[News] Bastian Seelbach nowym dyrektorem dźwiękowym w Piranha Bytes

Status
Zamknięty.

Kacperex

KacŚpioszek
Dołączył
26.10.2004
Posty
6508
Chociaż nie zostało to jeszcze oficjalnie potwierdzone, to z pewnych źródeł wiemy, że Kai Rosenkranz, weteran Piranha Bytes odpowiedzialny za sferę audio wszystkich części Gothica stworzonych przez Piranie , odszedł z niemieckiego studia. Kwintesencją rzemiosła Rosenkranza był cudowny soundtrack Gothic 3. Swoją rolę w studiu spełniał również podczas produkcji Risen. Kto zatem zajmie jego miejsce? Wiele wskazuje na to, że następca słynnego Kaia Rosenkranza będzie Bastian Seelbach. Swoją karierę zaczynał w EA jako projektant audio oraz dyrektor dźwiękowy. Następnie współpracował ze Spellbound pełniąc tą samą funkcję przy produkcji Arcania: Gothic 4. Dziś wiemy, że najprawdopodobniej zostanie on (lub już jest) dyrektorem dźwiękowym Piranha Bytes, a co za tym idzie - będzie odpowiedzialny za to co usłyszymy grając w Risen 2.Przyszłość pokaże czy zmiana człowieka odpowiedzialnego za sferę dźwiękową wyjdzie Piranha Bytes na dobre. Jedno jest jednak pewne - dokonania Kaia Rosenkranza stawiają jego następcę przed wielkim wyzwaniem, jakim jest dorównanie geniuszu mistrza.

Wyświetl pełny artykuł
 

Electric Dragon

Majster
Weteran
Dołączył
22.8.2009
Posty
4209
Szkoda, że nie usłyszymy już utworów KaiRo w Risen 2. Swój geniusz udowodnił tworząc ścieżkę dźwiękową do Gothic 3, chyba nie tylko moje zdanie. Bądź co bądź, muzyka w Arcanii stała na dobrym poziomie. Aha, coś więcej o Bastianie Seelbachu i jego stanowisku. Nie jest on kompozytorem jak KaiRo, ale jego praca obejmuje kontrolę nad wszystkimi dźwiękowymi elementami oprócz muzyki i głosowych kwestii. Czyli ma pieczę nad odgłosami broni, różnych dźwięków przy rzucaniu czarów, kroków itd.
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom