- Dołączył
- 22.8.2009
- Posty
- 4209
Temat będzie zbiorczym podsumowanie informacji, jakie pojawiły się po pokazie Risen 2 na GDC
Od paru dni trwa Game Developers Conference, na którym nie zabrakło przedstawicieli Deep Silver:
- News na Gothic up
Prawdopodobnie zaowocuje to kolejnymi materiałami o grze, w szczególności pierwszym nagraniem video? Redaktorzy serwisów internetowych, którzy są obecni na tej konferencji przeprowadzają bądź przeprowadzili kilka wywiadów z ludźmi Deep Silver. Pierwsze informacje pochodzą z serwisu Gamespot, gdzie autorzy w relacji podsumowali pokaz Risen 2 na GDC. Ogólne odnieśli bardzo dobre wrażenie, także zaciekawieni jak sprawdzi się nowy świat podczas gry. Poszczególne fragmenty ich relacji są interesujące:
[...]Kiedy po raz pierwszy patrzyliśmy na grę podczas zamkniętego pokazu demonstracyjnego, przedstawiciele Piranha Bytes wykorzystali bardzo dobrze czas na wysłuchanie skarg społeczności fanów gry Risen. Na temat mdło wyglądających modeli postaci, płaskich tekstur środowiska, słabej różnorodności przeciwników, oraz technicznych problemów w wersji gry na konsole. Studio zajmuje się każdą z tych skarg z osobna, przez tworzenie bardzo szczegółowych modeli NPC i animacji twarzy, które mogą być łatwo mieszane i dopasowywane; rozszerzone tekstury środowiska gry, które sprawiają, że świat gry wydaję się być tak realistyczny; równoczesny rozwój gry na platformę PC i konsole dla pewności, że wszystkie wersje gry są robione 'pod klucz' oraz sporo nowych zwierząt mających zasiedlić wyspy.[...]
[...]Podczas, gdy mieliśmy okazję zobaczyć wersję pre-alpha gry w akcji, odkryliśmy, że Risen 2 wygląda znacznie lepiej od swojego poprzednika. Ponadto, oferuje nam pięknie wodne efekty (jk ruchu wodorostów pod wodą czy ławice ryb w ruchu). Świat Risen 2: Dark Waters wydaje się być bardzo szczegółowy, oraz zostanie wypełniony mieszkańcami miasteczek, z których każdy ma własny plan dnia oraz zajęcia, w których uczestniczy obojętnie czy znajdziesz się w pobliżu, czy też nie.
Gra jest wciąż we wczesnej fazie, ale już teraz wygląda naprawdę obiecująco. Risen 2: Dark Waters zaoferuje nam lepszą grafikę, większy świat oraz całkiem nową fabułę. Gra zostanie wydana w tym roku.
Relacja Gamespot
Wszystko wskazuje na to, że będziemy cieszyć się grą jeszcze w tym roku. Ale oficjalnej notki cały czas nie ma, więc różnie to może być w ostateczności.
Ale...zawsze jest jakieś ale. Kolejna relacja pochodzi z brytyjskiego oddziału renomowanego serwisu IGN.com. W tym przypadku, parę słów autora spowodowało, że moje wyczekiwanie na grę trochę osłabło.
The combat's changing around too. Gone are bows and arrows, replaced by firearms. Throughout the journey you'll get access to pistols, rifles, shotguns and even cannon.
Relacja IGN.uk
Równie dobrze, autor mógł na pokazie nie zobaczyć użycia łuków czy kusz. Jeśli się to potwierdzi, zdecydowanie będziemy mieli do czynienia z nowym stylem Piranii. Niemniej, redaktor kolejnego serwisu jest zauroczony grafiką i efektami w grze.
IGN. uk zafundował nam znacznie więcej nowych informacji:
- 60-80 godzin rozgrywki
- wyspy w Risen 2 będą mniejsze od Farangi z Risen 1
- walka wręcz jako sposób na wygranie pojedynku
- W Risen 2 także pojawią się Nauczyciele, którzy będą mogli nas nauczyć określonych umiejętności
W tej relacji, autor postawił tezę, że takiej gry jak Risen 2 nie są przyjazne dla nowych graczy. W R2 nie będziemy prowadzeni za rączkę, gra ma wymagać od nas poznawania i eksplorowania świata, rozmowy i obserwacji NPC. A dla Was?