Na niektórych komputerach instalacja gry może się nie uruchamiać lub program antywirusowy (głównie ESET NOD32) może zgłaszać obecność konia trojańskiego w pliku InstStub.exe. Problemy te są ze sobą powiązane i wynikają z nieprawidłowego identyfikowania plików instalatora gry przez program antywirusowy jako zagrożenia.
W przypadku korzystania z programu ESET NOD32 prosimy o dokonanie aktualizacji bazy wirusów. Problem z instalacją nie powinien występować po aktualizacji do wersji 5545 z dnia 19 października
W przypadku wystąpienia powyższych problemów pomoże wykonanie następujących czynności:
1) Usunięcie zawartości folderów z plikami tymczasowymi (TEMP). Czynność tę najłatwniej wykonać korzystając z narzędzia Oczyszczanie Dysku, które znajduje się we Właściwościach każdego dysku twardego/partycji.
2) Ponowne uruchomienie gry na komputerze działającym w
trybie czystego bootowania.
Uruchomienie komputera w tym trybie ma pozwolić na bezproblemowe zainstalowanie gry. Działanie programu antywirusowego nie powinno mieć wpływu na działanie gry po zakończeniu jej instalacji.