Community Patch 1.70 Gotowy!

Status
Zamknięty.

Arminas

Wybraniec Adonix'a
Dołączył
2.6.2007
Posty
994
Patch 1.7 działa - gram teraz na moim starym komputerze i mnie zadziwia! O niebo lepsza grafika i o niebo lepsza optymalizacja - chłopakom naprawdę się to udało :).

Sprawdziłem czasy ładowań - na nieuaktualnionym Gothicu3, nowa gra włącza się w 3.55, a z patchem 1.7 - 2.22! :p. Teleport, przy którym zawsze Gothic myślał teraz ładuje się 3 sekundy!

Wszystkie Balanse sprawdzają się wyśmienicie - samo klikanie LPM nie wystarczy by zabić 3 łatwych bandytów, trzeba stosować uniki, bloki i szybkie ataki (dobrze do tego sprawuje się combo LPM + PPM).

Ragdoll trochę naprawiony - gobliny już więcej nie wystrzelą i nie zawiążą się supeł! :] Fajne jest też to że jesteś nieśmiertelny (Gothic dalej się długo ładuje, a takie coś oszczędza nerwów :) ), - można ciebie tylko położyć, wtedy wypada ci broń i czekasz aż życie ci wróci. Potem musisz szybko uciekać, bo życia masz mało, a wrogowie gonią :). (ale teraz mi się to popsuło... A może to był bug? :p)

Nowe dźwięki cieszą - wreszcie Myrtana nie jest nudna!

Są jeszcze małe błędy, ale nie przeszkadzają w rozrywce - Gothic3 zmartwychwstał! I wreszcie można złapać się za modowanie go! :)

Ocena: 9+/10

+ grafika
+ dźwięki
+ optymalizacja
+ Balans
+ naprawiony RagDoll
+ wreszcie można modować


- przy pochodni dalej mi się G3 zacina...
 

Rangiz

Weteran
Weteran
Redakcja
Dołączył
13.11.2007
Posty
4946
Z tego co przeczytałem i zrozumiałem to grając na balansie, gra staje się jakby bardziej realistyczna. Czyli rozwijanie postaci nie daje tak dużych efektów jak przy normalnej rozgrywce (nie dojdziesz do takiego poziomu, by kosić wszystko w każdych ilościach). Jednocześnie twoi przeciwnicy będę proporcjonalnie groźni do ogólnych zasad rozumowanie (wilk nie będzie prawie tak samo trudny do pokonania jak troll).

A co do trudnego poziomu. Grając bez patcha 1.7 ustawiało go się w opcjach gry w czasie grania. Teraz pewnie tak samo jak jest (na balansie poziomu nie da się ustawić).
 

Sewano

New Member
Dołączył
16.10.2008
Posty
22
Gra bardzo się zmieniła i to bardzo xD
miałem trudności przy odbijaniu miasta (na łatwym) to teraz tym bardziej nie dam rady na ale się spróbuje.
Ogólnie jest dużo zmian np:
idę se na ten patrol orkowy no to z miecza do nich a tu :blink: co jest blokują każde ataki xd
I teraz pytanie mam taka sytuacje że ork lub inny przeciwnik (bandyta nieumarły) blokuje moje ataki i to tak wygląda:
blok blok wali mnie i znowu blok blok wali mnie i tak w kółko jak takiego blok ominąć,rozwalić?
Bo to dużo trudności sprawia.
 

wersus

Esteta ekstraordynaryjny
Dołączył
18.11.2007
Posty
1597
Sory, trzeba miec taktykę. Nie mozna walic na ślepo, trzeba się ciągle blokowac i unikac aż do przeprowadzenia 2-3 ataków i potem znowu bloki i uniki :) Ale dobicie Kape Dun graniczy z niemożliwością...
Poza tym balans właśnie utrudnia rozgrywkę. Jeśli ktoś chce miec trudniej, w poziomie trudności trzeba zaznaczyc jeszcze jedną opcję. Wtedy gra jest naprawdę wykręcona :p
Najbardziej zdziwilo mnie to, że gdy z Cape Dun uciekłem do Reddock i się przespałem, następnego ranka po lesie szwędali się orkowie i przeprowadzili atak na Reddock! To był dla mnie pewien szok ;p
 

lee115

Member
Dołączył
8.1.2009
Posty
42
Ale powiedzcie jeszcze raz bo jakoś trudno mi skapować balans alternatywny ma być włączony czy wyłączony żeby gra była trudniejsza???
 

Arminas

Wybraniec Adonix'a
Dołączył
2.6.2007
Posty
994
Włączony, różnice zobaczysz na przykład przy odbiciu farmy (z Toporkiem) - orkowie z łatwością ciebie pokonają :p
 

kozin21

Member
Dołączył
3.10.2008
Posty
55
ja odbijając Cape Dun miałem spory problem mimo pomocy Wenzela. To co orkowie ze mną wyprawiali to normalnie rzeź. A tak z innej beczki to rozbawiła mnie jedna rzecz, a mianowicie opis marchewki :D Coś w stylu "przysmak znanego królika" po prostu mnie rozwaliło :D:D:D
 

lee115

Member
Dołączył
8.1.2009
Posty
42
Też już odbiłem cap dan z pomocą Wenzela i miałem ostre problemy ale w końcu mi się udało pewną taktyką jak by ktoś miał z tym problem to piszcie na pw to opiszę sposób.
 

