nie wiem czy był tutaj taki temat ale nie znalazłam
po wykonaniu wszystkich zadań w Górniczej Dolinie i obrabowaniu w zamku każdego kogo się dało . Bezio otworzył wrota bramy - klucz do nich ma ten strażnik głownej bramy
po otworzeniu bramy pokazuje się fajny filmik jak Orkowie brykają do zamku
oczywiście wielka rozruba a Orkowie dosłownie wytłukli większość ludzi i wydają się nie do pokonania.
po wybiciu Orków okazuje się ze Brutus zamienia się w poszukiwacza i coś tam klepie z wdzięczności. dostaje się 400 pkt za doświadczenie ale i trochę opętania , po czym poszukiwacz ponownie staje się Brutusem i atakuje Beziego
Garlond jest wściekły że ktoś otworzył bramę, więc lepiej tam od razu nie iść bo Parcival wie że to zrobił Bezio.
lepiej nocą zakraść się do zamku i wybić Parcivala - pokój w zamku na rogu - ten od strony komnaty magów ognia
ogólnie można sporo łupów znaleść przy trupkach i w komnatach i rózne klucze
po otwrciu drzwi do komnaty nad pomieszczeniem Brutusa, na końcu korytarza jest kufer i po jego otwarciu w korytazrzu pojawia się pomniejszy szkielet
można tam dokończyć dzieła wybijania i nieźle można się obłupić
jak ktoś lubi morodwanki można sobie zafundować niezłą jatkę,
ew z ciekawości zobaczyć filmik i rozróbe i nie zapisać save'a lub zapisać w innym miejscu
miłej zabawy
po wykonaniu wszystkich zadań w Górniczej Dolinie i obrabowaniu w zamku każdego kogo się dało . Bezio otworzył wrota bramy - klucz do nich ma ten strażnik głownej bramy
po otworzeniu bramy pokazuje się fajny filmik jak Orkowie brykają do zamku
oczywiście wielka rozruba a Orkowie dosłownie wytłukli większość ludzi i wydają się nie do pokonania.
po wybiciu Orków okazuje się ze Brutus zamienia się w poszukiwacza i coś tam klepie z wdzięczności. dostaje się 400 pkt za doświadczenie ale i trochę opętania , po czym poszukiwacz ponownie staje się Brutusem i atakuje Beziego
Garlond jest wściekły że ktoś otworzył bramę, więc lepiej tam od razu nie iść bo Parcival wie że to zrobił Bezio.
lepiej nocą zakraść się do zamku i wybić Parcivala - pokój w zamku na rogu - ten od strony komnaty magów ognia
ogólnie można sporo łupów znaleść przy trupkach i w komnatach i rózne klucze
po otwrciu drzwi do komnaty nad pomieszczeniem Brutusa, na końcu korytarza jest kufer i po jego otwarciu w korytazrzu pojawia się pomniejszy szkielet
można tam dokończyć dzieła wybijania i nieźle można się obłupić
jak ktoś lubi morodwanki można sobie zafundować niezłą jatkę,
ew z ciekawości zobaczyć filmik i rozróbe i nie zapisać save'a lub zapisać w innym miejscu
miłej zabawy