Witam wszystkich użytkowników tego forum!
Mój nick to dekster17 (na forum modderskim gothic themodders.org znany jako Dekster), jestem modderem od ponad roku, twórcą oraz koordynatorem prac nad modyfikacją GerranHeart. Obecnie mod tworzony jest przez grupę VainHearts, której jestem założycielem oraz zarządcą. Nasz skład przedstawia się tak:
Dekster XVII:
- grafik 2D
- grafik 3D
- programista
- level designer
- scenarzysta
Fafik:
- grafik 3D
Kereth:
- level designer
Borys:
- grafik 3D
ModMen:
- grafik 3D
Feisar:
- tłumacz
Giker:
- grafik 2D
Tasilvar:
- grafik 2D
- grafik 3D
- level designer
A tutaj ci, którzy odeszli:
DJH:
- level designer
Gothix:
- level designer
Zuben:
- grafik 2D
- programista
Teraz trochę o samej modyfikacji:
Tworzymy ją od 3 lutego (9 II 2008 zostały opublikowane pierwsze informacje). Opowiada ona o Medvihu, który rozbił się na wyspie.
Oficjalne info:
GerranHeart zaczalem tworzyc na poczatku lutego. Poczatkowo mial to byc malutki modzik na swiecie z niemieckiego WoG'a. Po pewnym czasie zaczalem zbierac grupe do pomocy przy modzie. Zaczelismy pracowac na dobre. W czerwcu zostalo wydane demo GH. Zdobyl pozytywne opinie (praktycznie nie mial bledow). Obecnie trwaja prace nad pelna wersja.
To, co zobaczymy w modzie:
- nowi NPC, kazdy z swoim charakterem i nastawieniem do bohatera
- ciekawe questy
- wciagajaca fabula z nieoczekiwanymi zwrotami akcji
- kilka mozliwosci ukonczenia gry
Planujemy utworzyc niepowtarzalny klimat w grze, po to, abyscie jak najbardziej "fazowali sie" podczas grania w GerranHeart.
Troche o fabule:
Bezkresny ocean… Statek Medviha jest jedynym obiektem w promieniu stu kilometrów. Niby nie szykuje siê nic z³ego... W pewnym momencie podszed³ do kapitana jego najlepszy przyjaciel:
- IdŸ siê przespaæ. Dobrze ci to zrobi. Sterczysz tu ju¿ ca³¹ noc… - powiedzia³
- Coœ siê tu szykuje… Czujê to. – odpowiedzia³ mu Medvih
- O czym ty bredzisz?
- Z moich obliczeñ wynika, ¿e jesteœmy w punkcie, gdzie zanikaj¹ wszystkie statki. Nazywa siê to Trójk¹t Gerrana, czy jakoœ tak.
- Nigdy o tym nie s³ysza³em… IdŸ odpocz¹æ, bo od zmêczenia gadasz ju¿ g³upoty…
- Dobra, ale pilnuj tu wszystkiego!
- Nie ma sprawy.
Kapitan skierowa³ siê w stronê swojej kajuty, podszed³ do ³ó¿ka i od razu rzuci³ siê na nie. Nie minê³a chwila, a Medvih ju¿ spa³.
W nocy rozpêta³ siê straszliwy sztorm. Bohater od razu zerwa³ siê ze snu i wyszed³ na zewn¹trz. Nawet nie zd¹¿y³ siê zorientowaæ, co siê sta³o, a piorun trafi³ w statek…
Medvih obudzi³ siê na jakiejœ, nieznanej wyspie. Za³ogi ju¿ nie ujrza³, lecz zobaczy³ kilku nieznajomych ludzi… Nie mia³ wyboru – musia³ iœæ dalej…
http://www.gerranheart.yoyo.pl/index.html
jest to oficjalna strona modyfikacji. Mimo, iż niedawno była reaktywacja, to strona już nie jest aktualizowana, gdyż w przygotowaniu jest strona naszej grupy.
http://themodders.org/index.php?showtopic=4736
Tutaj natomiast macie wszystkie informacje, pliki i zrzuty ekranu.
http://www.gerranheart.yoyo.pl/download.html
Stąd możecie pobrać oficjalne demo modyfikacji, które zostało wydane kilka miesięcy temu.
W przygotowaniu oczywiście jest pełna wersja.
Zapraszam do dyskusji.
Mój nick to dekster17 (na forum modderskim gothic themodders.org znany jako Dekster), jestem modderem od ponad roku, twórcą oraz koordynatorem prac nad modyfikacją GerranHeart. Obecnie mod tworzony jest przez grupę VainHearts, której jestem założycielem oraz zarządcą. Nasz skład przedstawia się tak:
Dekster XVII:
- grafik 2D
- grafik 3D
- programista
- level designer
- scenarzysta
Fafik:
- grafik 3D
Kereth:
- level designer
Borys:
- grafik 3D
ModMen:
- grafik 3D
Feisar:
- tłumacz
Giker:
- grafik 2D
Tasilvar:
- grafik 2D
- grafik 3D
- level designer
A tutaj ci, którzy odeszli:
DJH:
- level designer
Gothix:
- level designer
Zuben:
- grafik 2D
- programista
Teraz trochę o samej modyfikacji:
Tworzymy ją od 3 lutego (9 II 2008 zostały opublikowane pierwsze informacje). Opowiada ona o Medvihu, który rozbił się na wyspie.
Oficjalne info:
GerranHeart zaczalem tworzyc na poczatku lutego. Poczatkowo mial to byc malutki modzik na swiecie z niemieckiego WoG'a. Po pewnym czasie zaczalem zbierac grupe do pomocy przy modzie. Zaczelismy pracowac na dobre. W czerwcu zostalo wydane demo GH. Zdobyl pozytywne opinie (praktycznie nie mial bledow). Obecnie trwaja prace nad pelna wersja.
To, co zobaczymy w modzie:
- nowi NPC, kazdy z swoim charakterem i nastawieniem do bohatera
- ciekawe questy
- wciagajaca fabula z nieoczekiwanymi zwrotami akcji
- kilka mozliwosci ukonczenia gry
Planujemy utworzyc niepowtarzalny klimat w grze, po to, abyscie jak najbardziej "fazowali sie" podczas grania w GerranHeart.
Troche o fabule:
Bezkresny ocean… Statek Medviha jest jedynym obiektem w promieniu stu kilometrów. Niby nie szykuje siê nic z³ego... W pewnym momencie podszed³ do kapitana jego najlepszy przyjaciel:
- IdŸ siê przespaæ. Dobrze ci to zrobi. Sterczysz tu ju¿ ca³¹ noc… - powiedzia³
- Coœ siê tu szykuje… Czujê to. – odpowiedzia³ mu Medvih
- O czym ty bredzisz?
- Z moich obliczeñ wynika, ¿e jesteœmy w punkcie, gdzie zanikaj¹ wszystkie statki. Nazywa siê to Trójk¹t Gerrana, czy jakoœ tak.
- Nigdy o tym nie s³ysza³em… IdŸ odpocz¹æ, bo od zmêczenia gadasz ju¿ g³upoty…
- Dobra, ale pilnuj tu wszystkiego!
- Nie ma sprawy.
Kapitan skierowa³ siê w stronê swojej kajuty, podszed³ do ³ó¿ka i od razu rzuci³ siê na nie. Nie minê³a chwila, a Medvih ju¿ spa³.
W nocy rozpêta³ siê straszliwy sztorm. Bohater od razu zerwa³ siê ze snu i wyszed³ na zewn¹trz. Nawet nie zd¹¿y³ siê zorientowaæ, co siê sta³o, a piorun trafi³ w statek…
Medvih obudzi³ siê na jakiejœ, nieznanej wyspie. Za³ogi ju¿ nie ujrza³, lecz zobaczy³ kilku nieznajomych ludzi… Nie mia³ wyboru – musia³ iœæ dalej…
http://www.gerranheart.yoyo.pl/index.html
jest to oficjalna strona modyfikacji. Mimo, iż niedawno była reaktywacja, to strona już nie jest aktualizowana, gdyż w przygotowaniu jest strona naszej grupy.
http://themodders.org/index.php?showtopic=4736
Tutaj natomiast macie wszystkie informacje, pliki i zrzuty ekranu.
http://www.gerranheart.yoyo.pl/download.html
Stąd możecie pobrać oficjalne demo modyfikacji, które zostało wydane kilka miesięcy temu.
W przygotowaniu oczywiście jest pełna wersja.
Zapraszam do dyskusji.