Dark Shadows

Active Member
Dołączył
21.10.2005
Posty
1349
Nie pasuje mi czcionka która użyta została w nickach, nazwach przedmiotów itp. Nieczytelna.

Czy się szybciej ładuje? Minimalnie.

Czy lepsza optymalizacja - szczerze nie zauważyłem.

Ogólnie raczej jest na plus ale doszedłem do smutnego wniosku. Ta gra się zestarzała i nic już graficie nie pomoże. G3 wygląda gorzej po kilku latach niż G1 i G2 po prawie kilkunastu.

Ale i tak pogram, dawno miałem taki zamiar.
 

Arminas

Wybraniec Adonix'a
Dołączył
2.6.2007
Posty
994
Czcionka jest oryginalna z Gothica3, tylko polakom nie chciało się dopisywać ogonków, więc dali ariala
 

wasyleski

New Member
Dołączył
15.10.2008
Posty
1
ja wszystko zainstalowałem na nowo jak trzeba z oryginalnej płytki na świeżo a potem na to patch 1.7.... a tu przy próbie uruchomienia wyskakuje mi następująca treść: "ivalid configfile version" a po wciśnięciu ok pojawia się dodatkowe okno z napisem: "G_App::create failed: can't create application singleton. check log for more infos".

Czy ktoś miał podobny problem? Co to może być?

Dzięki z góry za pomoc.
O
P.
 

Jurusi

Member
Dołączył
12.2.2008
Posty
44
CYTAT
Patch 1.7 działa - gram teraz na moim starym komputerze i mnie zadziwia! O niebo lepsza grafika i o niebo lepsza optymalizacja - chłopakom naprawdę się to udało smile.gif.


Możesz podać parametry Twojego starego komputera ? Bo gdy ostatnio grałem na moim "wraku" nie mogłem nawet pochodni zapalić... I dlatego nie wiem czy ten patch mi coś pomoże ^^.
 

lewo1

New Member
Dołączył
7.10.2007
Posty
8
Narazie jestem tak gdzieś w połowie gry na tym patchu więc podam to co narazie zauważyłem
plusy:
+ poprawione błędy
+ więcej opcji graficznych
+ zbalansowanie postaci
+ inteligencja potworów na alternatywnym
+ mniej problemów graficznych
+ pare dodatków wizualnych
+ można kupić hełm u handlarza
+ troche mniej tnie
minusy:
- nie widze czy jest gdzieś ognisty miecz
- nie ma tam hełmu pierwszego paladyna gdzie był wcześniej
- zmienione wymagania niektórych rzeczy
- parametry niektórych rzeczy i ich ceny
- gra na CP bez alternatywnej SI jest zbyt łatwa
- tak samo długo mi się teleportuje bezimieny i tak samo długo wczytuje mi się gra

Podsumowanie:
Moim zdaniem minusy wg. niektórych mogą być plusami ale grając na ustawieniu starym bez alternatywnej inteligencji to nowy pancerz paladyna który ma statystyki większe o 50 będzie zbytnio koksiasty, hełm pierwszego paladyna może trudniej zdobyć ale jak narazie liczyłem że nie będzie aż takiej ingerencji w gre jedynie poprawianie błędów.
Reszta jest ok ( wszystko co jest w plusach ) szkoda ze nie będą robić kolejnych wersji patcha.
 

Arminas

Wybraniec Adonix'a
Dołączył
2.6.2007
Posty
994
1.5 giga RAM, GeForce GS 7600, Intel Celeron CPU 2.40 GHz, Windows XP :)
 

Jurusi

Member
Dołączył
12.2.2008
Posty
44
CYTAT
1.5 giga RAM, GeForce GS 7600, Intel Celeron CPU 2.40 GHz, Windows XP smile.gif

Dzięki ^^
 

Silden

RPG'owiec
VIP
Dołączył
10.12.2008
Posty
1766
A czy ten community patch dodaje jakieś nowe przedmioty, postacie, questy???
 

Arminas

Wybraniec Adonix'a
Dołączył
2.6.2007
Posty
994
Przedmioty i questy tak, lecz chyba żadnych postaci nowych nie daje (słyszałem jedynie o kilku nowych stworkach) :)
 

Silden

RPG'owiec
VIP
Dołączył
10.12.2008
Posty
1766
Ja doszedłem do Montery i jeszcze żadnego nowego stwora nie widziałem.A powiedz mi choć dwa nowe questy.Proszę.
 

wersus

Esteta ekstraordynaryjny
Dołączył
18.11.2007
Posty
1597
Tzn. Jest jakiś tajny quest który "daje bardzo nieoczekiwany i zaskakujący wynik". Jak na razie żadnych nowych potworków ani questów nie zobaczyłem, ale mam nadzieję, że to się zmieni. Aha, i przedmioty są jakieś nowe.
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom