Rysunki broni

Status
Zamknięty.

wosio

Member
Dołączył
20.8.2004
Posty
445
buawopodobne.jpg


To jest buławopodobne. Tak to nazwałem.


maczuga.jpg


To maczuga

toprbojowy.jpg


Topór

To by bylo tyle. Mam jeszcze ale nie chce pokazywać. może kiedyś. Jestem tylko amatorem, rysuje jak mi sie bardzo nudzi. Prosze o ocene.
 

GaNdi

Weteran
Weteran
Dołączył
29.5.2004
Posty
1306
Dla mnie jednak bardzo fajne
biggrin.gif
, rysuj dalej ,rozwijaj talent...
 

wosio

Member
Dołączył
20.8.2004
Posty
445
Oto moje inne rysunki broni.

motbojowy.jpg


Młot bojowy

To tylko tyle nadaje sie do publikacji. pozdro
 

Arcane

Czarująca Anomalia
Weteran
Redakcja
Dołączył
11.11.2003
Posty
1613
Prawdę mówiać słabe te rysunki... Chyba każdy jakby usiadł skrobnąłby cos takiego, lub lepsze. Wogóle brak światłocienia, nie odczuwa się żadnej perspektywy. Takie ot tam bazgranie. No ale jeżeli o to ci chodziło to nie jest tak źle.
 

GaNdi

Weteran
Weteran
Dołączył
29.5.2004
Posty
1306
Prawdę mówiać słabe te rysunki... Chyba każdy jakby usiadł skrobnąłby cos takiego, lub lepsze. Wogóle brak światłocienia, nie odczuwa się żadnej perspektywy. Takie ot tam bazgranie. No ale jeżeli o to ci chodziło to nie jest tak źle.


eee...wiesz Arcane ty chyba jesteś jakimś pesymistą :], chłopak się postarał i dobrze wyszło, jakoś niewiele na tym forum takich prac, może nas oswiecisz ?
 

Arcane

Czarująca Anomalia
Weteran
Redakcja
Dołączył
11.11.2003
Posty
1613
Prawdę mówiać słabe te rysunki... Chyba każdy jakby usiadł skrobnąłby cos takiego, lub lepsze. Wogóle brak światłocienia, nie odczuwa się żadnej perspektywy. Takie ot tam bazgranie. No ale jeżeli o to ci chodziło to nie jest tak źle.


eee...wiesz Arcane ty chyba jesteś jakimś pesymistą :], chłopak się postarał i dobrze wyszło, jakoś niewiele na tym forum takich prac, może nas oswiecisz ?