Mag W Nk

Status
Zamknięty.

Dark Master

New Member
Dołączył
28.3.2005
Posty
6
NK przechodzę najemnikiem i już prawie skończyłem. I Niedługo zacznę grać magiem i mam pytanie: Jaka różdżka jest najlepsza (podajcie nazwę jaeśli łaska) i czy warto nauczyć się kowalstwa (tylko dla kasy) czy rozwijać siłę i w jakie runy walić wodne, ogniste czy może trochę tego trochę tego (jakie czary są najlepsze według was). Nigdy nie grałem magiem więc się pytam.
 

xardas102

Member
Dołączył
27.4.2005
Posty
35
Najtrudniej jest zostać Magiem. By dostać się do Klasztoru i z miejsca zacząć jako Nowicjusz, musisz złożyć ofiarę w postaci owcy i 1000 sztuk złota. Potem czeka cię Próba Ognia. Jest ona bardzo ważnym testem, razem z rywalami (także starającymi się o status Maga Ognia) dostajecie do wykonania trzy zadania, po jednym od każdego członka Rady Magów Ognia. Tylko jeden, wybraniec Innosa podoła wszystkim zadaniom, inni poniosą klęskę, a nawet mogą zginąć. Władzę w Klasztorze sprawuje wysoka Rada Magów Ognia, w jej skład wchodzą Serpentes, Ulthar i najwyższy rangą Pyrokar (ciekawostka: to on przekazał Bezimiennemu w Gothic I list dla Magów Ognia, podczas gdy wrzucano go za barierę). Magowie wyznają pierwszego boga, Innosa, a Paladyni służą im ochroną i pomocą. Możesz się (a właściwie musisz) nauczyć kręgów magii (maksymalnie sześciu), każdy z kręgów posiada swoje czary odpowiednie do zaawansowania i prawie każdą runę musisz sam stworzyć (wcześniej ucząc się jej). Mag Ognia głównie posługują się magią, ale słyszano też, że dobrze władają dwuręcznym orężem. Najłatwiej jest pod koniec gry, gdy pokonanie 10 orków zajmuje sekundę, wystarczy posłużyć się Deszczem Ognia, czy Masowym Zniszczeniem.
 

Kan

Member
Dołączył
5.1.2005
Posty
786
Różdzka? Jaka znowu różdzka? Chyba chodzi ci o te bronie drzewcowe co oni noszš ze sobš. Nie widzę sensu aby tego używać, to broń tylko dla ozdoby. Grajšć magiem możesz używać każdej innej broni jakiej chcesz. Jako mag musisz mieć dóżo many, o wiele więcej niż siły najemnikiem. Chociaż siła zawsze się przyda.
 

xardas102

Member
Dołączył
27.4.2005
Posty
35
A OTO SPIS RUN KTÓRE OPŁACA SIĘ WYROBIĆ:


Światło
Ognista strzała-DOSTAJESZ JĄ PO ZASTANIU MAGIEM
Leczenie lekkich ran
Kula ognia
Mała burza ognista
Tworzenie szkieletu
Bryła lodu
Piorun kulisty
Błyskawica
Duża kula ognia
Duża burza ognista
Leczenie ciężkich ran-TO ZRÓB NAPEWNO
Lodowa fala
Deszcz ognia
Śmiertelna fala-TO ZRÓB NAPEWNO
Święty pocisk-TO ZRÓB NAPEWNO
Tchnienie śmierci
JEŚLI NIE MASZ CO ROBIĆ ZE ZŁOTEM MOŻESZ WYROBIĆ WSZYSTKIE RUDY DOSTĘPNE W GRZE.
 

flash.

