Pomoc Dla Burego

Status
Zamknięty.

Bury_Zenek

Rycerz Wody
Dołączył
10.2.2009
Posty
856
Witam! szukam ochotnika dla mnie do pomocy. otóż potrzebuję abym komuś wysłał moje save i poszedł do silden a następnie zrobił zadanie "Pieczeń dla skazańca Jereka" lecz zrobić tylko tą misje nie wydawać kasy itp. dodaje ona +1 rep. u buntowników a tyle mi potrzeba do zbroi paladyna i nie mogę iść do silden bo mi zacina. save wyślę jutro na podany wasz e-mail. lecz prosiłbym aby zrobić to jak najszybciej jeżeli się tego ktoś podejmie.
z góry dzięki :)
 

Bury_Zenek

Rycerz Wody
Dołączył
10.2.2009
Posty
856
1.6 jeżeli się zdecydujesz to podaj e-mail i ci jutro albo dzisiaj wyślę
 

QbeK

New Member
Dołączył
4.2.2008
Posty
29
jest problem bo wyjeżdzam i bede bez gothica i neta ;/ ja gram bez jakiego kolwiek patcha i może być problem... ale jak dam rade zanim wyjade to może Ci to zrobie ;) qbek4x4@wp.pl dawaj jak nie zdaze to sorry ale jak zdąże to bedzie git ;)
 

Bury_Zenek

Rycerz Wody
Dołączył
10.2.2009
Posty
856
już wysłałem. tylko nie mam teleportu do silden więc telnij się do okary i z tam tąd jest blisko i odeślij na e-mail z którego wysłałem ci save. jak wyślesz to napisz a jeżeli nie to trudno tylko jeśli nie to mnie poinformuj jak możesz.
 

QbeK

New Member
Dołączył
4.2.2008
Posty
29
Save który wysłałeś nie działa... A ty chcesz zrobic tą misje tylko po to by mieć 75 reputacji u Buntowników ? Jak tak to spróbuj zrobić inny pkt z całej listy ;)

CYTAT
REPUTACJA U BUNTOWNIKOW

Legenda : |ilosc premi do reputacji| co nalezy zrobic|zleceniodawca| ARDEA
+2 Oswobodzenie Ardei (-)
+1 rozmowa z przywodca buntownikow (hamlar)
+1 Gorn wskarze ci kryjowke buntownikow (Gorn)

Gotha
+1 Uwolnij Gorna w gocie (potros)
+2 Oswobodzenie Gothy od nieumarlakow - zabij demona (Roladn)
+2 Odbudowanie gothy, czytaj pomoc finansowa buntownikom (roland)

Cape Dun
+1 pomoz Harekowi
+1 rzeczy uwiezionego palladyna (Gamal)
+1 paczki z bronia dla phila (Phil)
+1 Wenzel robi rozpierduche (uwlonij Wenzela)
+5 Oswobodzenie Cape dun
+1 Zagubiony miecz wenzela (wenzel)

Faring
+5 Oswobodzenie Faring (zabij jakiegos orka w faring i zaczniesz quest)

Geldern
+5 Oswobodzenie Geldern

Montera
+1 zabij gobliny nekajace buntownikow (Armon)
+1 oczysc miejsce spotkania buntownikow (Otis)
+1 Rufus ucieka z farmy (rufus)
+1 rufusowi zachcialo sie teraz do Okary( rufus)
+1 Zabij krowy na farmie (mason)
+5 Oswobodzenie Montery

Nemora
+2 Kto jest wodzem Nemory? (dudley)
+1 posprzataj na farmie na zachod od orkow (kippler)
+1 Palladyn powinien zginac (karlen)
+1 palladyn karlen chce oddzyskac swoja moc (karlen)
+2 Finley atakuje trelis
+1 Cole chce do Nemory (Cole)

Okara
+1 Fraser powinien trafic do okary (fraser)
+1 Kent do Okrary (kent)
+1 Randall do Okary(Kent)
+1 Mag ognia Rakus do OKARY (Rakus)

Reddock
+1 Zabic wędrujący patrol orkow (gelford)
+1 Zabic kolejny patrol orkow na farmie(getford)
+1 Uzbrojenie dla buntownikow (5 paczek z bronią) (norris)
+1 reddock potrzebuje kowala (Javier)
+1 uwolnij Kilffa na orkowej farmie (Kliff/toprok)
+2 znajdz ludzi wspolpracujacych z buntownikami w Cape dun

Silden
+1 porozmiawiaj z Umbrakiem (inog)
+1 Inog chce 5 paczek z bronia (inog)
+1 Anog powinien dowiedziec sie ze jego brat Inog ptrzebuje pomocy
+1 Anog jest głupi i nie chce pomoc Inogowi, o czym powinnismy doniesc Inogowi (Anog)
+1 Dostarcz zaopatrzenie orkow probojacych dostac sie do silden (anog)
+5 (po punkcie za niewlonika) Uratuj niewolnikow z silden (Inog)
+5 Oswobodzenie Silden (inog)

Trelis
+1 donies buntownikom w nemorze, o sytuacji buntownikow w swiatyni w trelis (charles)
+2 pozabijaj orkow w i obok swiatyni w trelis (charles)
+1 wyszysc jasninie (steve)
+1 palladyn Konrad chce oddzyskac swoja magie
+1 cole chce dojsc do nemory (cole)
+5 pozabijaj zielonych smierdzieli w zamku trelis (-)

Vengrad
+1 zanies puchar ognia markusa do magow ognia(-)
+2 zabij 5 orkowych hersztow (Markus)
+1 daj keldronowi bron (keldorn)
+2 zniszcz obozowisko orkow poza bariera (-)

Główne Misję:
+2 Oswobodzenie myrtany
+2 znajdz wszystkie ogniste puchary magów ognia
+2 zabij zubena (ishtar)

Razem 98 punktow
-------------------------------
REPUTACJA U ASSYSYNÓW

+20 - Lekcja gościnności - zleceniodawca: Tizgar w glownej swiatyni w Bakaresz
+15 - zaniesc list od Sancho z Ben Erei do Sigmora w Bakaresz w glownej swiatyni
+15 - Hassan - morderca Ramireza z Mora Sul - zleca Ningal w palacu Gonzalesa
+10 - Braga - zebranie pieniedzy od 3 kupcow i Tufaila
+05 - za zabicie krola Rhobara
+04 - za zabicie Shakyora w Lago
+03 - za zabicie za kazdego Maga Wody (+04 dodatkowo za wiadomosc ze wszyscy nie zyja)- Gonzales w Mora Sul
+01 - za przyprowadzenie zbieglego Hareka w Kap Dun
+01 - za szkatulke dla Basira w Monterze
+01 - za przyprowadzenie do Soboty niewolnika nalezacego do Dana w Monterze
+01 - za przyprowadzenie do Soboty niewolnika nalezacego do Thoreka w Monterze
+01 - za zabicie szamana Grompela w Silden
+01 - za przyprowadzenie niewolnika Willa do Quadira w Silden

Razem 78 pkt



Przstudiuj dokładnie co możesz zrobić ;) Na liście GothicUp nie ma misji "Cole chce do Nemory" +1 reputacji może ją pominołeś ? Znajdz pkt którego nie masz i go wykonaj ;)
 

Rangiz

Weteran
Weteran
Redakcja
Dołączył
13.11.2007
Posty
4946
Wrzuć tego save na rapida czy inne odsiebie i będzie lepiej. Wtedy kto będzie chciał to ci pomoże o wiele szybciej. Nawet ja, jeśli bde miał czas ;).
 

Bury_Zenek

Rycerz Wody
Dołączył
10.2.2009
Posty
856
spoko po wielkich ścinach i trudzie udało mi się to załatwić temat close :)
 

Bury_Zenek

Rycerz Wody
Dołączył
10.2.2009
Posty
856
napisałem nowy post żeby widoczny był.
mam kolejny problem. jestem w nordmarze i ide właśnie do xardasa lecz najpierw chce znaleźć szaro-skórego i hansona lecz jak ide tam gdzie mają być to nie mogę ich znaleźć w dużej okolicy. punkty orientacyjne w okół których szukałem to: skrzyżowanie na którym są 3szablozęby, obok ścieżki jest taki wielki jakby sopel przewrócony na skałę na której są 3żyły rudy w tym miejscu jak patrzyłem na mapę powinien być w tym miejscu (według solucji tam powinien być chyba)
 

Rangiz

Weteran
Weteran
Redakcja
Dołączył
13.11.2007
Posty
4946
Stań obok mostu prowadzącego do klanu (wilka?) tego co jest najbliżej hansona. Stamtąd kieruj się na wschód, biegnij ciągle prosto, trochę zbaczając z drogi (która lekko zakręcą w innym kierunku). chata tego zgreda stoi na takim wzgórku, który będzie stromą stroną odwrócony do ciebie, tak, że nie bardzo go widać z daleko, dopiero jak na niego wejdziesz to zobaczysz ta chatkę.
A jeśli dalej masz problemy, to postaraj się znaleźć w tych okolicach jelenie. Rzut kamieniem od nich stoi ta chata.
 

Bury_Zenek

Rycerz Wody
Dołączył
10.2.2009
Posty
856
Dzięki powinienem znaleźć :) to jest most do klanu młota. tematu nie zamykajcie bo mogę mieć jeszcze jakieś pytanie.
pozdro - Zenek :)
 

QbeK

New Member
Dołączył
4.2.2008
Posty
29
ja do xardasa dotarłem bez pomocy kogokolwiek ;) wystarczy iść drogą na której co chwile są lodowe golemy ;)
 

Bury_Zenek

Rycerz Wody
Dołączył
10.2.2009
Posty
856
mam kolejne pytania.
1.jaka jest najlepsza kusza?
2.broń biała Krash Morra ile zadaje obrażeń?
3.Gdy szedłem z mortem do klanu ognia natrafiliśmy na grupę ok.7 wilków i jednego golema. podczas walki zaatakowałem golema i walczyłem z wilkami a mort trudził się z wilkiem jednym. podczas walki został mi tylko jeden wilk i patrze a tu dostałem doświadczenie bo mort zabił tamtego i z krzaków oddał 3strzały z łuku do ostatniego wilka. gdy się rozprawiłem z tym wilkiem popatrzyłem a tu morta nigdzie nie ma ani jego zwłok i do tego nie pisało że zadanie nieudane bo powinno tak być gdyby umarł. po przeszukaniu okolicy poszedłem do klanu ognia sam. jego tam nie było. i tu jest moje pytanie. czy przyjdzie do klanu ognia? czy muszę użyć kodu na morta aby go przywołać?
4.jaki jest kod na morta?
5.lubicie mnie? :)
thx! za pomoc
 

Rangiz

Weteran
Weteran
Redakcja
Dołączył
13.11.2007
Posty
4946
3/4 Nie męcz siętylko wpisz w konsole goto Mort i po sprawie - wywali cię tam gdzie on się szlaja.
5. nie
Reszty nie wiem, ale to w 5 minut da się zrobić w międzyczasie wydłubując sobie brud spod paznokci.

;)
 

Elessar

Inkwizytor
Weteran
Dołączył
30.12.2007
Posty
2679
1. Krash Morra. Można ją znaleźć w 47 (albo coś koło tego) skrzyni.

Ave
 

jacksonheyes

Member
Dołączył
27.4.2009
Posty
47
1. Krash morra.
2. 200.
3. Pewnie został pożarty przez wilki i będziesz musiał wpisać kod.
4. Goto lub Spawn Mort.
5. Nie znam cię, więc nie mam zdania. :)
 

QbeK

New Member
Dołączył
4.2.2008
Posty
29
CYTAT
1. Krash morra.
2. 200.
3. Pewnie został pożarty przez wilki i będziesz musiał wpisać kod.
4. Goto lub Spawn Mort.


Zgadzam się co do 1. i 2. a z 3. jakby go zjadły to by było zadanie nieudane pewno gdzieś sie zaklinował lub spadł. najlepsze będzie chyba "goto" a jak Cie gdzieś w otchłań przeniesie to teleport do Klanu Ognia i tam "spawn Mort"
4. spawn Mort lub goto Mort
5. Baardzo Cie lubie ;*** ^^ :D ^^
 

Bury_Zenek

Rycerz Wody
Dołączył
10.2.2009
Posty
856
użyłem goto Mort i znalazłem się w tym miejscu gdzie on zniknął zajadał se owsiankę 40m wyżej na stromej ścianie o ok. 95 stopni :D
lecz nie mogłem tam z nim gadać bo się tam nie dostałem i ciągle spadałem. stanąłem na dole i strzeliłem go raz z kuszy a on wlazł w ścianę i nie wylazł to wpisałem spawn Mort i pojawił się lecz nie miał żadnych dialogów rozmowy i zajadał owsiankę :D jak odbije kopalnie to go w klanie młota zespawnuje jeżeli będą jeszcze jakieś questy.
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom