Rysunki V

Vendetta

Deathproof
VIP
Dołączył
27.2.2009
Posty
1393
Galeria cieni jest na grafiki, to w odmianie na rysunki :)
Pierwszy rysunek to wstępny projekt na prezent walentynkowy dla kogoś...^^
Robiłem zdjęcie aparatem, bo skaner jest zepsuty:/ Następne rysunki powinny być zeskanowane.
Aha, zdjęcie musiałem szybko robić, nie zdążyłem nic ustawić ani sensownie wykadrować.
Proszę o komentarze :) To, że wygląda starzej to wina zmarszczek, które miały pierwotnie być cieniami, ale nie wyszło mi.
Jestem początkującym rysownikiem^^ Jeśli to można do rysowania zaliczyć.
Jedziem:
http://img163.imageshack.us/img163/4011/dsc1793.jpg
 

Hadler

Member
Dołączył
12.2.2010
Posty
199
Całkiem fajnie ci to wyszło :) jeśli rysowałeś z pamięci, to jestem pod wrażeniem :p
 

tomisakis

Whiskas
VIP
Dołączył
11.1.2009
Posty
1536
V bardzo ładny rysunek.Twoje rysunki w porównaniu z moimi to po prostu dzieło sztuki nadające się do muzeum.

Edit.Ale w porónaniu z moimi to jak najbardziej do muzeum
 

Vendetta

Deathproof
VIP
Dołączył
27.2.2009
Posty
1393
V bardzo ładny rysunek.Twoje rysunki w porównaniu z moimi to po prostu dzieło sztuki nadające się do muzeum.
Hehe :p
Dzięki, ale wątpię, czy nadawałoby się do muzeum... Chyba do Fail Museum :D Jutro będę rysował drugi raz, tym razem spróbuję lepiej niż teraz. Przestrzeń po lewej i prawej stronie czyms tam zapelnie, jakieś wiersze czy cuś :p
[edit]
Chciałem jeszcze dodać, że miałem cholernie niewygodny, dziwny ołówek, który raz rysował miękko, raz twardo
 

RoMek

Niewolnik systemu
Członek Załogi
Dołączył
7.5.2008
Posty
4785
Piękna praca w porównaniu do mnie, ja nie umiem prostej linii narysować :p.

ile czasu ci to zajęło?
 

Aniol Stroz

Najlepszy grafik
Moderator
Redakcja
Dołączył
14.10.2006
Posty
2045
Witaj.