Member
Dołączył
25.4.2005
Posty
136
QUOTE (xardas102 @ 27-04-2005, 12:35) A OTO SPIS RUN KTÓRE OPŁACA SIĘ WYROBIĆ:


Światło
Ognista strzała-DOSTAJESZ JĄ PO ZASTANIU MAGIEM
Leczenie lekkich ran
Kula ognia
Mała burza ognista
Tworzenie szkieletu
Bryła lodu
Piorun kulisty
Błyskawica
Duża kula ognia
Duża burza ognista
Leczenie ciężkich ran-TO ZRÓB NAPEWNO
Lodowa fala
Deszcz ognia
Śmiertelna fala-TO ZRÓB NAPEWNO
Święty pocisk-TO ZRÓB NAPEWNO
Tchnienie śmierci
JEŚLI NIE MASZ CO ROBIĆ ZE ZŁOTEM MOŻESZ WYROBIĆ WSZYSTKIE RUDY DOSTĘPNE W GRZE.
chyba jeśli nie masz co robić z PN to się naucz wszystkich. A chyba deszcz ognia i masowe zniszczenie zadaje tyle samo obr. czylo 500 i tyle samo many czyli 150 czylo po co robić 2 ??
 

Xamerith

Member
Dołączył
26.4.2005
Posty
43
QUOTE Ognista strzała-DOSTAJESZ JĄ PO ZASTANIU MAGIEM
Poprawka- robisz ją, a nie dostajesz. No i musisz pięć PN wywalić (a może trzy? nie pamietam)


QUOTE Leczenie lekkich ran
Nie warto. Mozna znaleźć, można znaleźć nawet średnich.


QUOTE Święty pocisk-TO ZRÓB NAPEWNO
Według mnie ten czar to gó**o, ale jako że nie kosztuje PN to mozna zrobić.

Śmiertelna fala z tego co pamiętam zadaje większe zniszczenia i wymaga więcej many. Osobiscie wole ognisty deszcz - ma wiekszy obszar działania i bez problemy rozwala wojownika orków.


QUOTE Bryła lodu
Piorun kulisty
Błyskawica
Lodowa fala
Mała burza ognista

Osobiście nie używałem, ale wydaje mi się że warte polecenia jest tylko bryła lodu ew. lodowa fala. Poza tym warto znaleźć run lodowej strzały (pisałem w innym temacie dot. magów)

Różdżka - jedyna różdżka której czasem uzywałem to magiczna różdżka. Wymagania mana 25, dodaje 20 many, zadaje bodajze 50 obrażeń. Co do miecza to polecam miecz mistrzowski i wojownika w mieczach jednoręcznych - łatwy sposób na pełzacze choćby ( ja mieczem mistrzowskim Trolla potrafiłem zgasić... tak nie chwaląc się)

I jeszcze magiem można zostac łatwo poprzez inny quest. Idziesz do Vatrasa i ten wysyła cie do Laresa. Mówisz mu że chcesz do magów to ten wysyła cię do Vatrasa. Ten wysyła cie do Darona. Ten każe ci odzyskać posążek z miejsca gdzie idziesz z tym piratem (zapomniałem imienia niech ktos sprostuje plx) odkopać pierwszy skarb. Taka jaskinia z goblinami. Tam jeden z goblinów ma posążek. Wracasz do Darona i możesz iść do klasztoru oddać posążek.
 

Haldir

Member
Dołączył
21.3.2005
Posty
430
ja jak gralem magiem dawalem do zrecznosci(radze tak wszystkim) gdy mialem 50zrecz. moglem miec rapier za 100 obrazen, na maczete trzeba miec 100 sily. Pod koniec gry mialem miecz mistrzowski i 62% jednorecznosci. Bryla lodu bardzo sie pprzydaje.
 

s_e.b_a

Active Member
Dołączył
13.2.2005
Posty
1253
A ja Ci mówie że jak grasz magiem to inwestuj wszystko w mane i runy. Może sie przydać troche zręczności ale nie za duzo bo i tak jako broń najlepsza jest ruszczka(ktoś juz ją opisywał) z innych umiejetności przyda sie alchemia(wszystkie eliksiry many oczywiście włącznie z eliksirem ducha i zycia inne są nie potrzebne szkada na nie szczawiu królewskiego potrzebnego do eliksiru ducha) ze zdobywania trofeów to przyda Ci sie tylko zbieranie skór a tak to nie warto. Najlepiej jest zatrudnić sie jako czeladnik do kowala i nauczyć sie wykówać broń i mu ją sprzedawac. Koniecznie zbieraj tesz wszystkie grzyby(te małe hehe zapomniałm nazwy
tongue.gif
) bo za 50 zjedzonych masz 5 many. Składaj też ofiary w kapliczkach innosa. A zanim zostaniesz magiem złóż ofiary (po 50) Daronowi(mag z miasta) tylko na to potrzeba 1000złota ale sie opłaca bo dostaje sie 80 punktów życia i cos tam jeszcze. A stare tabliczkie oddaj Vatrasowi dopiero jak będziesz miał ich bardzo dużo(około 15) Jeszcze z run warte polecenia są przyzwanie szkieletu(bardzo przydatene dla maga na początku gry) oraz z czwartego kręgu błyskawice(w czwartym akcie to najsilniejszy czar jaki będziesz miał) z szustego kręgu oczywiście wszystkie.
 

Xamerith

Member
Dołączył
26.4.2005
Posty
43
QUOTE z szustego kręgu oczywiście wszystkie.
Ja siem niezgodze. Po pierwsze wspomniana już tu i tam fala śmierci i deszcz ognia i jeszcze zmniejszenie potwora które jest czarem bezużytecznym w piatym i szóstym rozdziale.
 

s_e.b_a

Active Member
Dołączył
13.2.2005
Posty
1253
QUOTE QUOTE
z szustego kręgu oczywiście wszystkie.


Ja siem niezgodze. Po pierwsze wspomniana już tu i tam fala śmierci i deszcz ognia i jeszcze zmniejszenie potwora które jest czarem bezużytecznym w piatym i szóstym rozdziale.To nie prawda że deszcz ognia i fala śmierci zadają takie same obrażenia to ze tak jest napisane to nic nie znaczy jak wystarczy sprawdzic to na orkach ognisty deszcz zabija elite w dwuch strzałach a fala śmierci na strzała ale deszcz ognia jest szybszy i potrzebuje miej many więc obie sa przydaten a co do zmiejszenia potwora to zawsze sobie możesz zmiejszać trole albo smoka ożywieńca(ale go nie zmniejszasz tak jaki inne tylko tam o 0,2 jego wzrostu ale i tak jest słabszy) po za tym jak sie ma poziom powyżej 45 i nie można pakować już w mane bo ma sie jej ponad 250(do tylu uczy Pyrokar) to nie ma w co już pakowac punktów nauki to wrto nauczyć sie innych czarów z czystej ciekawości jak wyglądają.

ps. nie pisze sie "siem" tylko się!!
 

Xamerith

Member
Dołączył
26.4.2005
Posty
43
Siem to nawyk z chata
smile.gif


I jak to nie ma w co PN ładować? A alchemia? A kowalstwo? A trofea? A walka jednorakami? A.... A kto powiedział że mag to tylko mana na dwu nogach, I kilka kamieni runicznych w plecaku?
 

Mati_Bartoch

Member
Dołączył
28.3.2005
Posty
46
No cóz jak grałem magiem to miałem (CHYBA) wiekszość run nie uczyłem się walki Ani jedno i dwuręczną tylko mana, kręgi i runy
 

s_e.b_a

Active Member
Dołączył
13.2.2005
Posty
1253
QUOTE I jak to nie ma w co PN ładować? A alchemia? A kowalstwo? A trofea? A walka jednorakami? A.... A kto powiedział że mag to tylko mana na dwu nogach, I kilka kamieni runicznych w plecaku?
Alchemia--> przeciez pisałem w co warto z tej dziedziny sie nauczyć tworzyć.
Kowalstwo---> Pisałem ze najlepiej zostać czeladnikiem u kowala i sie nauczyć wykówać miecze
Trofea--> Żadne trofeum sie nam do niczego nie przyda (po za tym też o tym pisałem)
Walka bronią 1 i 2 ręczną---> Jak chcesz machać mieczem to graj paladynem albo najemnikiem. Gdybyś sie przyjrzał to zauwazył byś ze żadne mag (oprócz Darona) nie nosi broni a dlaczego?? Bo mag jest specyficzną postacią i cały urok gry nim to własnie to żeby wymiatac czarami a nie bronią.
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom