Lord Beowulf
New Member
- Dołączył
- 1.10.2009
- Posty
- 6
W dniu 08 sierpnia 2009 roku ruszyły prace nad modyfikacją do gry Gothic I pt. Apokalipsa. Najważniejsze założenia moda to przede wszystkim nowa nieliniowa fabuła w której na główny wątek będą składać się Bogowie Innos, Adanos i Beliar. To już będzie wasza decyzja którego wybierzecie a każdy z nich ma inny charakter. Wybierając Innosa odwiecznego pana Ognia możecie pokonać plugawe zło Beliara a w drugą strone całkowicie zniszczycie Kolonie z rasy ludzkiej. Pozostaje Adanos który spróbuje powsztrzymać wojne rywali ale czy mu się to uda zależy tylko od was. Oczywiście to ne wszystko co znajdzie miejsce w fabule. Będą misje odbijnia kopalń z rąk wroga, prawdziwe wojny ludzi i orków (to wy zdecydujecie z kim chcecie prowadzić wojne), dostawy rudy, i wiele wiele innych questów pobocznych. Kolejna nowość to całkowicie odmieniona szata graficzna Koloni Karnej, większa ilość fauny i flory w dużej mieże zalegająca w lasach, całkowity respawn zwierząt bedący utrudnieniem a zarazem możliwością zdobycia większej ilości umiejętności, kilka nowych światów związanych z fabułą, nowe modele pancerzy te z Gothic II oraz kilka innych, nowe gildie min. te związane z Bogami każdy z nich ma swoją własną oraz poboczne typu piraci bandyci i inni. Nowością w modzie jest dalsza przygoda po zniszczeniu bariery postać bedzie mogła samodzielnie wyjść z Koloni i wyruszyć na dalscą część swojego losu związanego z Gothic II (Gothic II nie bedzie w Apokalipsie). Oczywiście nie zabraknie nowych broni a najważniejsze Szpon Beliara i inne magiczne przedmioty będzie ich naprawde sporo. Tworzenie moda przebiega pełną parą i już niebawem możecie spodziewać się wersji Demo.
Wszelkie informacie i pomysły prosimy kierować na oficialnej stronie projektu http://gothicapocalypse.dbv.pl/news.php
Przykladowe screeny:
Wszelkie informacie i pomysły prosimy kierować na oficialnej stronie projektu http://gothicapocalypse.dbv.pl/news.php
Przykladowe screeny: