Dziewczyna?

Status
Zamknięty.

Mars5119169

New Member
Dołączył
30.8.2005
Posty
6
Jeśli kiedyś był taki temat to z góry sorry.

Nie wiem czy macie takie problemy jak ja, ale się zapytam. Chodzimi o to czy umiecie gadać z dziewczynami, ale nie koleżankami tylko takimi co się wam podobają bo ja nie.
Zawsze nie wiem o czym rozmawaić, czy to nie okarze się nudne itp. Jak zagadać z dziewczyną? O czym z nią rozmawiać? Czego świat nie jest prostszy (hop na krowe i ciele gotowe). Odpowiedzcie.
 

Lord Sado

Member
Dołączył
12.8.2005
Posty
398
Ech, nie wiem ile masz lat, bo ja mam jedenaście no i poprostu czeba zaprosić dziwczynę na lody, ale ja nie mam w tym doświadczenia, bo tego nie robiłem.
Zapomnij przez chwilę że jest twoją dziewczyną i pomyśl że jest koleżanką i tak z nią rozmawiaj, wiem że to trudne, ale rozluźnij się stary! Zapraszam do pisania "serialu o Gothicu"
 

cichy

Member
Dołączył
15.5.2005
Posty
749
Hmm Szczurek ale jemu nie chodziło o to jak powiedzieć dziewczynie Kocham tylko o to ze jest nie śmiały i zupełnie nie wie jak zagadać do dziewczyny która mu się podoba, ja mam to samo, jest taka dziewczyna w mojej klasie która jest super laską i jak chce coś do niej powiedzieć to język mi się plącze, zaczynam się czerwienić i robi mi się gorąco, moi koledzy, większość nie ma takich problemów i nie raz się ich pytałem "jak ty się nie wstydzisz gadać z taką laską" a on na to że poprostu nie umie się zawstydzić i gada że to prote i nie ma się czego wstydzić tylko luuuz itp., sięgałem po rade ojca i on powiedział że w moim wieku miał ten sam problem ale powiedział że to z czasem przemija i poźniej jest wszystko spox także nie bój się to przeminie ( mam nadzieje
biggrin.gif
).

PZDR
 

Yezo

Active Member
Dołączył
19.10.2004
Posty
1604