Wpadłem na pomysł aby założyć ten temat . Każdy tylko krytykuje Gothica 3 , podaje argumenty że niedopracowany i co najważniejsze NIE MA KLIMATU poprzednich części . Pomyślałem że możnaby zamiast krytykować i osądzać najpierw zastanowić sie co poszło nie tak . A mianowicie DLACZEGO GOTHIC 3 STRACIŁ CAŁY KLIMAT ??? :angry:
Myślałem trochę nad tym i myślę że to jest tak : W poprzednich częściach powolutku odkrywaliśmy kolejne tereny , tajemnicze i niedostępne jak dotąd . Cały czas akcja sie zmieniała , raz pracowaliśmy dla tych raz dla innych . Dzieki ciężkiej pracy ( czasem było to nawet pół gry ) dostawaliśmy sie do miejsc wcześniej zablokowanych i pilnowanych . Działy się rzeczy niespodziewane jak choćby dowiedzenie się że śniący to demon . W trójce tego nie ma . Wypuszczają nas na wolny teren , niemal wszędzie można sie dostać , zadanie główne dostajemy na samym początku i dalej już wiadomo co . Wątek główny rozpoczęty juz na samym początku nie zmienia sie aż do samego końca . Biegamy po lasach i pustyniach , przedzieramy sie przez kolejne fale ożywieńców , zbieramy artefakty . Kiedy je pozbieramy możemy je dać trzem osobom . Jednak komu jedamy nie ma znaczenia bo potem jest już tylko koniec gry . <_<
Według mnie to jest przyczyną tego że G# nie jest już taki atrakcyjny jak niegdyś .
A CO WY NA TO ? WYPOWIEDZCIE SIE I DODAJCIE SWOJĄ TEORIĘ !
Myślałem trochę nad tym i myślę że to jest tak : W poprzednich częściach powolutku odkrywaliśmy kolejne tereny , tajemnicze i niedostępne jak dotąd . Cały czas akcja sie zmieniała , raz pracowaliśmy dla tych raz dla innych . Dzieki ciężkiej pracy ( czasem było to nawet pół gry ) dostawaliśmy sie do miejsc wcześniej zablokowanych i pilnowanych . Działy się rzeczy niespodziewane jak choćby dowiedzenie się że śniący to demon . W trójce tego nie ma . Wypuszczają nas na wolny teren , niemal wszędzie można sie dostać , zadanie główne dostajemy na samym początku i dalej już wiadomo co . Wątek główny rozpoczęty juz na samym początku nie zmienia sie aż do samego końca . Biegamy po lasach i pustyniach , przedzieramy sie przez kolejne fale ożywieńców , zbieramy artefakty . Kiedy je pozbieramy możemy je dać trzem osobom . Jednak komu jedamy nie ma znaczenia bo potem jest już tylko koniec gry . <_<
Według mnie to jest przyczyną tego że G# nie jest już taki atrakcyjny jak niegdyś .
A CO WY NA TO ? WYPOWIEDZCIE SIE I DODAJCIE SWOJĄ TEORIĘ !