Na wstępie powiem że nazwa "nowy mod" jest tylko dlatego że niemam jeszcze za dużo informacji o modzie dlatego też jak będą jakieś to proszę o zmianę tematu a w pierwszym poście dodam stronę moda która niebawem się uruchomi.
A oto ostatnia praca zaprezentowana przez Soulfire Animacja Konia która może zostanie użyta w ich modzie.
http://pl.youtube.com/watch?v=MyrAwWZMk9w
Info mam zgodę Lorda Garonda na publikacje:
CYTAT
Myrthana, wyspa Vaduz, czas niedługo przed powstaniem magicznej bariery i dosyć niedawno po rozpoczęciu wojny z orkami. Lars wiedzie sobie spokojne życie wraz ze swoim ojcem, prawdopodobnie do końca życia przesiedział by na niej jako myśliwy lub kowal, gdyby nie pewne wydarzenie.... Na wyspę w tajemniczych okolicznościach przybywa 12 magów, bohater poznaje jednego z nich - to Corristo. Pamięta go z młodszych lat kiedy to mieszkał w swojej pracowni na wysokim wzniesieniu w centrum miasta. Magowie są tu tylko przelotem jednak na wyspie odkrywają pewien problem, który to rozwiązywać będzie kilku śmiałków... Lars po wykonaniu zadania otrzyma propozycje podróży z magami na wyspę Khorinis, zamierzają oni stworzyć specjalną barierę do odizolowania więźniów, będzie on otrzymywał różne zadania(nie tylko od magów), które niejednokrotnie okażą się zagmatwane.
Bohater i świat
Główny bohater jest młodym mężczyznom, jego ojciec to były żołnierz armii królewskiej, mający dosyć wojen i zabijania (matka nie żyje). Wraz z synem prowadzą mały zakład kowalski tuż pod miastem, ojciec uczy Larsa zawodu, ale również pomaga mu rozwijać umiejętności bojowe. Chciałby jednak aby jego syn znalazł sobie spokojne zajęcie i nie brał udziały w żadnych wojnach. Jak napisaliśmy w fabule, na wyspie zjawiają się magowie, którzy po wykonaniu dla nich ważnego zadania zabierają na na Khorinis. Co tam znajdziemy ?
Stary port znany nam z gothica 2 będzie tutaj nie do poznania, dziesiątki zacumowanych statków, marynarzy, handlarzy, rycerzy, niewolników i podróżników zapełnią całą dzielnicę portową. Sama wyspa Khorinis też będzie zupełnie inaczej wyglądać, wszystkie spalone domy, zrujnowane konstrukcje będą jak nowe, na wyspie będzie więcej dróg, kilka razy więcej ludzi, więcej gospodarstw, tawern i czegokolwiek. Górnicza dolina też będzie inna, Stary Obóz właściwie niezrujnowany w stanie idealnym, stara cytadela i zawalone kopalnie będą żyć. Kopalni będzie kilka i to nie tylko w Górniczej Dolinie, ale również w Khorinis. Oczywiście do górniczej doliny nie może wejść sobie każdy, będzie potrzebna odpowiednia przepustka. Reszte powiedzą wam screeny.
Co zaoferuje nam mod ?
- Nowy główny bohater
- Khorinis, Górnicza dolina i stara kopalnia jakich wcześniej nie było !
- Cztery nowe światy
- Wiele nowych modeli 3d
- Wersję z dubbingiem
- Armaty i balisty
- Potwory odradzające się po kilku dniach
- Możliwość posługiwania się tarczą
- Wiele skarbów do odnalezienia
- Zadania poboczne
- Elementy humorystyczne
- Walka dwoma mieczami
- Nowe textury
- Nowe gildie i zbroje
- Zwiększony stopień trudności gry
- Nowe umiejętności (rozwinięte kowalstwo, kucharstwo, pobieranie wody z rzek i jezior, itp.)
- I wiele, wiele innych
Zapraszam do komentowania tutaj i na forum themodders.org
A oto ostatnia praca zaprezentowana przez Soulfire Animacja Konia która może zostanie użyta w ich modzie.
http://pl.youtube.com/watch?v=MyrAwWZMk9w
Info mam zgodę Lorda Garonda na publikacje:
CYTAT
Myrthana, wyspa Vaduz, czas niedługo przed powstaniem magicznej bariery i dosyć niedawno po rozpoczęciu wojny z orkami. Lars wiedzie sobie spokojne życie wraz ze swoim ojcem, prawdopodobnie do końca życia przesiedział by na niej jako myśliwy lub kowal, gdyby nie pewne wydarzenie.... Na wyspę w tajemniczych okolicznościach przybywa 12 magów, bohater poznaje jednego z nich - to Corristo. Pamięta go z młodszych lat kiedy to mieszkał w swojej pracowni na wysokim wzniesieniu w centrum miasta. Magowie są tu tylko przelotem jednak na wyspie odkrywają pewien problem, który to rozwiązywać będzie kilku śmiałków... Lars po wykonaniu zadania otrzyma propozycje podróży z magami na wyspę Khorinis, zamierzają oni stworzyć specjalną barierę do odizolowania więźniów, będzie on otrzymywał różne zadania(nie tylko od magów), które niejednokrotnie okażą się zagmatwane.
Bohater i świat
Główny bohater jest młodym mężczyznom, jego ojciec to były żołnierz armii królewskiej, mający dosyć wojen i zabijania (matka nie żyje). Wraz z synem prowadzą mały zakład kowalski tuż pod miastem, ojciec uczy Larsa zawodu, ale również pomaga mu rozwijać umiejętności bojowe. Chciałby jednak aby jego syn znalazł sobie spokojne zajęcie i nie brał udziały w żadnych wojnach. Jak napisaliśmy w fabule, na wyspie zjawiają się magowie, którzy po wykonaniu dla nich ważnego zadania zabierają na na Khorinis. Co tam znajdziemy ?
Stary port znany nam z gothica 2 będzie tutaj nie do poznania, dziesiątki zacumowanych statków, marynarzy, handlarzy, rycerzy, niewolników i podróżników zapełnią całą dzielnicę portową. Sama wyspa Khorinis też będzie zupełnie inaczej wyglądać, wszystkie spalone domy, zrujnowane konstrukcje będą jak nowe, na wyspie będzie więcej dróg, kilka razy więcej ludzi, więcej gospodarstw, tawern i czegokolwiek. Górnicza dolina też będzie inna, Stary Obóz właściwie niezrujnowany w stanie idealnym, stara cytadela i zawalone kopalnie będą żyć. Kopalni będzie kilka i to nie tylko w Górniczej Dolinie, ale również w Khorinis. Oczywiście do górniczej doliny nie może wejść sobie każdy, będzie potrzebna odpowiednia przepustka. Reszte powiedzą wam screeny.
Co zaoferuje nam mod ?
- Nowy główny bohater
- Khorinis, Górnicza dolina i stara kopalnia jakich wcześniej nie było !
- Cztery nowe światy
- Wiele nowych modeli 3d
- Wersję z dubbingiem
- Armaty i balisty
- Potwory odradzające się po kilku dniach
- Możliwość posługiwania się tarczą
- Wiele skarbów do odnalezienia
- Zadania poboczne
- Elementy humorystyczne
- Walka dwoma mieczami
- Nowe textury
- Nowe gildie i zbroje
- Zwiększony stopień trudności gry
- Nowe umiejętności (rozwinięte kowalstwo, kucharstwo, pobieranie wody z rzek i jezior, itp.)
- I wiele, wiele innych
Zapraszam do komentowania tutaj i na forum themodders.org