Kacperex
KacŚpioszek
- Dołączył
- 26.10.2004
- Posty
- 6508
Ingo Ramin pracuje w przemyśle gier komputerowych jako niezależny projektant i grafik od 2001. Współpracował z producentami takimi jak Enix, Edios, Nintendom THQ, Deep Silver i wieloma innymi. Ingo miał również sporego bakcyla do muzyki, co musiało skończyć się założeniem Duesenberg Interactive, studia zajmującego się tworzeniem ścieżek dźwiękowych do gier.
Chce by moja muzyka kreowała pewne obrazy w głowach słuchających, które będą wspierały wizualną warstwę gry stworzoną przez developera i jego projekt, coś w stylu kreowania kolejnych poziomów tylko dla słuchu. To jest cały sekret aktualnego połączenia pomiędzy muzyką, a samą grą lub sceną czy charakterem. - tłumaczy Ingo Ramin.
Obecnie aktywnie pracuje on na interfejsie gry Risen 2, jednak zawsze jest chętny by odpowiedzieć na wszelkie pytania związane z jego działalnością Z pewnością w niedługim czasie dowiemy się również, czy studio Duesenberg Interactive (http://www.duesenberg-interactive.com/) będzie miało swój udział w tworzeniu ścieżki dźwiękowej do Risen 2. Na oficjalnej stronie studia możecie zasmakować próbek ich umiejętności.
Wyświetl pełny artykuł
Chce by moja muzyka kreowała pewne obrazy w głowach słuchających, które będą wspierały wizualną warstwę gry stworzoną przez developera i jego projekt, coś w stylu kreowania kolejnych poziomów tylko dla słuchu. To jest cały sekret aktualnego połączenia pomiędzy muzyką, a samą grą lub sceną czy charakterem. - tłumaczy Ingo Ramin.
Obecnie aktywnie pracuje on na interfejsie gry Risen 2, jednak zawsze jest chętny by odpowiedzieć na wszelkie pytania związane z jego działalnością Z pewnością w niedługim czasie dowiemy się również, czy studio Duesenberg Interactive (http://www.duesenberg-interactive.com/) będzie miało swój udział w tworzeniu ścieżki dźwiękowej do Risen 2. Na oficjalnej stronie studia możecie zasmakować próbek ich umiejętności.
Wyświetl pełny artykuł