- Dołączył
- 12.1.2008
- Posty
- 2680
Magiczna Bariera - jest tworem utworzonym przy udziale ogromnej siły magicznej, przypominającym przezroczystą, szklaną bańkę. Można pod nią wejść, ale wyjście z obszaru na którym się znajduje jest niemożliwe. Zniszczenie bariery było możliwe jedynie przy pomocy równie wielkiej siły, jaka posłużyła do jej stworzenia.
GOTHIC
Bariera została utworzona na rozkaz króla Rhobara II. Miała ona obejmować swoim obszarem niewielką część wyspy Khorinis, nazywaną Górniczą Doliną i uniemożliwić więźniom ucieczkę.
Niespodziewanie jednak, delikatny proces tworzenia bariery zakłóciło nieznane źródło energii, znacznie powiększając tym samym zasięg zaklęcia.
Cześć magów uwięzionych za Barierą, przez długi czas badała możliwe przyczyny niepowodzenia eksperymentu, ale wszystkie ich hipotezy daleko mijały się z prawdą. Do jedynych słusznych wniosków doszedł Nekromanta Xardas, dopatrując się niepowodzenia w magii potężnego demona przyzwanego niegdyś przez Orków ? Śniącego.
Bariera została utworzona przy pomocy 5 Kamieni Ogniskujących, przez 13 magów (12 tworzyło barierę, jeden nadzorował prace). Byli to:
-Xardas - Nekromanta, nadzorował pracę 12 magów
-Saturas - po rozłamie, arcymistrz Magów Wody
- Nefarius
-Myxir
-Cronos
-Riordian
-Merdarion
-Corristo - po rozłamie, arcymistrz Magów Ognia
-Damarok
-Milten
-Torrez
-Rodriguez
-Drago
Magowie Wody dążyli do zniszczenia Bariery, przy pomocy Kamieni Ogniskujących, oraz ogromnego kopca magicznej rudy, którą zamierzali zdetonować.
Ostatecznie dzięki magicznym właściwościom rudy, naładowany został miecz Uriziel, przy pomocy którego, Śniący został wygnany z tego świata. Po jego zniknięciu, któremu towarzyszyła ogromna ilość energii magicznej, Bariera upadła.
Za dnia, bariera ma kolor niebieski, wieczorami staje się czerwona. Nie zawsze jest dobrze widoczna.
GOTHIC 3
W trzeciej części sagi Magiczną Barierą zostaje otoczona stolica Myrtany, Vengrad. W jej tworzeniu uczestniczy sam król, oraz Magowie Ognia. Stworzona została w celu obrony miasta przed oblegającymi stolicę oddziałami Orków. Była ona w pełni kontrolowana przez Magów.
GOTHIC

Bariera została utworzona na rozkaz króla Rhobara II. Miała ona obejmować swoim obszarem niewielką część wyspy Khorinis, nazywaną Górniczą Doliną i uniemożliwić więźniom ucieczkę.
Niespodziewanie jednak, delikatny proces tworzenia bariery zakłóciło nieznane źródło energii, znacznie powiększając tym samym zasięg zaklęcia.
Cześć magów uwięzionych za Barierą, przez długi czas badała możliwe przyczyny niepowodzenia eksperymentu, ale wszystkie ich hipotezy daleko mijały się z prawdą. Do jedynych słusznych wniosków doszedł Nekromanta Xardas, dopatrując się niepowodzenia w magii potężnego demona przyzwanego niegdyś przez Orków ? Śniącego.
Bariera została utworzona przy pomocy 5 Kamieni Ogniskujących, przez 13 magów (12 tworzyło barierę, jeden nadzorował prace). Byli to:
-Xardas - Nekromanta, nadzorował pracę 12 magów
-Saturas - po rozłamie, arcymistrz Magów Wody
- Nefarius
-Myxir
-Cronos
-Riordian
-Merdarion
-Corristo - po rozłamie, arcymistrz Magów Ognia
-Damarok
-Milten
-Torrez
-Rodriguez
-Drago
Magowie Wody dążyli do zniszczenia Bariery, przy pomocy Kamieni Ogniskujących, oraz ogromnego kopca magicznej rudy, którą zamierzali zdetonować.
Ostatecznie dzięki magicznym właściwościom rudy, naładowany został miecz Uriziel, przy pomocy którego, Śniący został wygnany z tego świata. Po jego zniknięciu, któremu towarzyszyła ogromna ilość energii magicznej, Bariera upadła.
Za dnia, bariera ma kolor niebieski, wieczorami staje się czerwona. Nie zawsze jest dobrze widoczna.
GOTHIC 3
W trzeciej części sagi Magiczną Barierą zostaje otoczona stolica Myrtany, Vengrad. W jej tworzeniu uczestniczy sam król, oraz Magowie Ognia. Stworzona została w celu obrony miasta przed oblegającymi stolicę oddziałami Orków. Była ona w pełni kontrolowana przez Magów.