Dziedzictwo jest powstającą modyfikacją do Gothic II Noc Kruka ze zmienioną fabułą i nowymi lokacjami, ale też z tymi znanymi nam z orginalnego dodatku do Gothic II. Fabuły przedstawiał nie będę bo nie chcę zdradzać wszystkiego na początku i psuć niespodzianki, ale napiszę tylko, jak pewnie każdy się domyśla, że nie będzie nam dane wcielić się ponownie w bezimiennego bohatera, który pojawiając się w jednym miejscu wszystkim pomaga i wszędzie zawsze jest lubiany, chwalony etc. Nie będzie też 6 smoków, które trzeba zgładzić, ale na pewno podczas gry natkniecie się na niejedną niespodziankę.
Dane nam będzie poznać zupełnie odmienione światy z dodatku do drugiej części gry z serii gothic, m.in wyspę Khorinis, czy Jarkendar, które w modyfikacji Dziedzictwo zmienią się nie do poznania. Podczas sześciu rozdziałów przyjdzie nam zmierzyć się z masą wrogów, zawrzeć nowe znajomości, przyjaźnie i... miłości. Oczywiście grupa Raven, jako sentymentalni fani Gothic II nie może pozwolić na to, żeby w modyfikacji zabrakło starych znajomych z Nocy Kruka, jak choćby Orik z zamku w Górniczej Dolinie, czy Saturas znany też z pierwszej części Sagi.
Najbardziej jednak zmieni się Górnicza Dolina. Na lepsze czy gorsze? To już będziecie musieli ocenić sami. Wiele innowacji, które zamierzamy wprowadzić i wiele, które są już wprowadzone na pewno zaskoczą nie jednego z fanów Gothic. Możecie być pewni, że miejsca, które przez Piranha Bytes zostały porzucone celowo lub nie, w Dziedzictwie zostaną odświeżone i same się o sobie przypomną.
Orkowie za palisadą w Górniczej Dolinie? Niby nic dziwnego bo takie miało być założenie w Gothic II, jednak osoby bardziej ciekawskie wiedzą zapewne, że za palisadą kryje się nic innego jak tylko gołe pola... Tak, gołe pola i mała tabliczka na samym środku, na której pisze coś w stylu -"Orkowie za palisadą to była tylko ściema". Może w Gothic II i w Nocy Kruka było to ściemą, ale w modyfikacji "Dziedzictwo" tworzoną przez grupę Raven za palisadą kryje się prawdziwe miasto orków. Orkowie żyją w bardzo podobny sposób do ludzi i też potrzebują miejsca do życia.
Zmieni się także symbol Górniczej Doliny, czyli niegdyś zamek paladynów. "Po ucieczce więźniów z Górniczej Doliny zamek zajmują Paladyni których celem jest zgromadzenie rudy i przewiezienie jej na kontynent. Zamek zostaje oblężony przez Orków, a zewnętrzny pierścień zostaje zniszczony przez Smoki." - tak właśnie jest w Nocy Kruka. W modyfikacji Dziedzictwo zamek paladynów jest bardzo podobny do Gothy z Gothic 3. Również powtarza się powód tego klimatu - zombie, szkieletów i innego bzdurnego życia po śmierci na zamku... klątwa rzucona przez Orkowych Szamanów. Chcieli oni pozbyć się raz na zawsze paladynów stacjonujących na zamku, jednak tak jak przy tworzeniu przez ludzkich magów magicznej bariery, tak teraz też coś nie wyszło i zamiast pozbyć się paladynów na dobre, rzucili na nich klątwę, pozwalając na to by zginęli i powstali z martwych. Oczywiście na zamku armią nieumarłych przewodzi nie kto inny jak Demon Ognia, z którym przyjdzie się nam zmierzyć.
Modyfikacja dodawać będzie również sporo nowości, m.in:
Na razie to wszystko z informacji. Wymienione powyżej umiejętności są w większości w planach, ale wiele z nich jest już gotowa. Nie są to jednak wszystkie nowości, ponieważ i tak zbyt dużo już napisałem w jednym poście i nie chcę męczyć bardziej waszych ocząt.
Wreszcie kilka aktualnych (najnowszych) screenów z (na razie) samej Górniczej Doliny bo głównie nią się zajmowałem, jeżeli chodzi o Vobowanie. Nie jest ich dużo bo starałem się pracować a nie robić screeny, ale na dniach będzie tego co najmniej 2-3 razy tyle co teraz.
http://img233.images...3558/100sfu.jpg
http://img822.images...3395/101fou.jpg
http://img846.images.../1596/201by.jpg
http://img713.images...13/517/301f.jpg
Ponieważ prace nadal trwają, w tym poście będą na okrągło dodawane nowe screeny. Zapraszam do dyskusji na temat naszej modyfikacji i proszę o jak największe gnojenie, kiedy tylko znajdziecie błędy i niedociągnięcia, oraz szczere komentarze. Dodam tylko, że nad modyfikacją pracuję od września 2010 i wszystko robię sam, choć szukam ludzi do pomocy.
Pozdrawiam, kaczka.
Dane nam będzie poznać zupełnie odmienione światy z dodatku do drugiej części gry z serii gothic, m.in wyspę Khorinis, czy Jarkendar, które w modyfikacji Dziedzictwo zmienią się nie do poznania. Podczas sześciu rozdziałów przyjdzie nam zmierzyć się z masą wrogów, zawrzeć nowe znajomości, przyjaźnie i... miłości. Oczywiście grupa Raven, jako sentymentalni fani Gothic II nie może pozwolić na to, żeby w modyfikacji zabrakło starych znajomych z Nocy Kruka, jak choćby Orik z zamku w Górniczej Dolinie, czy Saturas znany też z pierwszej części Sagi.
Najbardziej jednak zmieni się Górnicza Dolina. Na lepsze czy gorsze? To już będziecie musieli ocenić sami. Wiele innowacji, które zamierzamy wprowadzić i wiele, które są już wprowadzone na pewno zaskoczą nie jednego z fanów Gothic. Możecie być pewni, że miejsca, które przez Piranha Bytes zostały porzucone celowo lub nie, w Dziedzictwie zostaną odświeżone i same się o sobie przypomną.
Orkowie za palisadą w Górniczej Dolinie? Niby nic dziwnego bo takie miało być założenie w Gothic II, jednak osoby bardziej ciekawskie wiedzą zapewne, że za palisadą kryje się nic innego jak tylko gołe pola... Tak, gołe pola i mała tabliczka na samym środku, na której pisze coś w stylu -"Orkowie za palisadą to była tylko ściema". Może w Gothic II i w Nocy Kruka było to ściemą, ale w modyfikacji "Dziedzictwo" tworzoną przez grupę Raven za palisadą kryje się prawdziwe miasto orków. Orkowie żyją w bardzo podobny sposób do ludzi i też potrzebują miejsca do życia.
Zmieni się także symbol Górniczej Doliny, czyli niegdyś zamek paladynów. "Po ucieczce więźniów z Górniczej Doliny zamek zajmują Paladyni których celem jest zgromadzenie rudy i przewiezienie jej na kontynent. Zamek zostaje oblężony przez Orków, a zewnętrzny pierścień zostaje zniszczony przez Smoki." - tak właśnie jest w Nocy Kruka. W modyfikacji Dziedzictwo zamek paladynów jest bardzo podobny do Gothy z Gothic 3. Również powtarza się powód tego klimatu - zombie, szkieletów i innego bzdurnego życia po śmierci na zamku... klątwa rzucona przez Orkowych Szamanów. Chcieli oni pozbyć się raz na zawsze paladynów stacjonujących na zamku, jednak tak jak przy tworzeniu przez ludzkich magów magicznej bariery, tak teraz też coś nie wyszło i zamiast pozbyć się paladynów na dobre, rzucili na nich klątwę, pozwalając na to by zginęli i powstali z martwych. Oczywiście na zamku armią nieumarłych przewodzi nie kto inny jak Demon Ognia, z którym przyjdzie się nam zmierzyć.
Modyfikacja dodawać będzie również sporo nowości, m.in:
- Walkę Dwoma Mieczami (tzw. duale, których brakowało mi w Gothic II)
- Walkę z Tarczą
- Hełmy
- Rozdzielone Części Pancerza (Np. Rękawice, Kołczany, Buty - zawsze mi brakowało kilku takich motywów rodem z Morrowinda)
- Regenerację Życia
- Górnictwo (Wydobycie złota, rudy, węgla itd)
- Zaawansowane Kowalstwo (Udostępnionych będzie wiele nowych możliwości przy tworzeniu nie tylko broni białej)
- Gotowanie
- Nowe Itemy (Jedzonko, Bronie itd)
- I wiele innych
Na razie to wszystko z informacji. Wymienione powyżej umiejętności są w większości w planach, ale wiele z nich jest już gotowa. Nie są to jednak wszystkie nowości, ponieważ i tak zbyt dużo już napisałem w jednym poście i nie chcę męczyć bardziej waszych ocząt.
Wreszcie kilka aktualnych (najnowszych) screenów z (na razie) samej Górniczej Doliny bo głównie nią się zajmowałem, jeżeli chodzi o Vobowanie. Nie jest ich dużo bo starałem się pracować a nie robić screeny, ale na dniach będzie tego co najmniej 2-3 razy tyle co teraz.
http://img233.images...3558/100sfu.jpg
http://img822.images...3395/101fou.jpg
http://img846.images.../1596/201by.jpg
http://img713.images...13/517/301f.jpg
Ponieważ prace nadal trwają, w tym poście będą na okrągło dodawane nowe screeny. Zapraszam do dyskusji na temat naszej modyfikacji i proszę o jak największe gnojenie, kiedy tylko znajdziecie błędy i niedociągnięcia, oraz szczere komentarze. Dodam tylko, że nad modyfikacją pracuję od września 2010 i wszystko robię sam, choć szukam ludzi do pomocy.
Pozdrawiam, kaczka.