) i dodany napis. Sygny i avki bez szału, chociaż nie są brzydkie to da się je wykonać w niecałe 5 minut.

UBki wyglądają lepiej, choć nigdy nie potrafiłem ich wykonywaać. Jedynie pierwszy wygląda jakbyś przy nim dłużej siedział, kolejne to po prostu tło + render bez wielkiej obróbki.


Sam grafiki dobrej wykonywać nie potrafię (bawię się tylko dla własnej przyjemności tym), ale wielkiego wkładu w to nie włożyłeś. Ciężko oceniać.
 

=BLADE=

Dowódca Rycerzy Wody
Dołączył
6.2.2007
Posty
444
Te ostatnie całkiem niezłe. Co prawda nie jestem bardzo biegły w grafice, ale widać dobrą robotę... szczególnie podoba mi się ostatnia praca. Jeszcze trochę i będziesz robił całkiem niezłą grafikę :D Będę wiedział do kogo po sygnę się zgłosić hehe.

pozdro
 

Elessar

Inkwizytor
Weteran
Dołączył
30.12.2007
Posty
2679
Ładnie, ładnie ;). Na grafice od strony technicznej się nie znam, ale wychodzi Ci coraz lepiej. Najbardziej do gustu przypadła mi praca nr 2. Próbuj dalej, a na pewno w końcu zostaniesz świetnym grafikiem (co jest równoznaczne z setkami próśb ode mnie xD).

Ave
 

Feomathar

Über Boss
Moderator
Redakcja
Dołączył
5.10.2004
Posty
5242
Gup to raidowa insta na 20k osób ;]