Mody - zrób to sam

Kat

New Member
Dołączył
29.7.2005
Posty
2
Moze i wyjde na kompletnego ciotozaurusa
dry.gif
ale mam problem z przesuwaniem przedmiotow
sad.gif
Znaznacza sie na czerwono to wiem
tongue.gif
ale co dalej?
nie pojawia mi sie zadne "COPY"
mad.gif

Pozdro
wink.gif
 

Bor@

Member
Dołączył
19.1.2005
Posty
274
Echh. Ludzie. Kat, czy ty czytales poprzednie posty? poczytaj, dobrze ci radze zanim cos napiszesz. Ja i Aripacza dokladnie opisalismy przesuwanie przedmiotow. i jak ma ci wyskoczyc COPY skoro nie kliknales prawego przycisku myszy? ludzie, zastanowcie sie niektorzy zanim cos napiszecie....
 

szulcu1014

New Member
Dołączył
29.7.2005
Posty
7
przerobiłem troszke mapke zapisałem jako moja mapka i pouźniej podmieniłem z tą oryginalną i dupa wszystko takie samo ale zaświeciła mi sie żarówka nad głową i pomyślałem bor@ wspominał coś o tekstowych mapkach moze trzeba coś przestawić tam coś to moze bedzie chodzić ja sie zabardzo nie znam ale moze coś w tym jest sprawdze to ale jak ktoś juz odkryje jak to zrobić niech pisze

Edit
sorka ni czytałem postów dokładnie
 

Bor@

Member
Dołączył
19.1.2005
Posty
274
UKOŃCZYLIŚMY TŁUMACZENIE TUTORIALI O ROBIENIU MODÓW Z ANGIELSKIEGO NA POLSKI! JUTRO BĘDZIE JE MOŻNA POBRAĆ Z TEGO TEMATU. ZAGADAM TEZ Z CLONE_XX ABY UMIESCIL JE NA STRONCE. NA RAZIE JEST TO WERSJA 1.0 PL (POZBAWIONA TUTORIALI O TWORZENIU MODELI POSTACI, PRZEDMIOTOW ITP.)

TUTORIALE v1.0 PL POSIADA:
- TUTORIALE O TWORZENIU PLANSZ
- TUTORIALE OBSŁUGI SPACERA
- TUTROIALE O PISANIU SKRYPTÓW

PRZYSZŁA WERSJA (TUTORIALE v1.1 PL) BĘDZIE POSIADAŁA:
- TUTORIALE O TWORZENIU PLANSZ
- TUTORIALE OBSŁUGI SPACERA
- TUTROIALE O PISANIU SKRYPTÓW
- TUTORIALE O TWORZENIU MODELI

WYDAJE SIĘ WAM PEWNIE, ŻE TO MAŁO, ALE NA WSZYSTKIE TUTORIALE SKŁADA SIĘ OKOŁO 12 STRON I CHCIAŁBYM PRZYPOMNIEĆ, ŻE BYŁY ONE PISANE PRZEZ ZAAWANSOWANYCH MODDERÓW. MY JE TYLKO PRZETLUMACZYLISMY. TUTORIALE BEDZIE MOZNA POBRAC JUZ JUTRO W TYM TEMACIE. ZAGADAM JESZCZE DO CLONE_XX ZEBY UMIESCIL JE NA STRONCE.

POZDRAWIAM!

(MAM PROSBE: PROSZE O PRZYPIECIE TEGO TEMATU JAKO ZE BEDZIE WTEDY BARDZIEJ ZAUWAZALNY I KAZDY WIECEJ OSOB ODNAJDZIE TUTORIALE)

POZDRAWIAM!!!
 

Inos

New Member
Dołączył
27.7.2005
Posty
16
heh ja juz umiem pprzesuwac, kopiowac przedmioty itd. ale czasami jak je wklejam to pojawiają sie ciut za wysoko =[ A nie da sie ich obnizyc chyba.Da sie w prawo lewo na przod w tyl, po skosach, do gory.....ale obnizyc to sie nie da =]

Edit:
eh jak kazdy mam problem z zapisem-to co zrobie nie pojawia sie w grze :[ trzeba cos wymyslic ....
 

Bor@

Member
Dołączył
19.1.2005
Posty
274
doszedlem do pewnego postepu. otoz aby cokolwiek dzialalo trzeba zrobic z kilku plikow skaldajacych sie na moda, przerobic go na moda za pomoca vdfs'a.ja osobiscie przerobilem glownego bohatera (ryj, ubranie, tatuaze) i skleilem to wszystko vdfsem. trzeba to samo zrobic z mapkami.
jesli chodzi o opuszczanie przedmiotow i tak dalej. uzywaj w tym celu klawiszy A i Y. pobaw sie troche tym. na pewno dasz sobie rade.
jesli chodzi o tutoriale. nie rzucilismy roboty. potrzebuje serwera na ktorym moglbym je zamiescic. zamiescil bym je na lycos, ale nie jestem obeznany w nim. napiszcie jak dokladnie zamieszczac tam pliki a zamieszcze tam tutoriale i dam do nich linka.
 

Orlan

New Member
Dołączył
26.4.2005
Posty
10
Pytanie nie aktualne!

Odkryłem ciekawrzecz:
Żeby zmiany wprowadzone w spacerze przyniosły efekt w grze należy zedytowany przez nas plik umieścić w pliku *.mod za pomocą gothicVDFS odpalić za pomocą startera. Sposób działa na 100% sprawdzałem.
 

Bor@

Member
Dołączył
19.1.2005
Posty
274
A czy dziala to takze z mapami? jesli tak, to ogromne dzieki orlan! dobrze sie z toba wspolpracuje! chcialbys dolaczyc do naszej malej modderskiej paczki?zajmujemy sie problemami spacera i tlumaczeniem roznych rzeczy np. tych tutoriali (ja, ra-v, ketrish, lord bezimienny i kilku innych)jestes zainteresowany?i jeszcze co do tego twego odkrycia. ja kapuje o co chodzi ale kilku innych moze miec pytania. napisz wypunktowany plan typu 1. kopjujesz plik do folderu x...itp. wiesz o co chodzi, no nie?wtedy wogole bedzie ogolny git
wink.gif

-----------------------------------------
edit
-----------------------------------------
QUOTE Odkryłem ciekawrzecz:
Żeby zmiany wprowadzone w spacerze przyniosły efekt w grze należy zedytowany przez nas plik umieścić w pliku *.mod za pomocą gothicVDFS odpalić za pomocą startera. Sposób działa na 100% sprawdzałem.
Orlan, napisz opis jak zaktualizowac zmiany, aby nie bylo nie potrzebnych pytanniektorzy sa zieloni z vdfsa i nie wiedza na przyklad ze *.mod to jeden ze skryptow przy tworzeniu modow i nie wiedza jak to zrobic. napisz opis.
 

pablo_s17

New Member
Dołączył
10.11.2005
Posty
3
ohmy.gif
A czy edytor do gothica 2 jest bo mi najbardziej zależy na gothicu 2 a nie na G 1
 

Grour

Member
Dołączył
27.7.2005
Posty
357
Nie rób sobie jakiś marzeń, bo nie ma żadnego edytora i raczej nie będzie, a nawet jeżeli to pewnie jakiś lipny
tongue.gif
. Zamiast tego pokombinuj z G1 też jest warto.
 

Bor@

Member
Dołączył
19.1.2005
Posty
274
Do GII nie ma ale jest do GII:NK. Pobierzesz go ze stronki World of Gothic.

Sorry ze wwalam sie w temat ale chcialbym przypomniec ze do pobrania sa juz dostepne tutoriale o modowaniu gothica. Temat "Tutoriale"
wink.gif


-Pisze bo juz chyba malo osob wchodzi w ten temat i nie ma o tym zielonego pojecia-
 

wadi

New Member
Dołączył
28.9.2005
Posty
16
ja mam pare pytań co do tworzenia moda do G1 bo mi dobrze idzie ale nie wiem paru żeczy

1 . Jak stworzyć NPC
2 . Jak stworzyć jakiś skrypt
3 . Jak zmienić logo podczas wczytywania gry
4 . Pomużcie mi a nie wyżucajcie tego postu !!
 

Bor@

Member
Dołączył
19.1.2005
Posty
274
QUOTE 2. Jak stworzyć jakiś skrypt
3 . Jak zmienić logo podczas wczytywania gry

Ad.2 Musisz zassac program do pisania skryptow do Gothica. Znajdziesz go na World of Gothic (nie znam nazwy, ale latwo skapowac ktory to z listy)

Ad.3 Musisz podmienic grafike programem GoMan. Tez go sciagniesz z World of Gothic albo sprobuj przez gogle.


Co do NPC nie znam odpowiedzi ale na twoim miejscu pobawilbym sie z NPC z gry (kliknął na te strzalki, popatrzyl wlasciwosci itp.)

pzdr by bor@
 

wadi

New Member
Dołączył
28.9.2005
Posty
16
a może dokładniej bo mi dobrze idzie i jestem juz daleko tylko mam z tymi okt problem gdybys mi pomugł byłbym wdzięczny za pomoc w nowym modzie
biggrin.gif
:D
 

wadi

New Member
Dołączył
28.9.2005
Posty
16
pisałem juz te skrypty . Po napisaniu otwierałem spacera i dawałem opcje represe skrypt file cos tkiego i wyskakiwały same błędy prosze o pomoc
smile.gif
 

Bor@

Member
Dołączył
19.1.2005
Posty
274
QUOTE z tymi okt
nie za bardzo wiem o co ci chodzi
smile.gif


GoMan'a pobierzesz stąd


co do skryptow za duzo ci nie pomoge. na skryptowaniu w Gothicu nie znam sie za dobrze.
 

Geezer

Member
Dołączył
9.9.2005
Posty
833
Stworzyć NPca? Program 3dsMAX od wersji 7.0...

Chciałbym ogłosić, że niedługo wychodzi polski Diccuric, a także kilka innych ciekawych modów, więc jeszcze nie wyrzucajcie Gothica do kosza
tongue.gif
 

Megarion

El Presidente
Dołączył
25.9.2004
Posty
1824
QUOTE (Geezer @ 08-02-2006, 20:49) Stworzyć NPca? Program 3dsMAX od wersji 7.0...

Chciałbym ogłosić, że niedługo wychodzi polski Diccuric, a także kilka innych ciekawych modów, więc jeszcze nie wyrzucajcie Gothica do kosza
tongue.gif

Wybaczcie, ale jestem niezorientowany... Jaka jest strona spolszczenia? Albo skąd wziąść o nim informacje?
 

Geezer

Member
Dołączył
9.9.2005
Posty
833
Na razie spolszczenie czeka na spatchowanie, dokładnej stronki to ja nie znam, ale jedno wszakże jest pewne (pojechało GII)... to nie jest taki projekt jak wiele innych, tym razem spolszczenie wyjdzie, trzeba poczekać jeszcze około miesiąca...
 

wadi

New Member
Dołączył
28.9.2005
Posty
16
w 3d maxie ?? ale czemu w niektórych modach są starzy npc którzy mają np całkiem inaczej uporządkowany system codziennych zajęć
 
Do góry Bottom