Najnowszy Gameplay

  • Thread starter Electric_Dragon
  • Rozpoczęty
Status
Zamknięty.
E

Electric_Dragon

Guest
W sieci pojawił się gameplay z prawie finalnej wersji gry. Trwa prawie 7 minut i przedstawia wiele istotnych aspektów gry. Walka, rozmowa, podróż, lewitacja, czary. Wszystko komentowane przez niemieckiego redaktora z magazynu GameStar

http://www.youtube.com/watch?v=bUdI5ezKS9U

Dla mnie prawie wszystko ładnie wygląda
 

Dragomir

Adam Konopka
Weteran
Dołączył
25.9.2004
Posty
2527
wygląda ładnie, a teraz poprosimy w jakims ludzkim jezyku :/
 

Arminas

Wybraniec Adonix'a
Dołączył
2.6.2007
Posty
994
No racja - niemiecki jak sama nazwa wskazuje jest dla nas niemym językiem xD. Mam nadzieję że nie będzie bugów, a gracze przyzwyczają się do bardziej "baśniowej" oprawy. Ale mimo wszystko widać cholerne podobieństwo do Gothica :p. Jak łaził w tej świątyni to przypomniała mi się świątynia z G1, a wam? Lewitacja mi się nie podoba, po prostu brzydko koleś wygląda jak tak siedzi - a co do kolesia, to PB pożegnało burzę włosów zakończoną kucykiem - teraz biegamy "prawie" łysolem xD
 

Rangiz

Weteran
Weteran
Redakcja
Dołączył
13.11.2007
Posty
4946
Risen = Gothic 4, tyle, że fabuła inna. Reszta zgadza się. Ta gra będzie chyba bardziej powiązana z serią Gothic niż Arcania. Te wszystkie zabawy w świątyni, otwieranie zamków, styl walki, magia, potwory - stary dobry gothic. Lewitacja nie jest taka zła, zawsze jakaś ciekawa nowość.
Grafika ładna, oczywiście, ale postacie jakieś takie kwadratowe. Pod tym względem Wiedźmin rządzi. No i te stękania bohatera podczas walki, jakby tydzień się nie wydalał. Mam nadzieję, że przy dubbingowaniu gry (o ile będzie ona dubbingowana) zmienią to.
Czekam z niecierpliwością na premierę.
 
E

Electric_Dragon

Guest
CYTAT
a co do kolesia, to PB pożegnało burzę włosów zakończoną kucykiem - teraz biegamy "prawie" łysolem xD


Nie zapominaj, że w fabule Risen nasz bohater ocalał z katastrofy statku. Sądząc po ubiorze można wywnioskować, że był członkiem załogi więc moim zdaniem dlatego postawiono na krótkie włosy.

Już redaktorzy GameStara, którzy mieli okazję zagrać w Risena stwierdzili jasno, że Risen mimo iż teoretycznie jest to ulepszony GIII, to o niebo przewyższa tamtą produkcję. Hehe Rangiz, mnie też te odgłosy sbohatera podczas walki lekko rozśmieszyły. :)

Co do spolszczenia i dubbingu. Na razie nie wiemy jaki typ spolszczenia Cenega planuje. Jedno jest pewne, nie zamierza spolszczać Risena na Xboxa 360. Więc prawdopodobnie na terytorium Polski konsolowy Risen będzie rozprowadzany przez Cenegę w wersji angielskiej. Na forum serwisu Risen Info toczyła się dyskusja na temat opcji tłumaczenia gry. Ankieta pokazała, że większość wolałaby dubbing, ale tuż za nim była opcja wersji kinowej ( czyli oryginalne głosy, same teksty tłumaczone)

Materiał z Gameplayu jeszcze nie jest finalną wersją jak pisałem. Chociaż do premiery już niedaleko. Nie wiem czy wiecie, ale już potwierdzono datę wydania gry na terytorium Niemiec - na 2 Października br.. W innych krajach nie wiadomo, jak z tą datą będzie. Prawdopodobnie będzie to około miesiąca opóźnienia.
 

Gorn4

Member
Dołączył
4.12.2008
Posty
81
Styl walki, lewitacja, grafika... a gdzie RPG ? Nie czepiam się bezpośrednio Gothica, ani w tym przypadku Risena, bo brakuje tego wszystkim dzisiejszym "grom RPG". Ale dlaczego nie ma tu najlepszych cech, które kiedyś były w seriach Might&Magic, DivineDivinity, Baldur's gate i innych? Role Playing Game - gra polegająca na wcielaniu się w role. A gdzie tutaj mamy się wcielać? W walce? - mogę pograć w akcję. Grafika? - Pójdę w góry, albo do lasu. Lewitacja? - Mario Bros, Forever czy coś tam innego. Na szczęście pozostaje jeszcze fabuła, która chociaż nie została szczególnie wyróżniona w gameplay'u to mam nadzieję, że jednak będzie taka jak przystało na RPG. Ale gdzie się podziały wszystkie zagadki, którymi kiedyś RPG były najeżone? Gdzie są zadania wymagające chociaż kilkuminutowego myślenia? Czy naprawdę zastosowanie lewitacji, aby przelecieć nad kolcami i przemiana w robaka, aby przejść pod dziurą w murze powinno wystarczać fanowi RPG? Nie łudźmy się ten gatunek upadł, tworzone są jedynie namiastki tego co było kiedyś, czasami trafi się jeden tytuł, który podtrzyma dawną "kulturę", ale i tak zachwyt po nim szybko przeminie. Ani Oblivion, ani Gothic, ani Risen nie są już prawdziwymi, ponadczasowymi RPG - ami. Ale dlaczego? Odpowiedź jest prosta - kasa. Rynek ciągle prze do przodu, twórcy są naciskanie przez wydawców, którzy nie potrafią na rok lub dwa powstrzymać swej żądzy pieniądza ehh... Dobra nie zwracajcie uwagi na moje melancholiczne myśli. Z temperamentu jestem raczej sangwinikiem, przynajmniej posiadam większość jego cech, ale kiedy widzę jak najlepsze RPGi odchodzą w zapomnienie, aż żal mi się robi wszystkich młodszych graczy, którzy nie usłyszą już o klasykach - niegdyś dyktujące warunki najlepszych gier.
 

RoMek

Niewolnik systemu
Członek Załogi
Dołączył
7.5.2008
Posty
4785
Ten koleś tak śmiesznie stęka jak walczy, chyba że to ten redaktor xD. Dobra, ogólnie grafa piękna, całość gry bardzo mi przypomina sagę Gothic i potworki mi się podobają, jednym słowem warto czekać bo gra będzie zajeb**ta.
 
E

Electric_Dragon

Guest
CYTAT
Styl walki, lewitacja, grafika... a gdzie RPG ? Nie czepiam się bezpośrednio Gothica, ani w tym przypadku Risena, bo brakuje tego wszystkim dzisiejszym "grom RPG". Ale dlaczego nie ma tu najlepszych cech, które kiedyś były w seriach Might&Magic, DivineDivinity, Baldur's gate i innych? Role Playing Game - gra polegająca na wcielaniu się w role.


Wybacz, ale fabułę będziemy mogli ocenić po zagraniu. Na gameplayu widać, fakt, prawie samą mechanikę. Nie możemy stwierdzić, czy brakuje jej klimatu rpg-a prawdziwego. Oceniamy teraz to co widzimy, nie ferujemy wyroków opierając się na domysłach. Co do wydźwięku Twojej wypowiedzi, wiadomym jest, że rynek się zmienia. Coraz bardziej liczą się doznania zmysłowe graczy jak barwy, odgłosy. Nieliczna jest grupka graczy, któzy lubią rzucić się wir zadań, i głównie dla nich kupić grę. My nic nie zrobimy. Osobiście się bawię teraz pierwszy raz w Planescape Torment - uważany jako jeden z klasyków (potwierdzam).
 

Broother

Member
Dołączył
27.5.2008
Posty
397
Nie napiszę dużo, bo musiałbym jeszcze raz oglądać gameplay. Podoba mi się oprawa graficzna, walka (szybka, tak jak w Gothicu "jedynce"), bohater, choć mógłby mieć dłuższe włosy i pomysły zaczerpnięte ze starego, dobrego Gothica. Nie podobają mi się modele postaci i ich gestykulacja. Więcej nie ma co opisywać, dodam, że czuję, iż nadchodzi nowy, ulepszony Gothic... nie "trójka", ale "jedynka" ;)
 
E

Electric_Dragon

Guest
No więc mamy kolejny gameplay, znowu z magazynu Gamestar. Ten jest niby 'oficjalny' więc można uznać, że poprzedni przypadkiem im wyciekł :D Coraz więcej zauważamy podobieństw do Gothica. Na co należy zwrócić uwagę?. Między innymi w 45 sekundzie pokazany wygląd karty postaci

http://risen.info.pl/news.php?readmore=145
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom