Analizer
Member
- Dołączył
- 11.8.2010
- Posty
- 35
Nazwa pliku: Gothic 3 Patch 1.71
Autor: Analizer
Data wysłania: 15 sie 2010
Kategoria: Gothic 3
Patch, który uaktualnia 1.70 na 1.71
Lista zmian:
Ogólne
- rozwiązano problem związany z występowaniem "czerwonych tekstur" na kartach obsługujących Pixel Shader w wersjach 2.0a oraz 2.0b. (Problem może dalej występować na kartach obsługujących Pixel Shader 2.0 np. ATi Radeon 9500-9800.)
- wyświetlanie czasu w grze będzie aktualizowane natychmiast po wczytaniu zapisanej gry.
- instalator nie będzie już odinstalowywał gry X3.
- zaktualizowano napisy końcowe CP.
Grafika
- Przywrócono pierwotny wygląd ognistej kuli. Kula nie rozświetla jednak otoczenia.
- Dodano nową opcję "Miękka woda" (dostępna tylko dla kart obsługujących Pixel Shader 3.0 i wyższe.)
- Rozwiązano problem związany z wyświetlaniem wielu księżyców na niebie.
Dźwięk
- Odgłosy deszczu i wiatru będą zaczynały i kończyły się zgodnie z odpowiednimi efektami graficznymi.
Dialogi
- Usunięto błąd związany z dostępem do niewłaściwej opcji dialogowej podczas rozmowy z Julio po śmierci Hassana a przed wykonaniem misji "Złodzieje rudy".
Wewnętrzne menu gry
- Wartości ochrony wyświetlane w menu będą teraz zawierały wpływ związany z umiejętnościami ulepszania pancerzy i szat.
Inwentarz i sprawy z nim związane (handel, kradzież, etc.)
- Temmy znów sprzedaje kamienne tablice.
- Podczas okradania magów i szamanów z wykorzystaniem opcji "Weź wszystko" liczba czarów tj. kula ognia czy lodowa lanca nie będzie już wzrastała w księdze zaklęć.
- Podczas okradania Thoralda (po zdobyciu przez niego pancerza) z wykorzystaniem opcji "Weź wszystko" jego twarz nie będzie już zdeformowana.
Walka
- Usunięto błąd związany z brakiem zadawania obrażeń NPC podczas wykorzystywania magicznych i zasięgowych broni.
- Usunięto błąd związany z "trybem wściekłości" zwierząt.
Sterowanie
- Bezimienny może blokować bezpośrednio po kliknięciu LPM.
- Gra nie będzie wychodziła z błędem, jeśli wykorzystamy kółko myszy po wejściu do wewnętrznego menu gry.
______________
UWAGA!!! Po instalacji aktualizacji należy ponownie ustawić opcje związane z Alternatywnym Balansem oraz Alternatywną S.I. W przeciwnym wypadku, jeśli ustawienia będą różniły się od tych sprzed instalacji łatki 1.71, zapisane stany gry mogą nie być widoczne w menu wczytywania.
Łatka nie powoduje utraty wcześniejszych stanów gry i jest w pełni kompatybilna ze stanami gry zapisanymi w wersji 1.70.
Pobierz plik
Autor: Analizer
Data wysłania: 15 sie 2010
Kategoria: Gothic 3
Patch, który uaktualnia 1.70 na 1.71
Lista zmian:
Ogólne
- rozwiązano problem związany z występowaniem "czerwonych tekstur" na kartach obsługujących Pixel Shader w wersjach 2.0a oraz 2.0b. (Problem może dalej występować na kartach obsługujących Pixel Shader 2.0 np. ATi Radeon 9500-9800.)
- wyświetlanie czasu w grze będzie aktualizowane natychmiast po wczytaniu zapisanej gry.
- instalator nie będzie już odinstalowywał gry X3.
- zaktualizowano napisy końcowe CP.
Grafika
- Przywrócono pierwotny wygląd ognistej kuli. Kula nie rozświetla jednak otoczenia.
- Dodano nową opcję "Miękka woda" (dostępna tylko dla kart obsługujących Pixel Shader 3.0 i wyższe.)
- Rozwiązano problem związany z wyświetlaniem wielu księżyców na niebie.
Dźwięk
- Odgłosy deszczu i wiatru będą zaczynały i kończyły się zgodnie z odpowiednimi efektami graficznymi.
Dialogi
- Usunięto błąd związany z dostępem do niewłaściwej opcji dialogowej podczas rozmowy z Julio po śmierci Hassana a przed wykonaniem misji "Złodzieje rudy".
Wewnętrzne menu gry
- Wartości ochrony wyświetlane w menu będą teraz zawierały wpływ związany z umiejętnościami ulepszania pancerzy i szat.
Inwentarz i sprawy z nim związane (handel, kradzież, etc.)
- Temmy znów sprzedaje kamienne tablice.
- Podczas okradania magów i szamanów z wykorzystaniem opcji "Weź wszystko" liczba czarów tj. kula ognia czy lodowa lanca nie będzie już wzrastała w księdze zaklęć.
- Podczas okradania Thoralda (po zdobyciu przez niego pancerza) z wykorzystaniem opcji "Weź wszystko" jego twarz nie będzie już zdeformowana.
Walka
- Usunięto błąd związany z brakiem zadawania obrażeń NPC podczas wykorzystywania magicznych i zasięgowych broni.
- Usunięto błąd związany z "trybem wściekłości" zwierząt.
Sterowanie
- Bezimienny może blokować bezpośrednio po kliknięciu LPM.
- Gra nie będzie wychodziła z błędem, jeśli wykorzystamy kółko myszy po wejściu do wewnętrznego menu gry.
______________
UWAGA!!! Po instalacji aktualizacji należy ponownie ustawić opcje związane z Alternatywnym Balansem oraz Alternatywną S.I. W przeciwnym wypadku, jeśli ustawienia będą różniły się od tych sprzed instalacji łatki 1.71, zapisane stany gry mogą nie być widoczne w menu wczytywania.
Łatka nie powoduje utraty wcześniejszych stanów gry i jest w pełni kompatybilna ze stanami gry zapisanymi w wersji 1.70.
Pobierz plik