Jednoręczne:
Miecz runiczny
siła: 210
wymagany talent: miecze zaawansowany
obrażenia: 105 (+10 samodzielnie wykuty, +10 naostrzony)
ochrona przed pociskami +5
ochrona przed magią +5
ochrona przed mieczami +5
Miecz przodków
siła : 240
wymagany talent: miecze zaawansowany
obrażenia: 120
właściwości:
- ochrona przed ogniem +5
- ochrona przed pociskami +5
- ochrona przed bronią +5
"Wielki Miecz"
Wymagana siła: 220
Wymagany talent: władanie mieczem
Obrażenia: 110 (dodatkowe +10 naostrzenie +10 błogosławieństwo = 130)
Dwuręczne:
Miecz demona
siła: 666
wymagany talent: duża broń III
Obrażenia: bardzo duże
- naostrzony
+6 ochrona przed bronią
+ 6 ochrona przed magia
Krush Pach
siła: 300
wymagany talent: duża broń III
obrażenia: 75 (zużyta)