Nie dawno zacząłem grać w Gothic 1, więc znam całą sytuację na pamięć. Po znalezieniu Baala w głownej komnacie zejdź do jaskini po lewej stronie. Znajdziesz w niej kawałek zwoju. Drugi fragment znajduje się w środkowej, pilnowanej przez kilka orków. Gdy znajdziesz oba fragmenty, Baal Lukor powie ci, że nie może odczytać informacji na niej zawartych. Wróć do komnaty głównej(w której uratowałes Baala). Lukor powie, że może teraz odczytać zwój. Pójdź lewym tunelem do wielkiej komnaty z kilkoma orkami myśliwymi i z jednym albo dwona wojownikami. Podążaj za prawą ścianą, aż do wyróżniającego się kawałku muru. Pójdź trochę dalej prosto tak, aby Lukor stanął niedaleko tejże ściany. Wtem Baal powie, byś użył zwoju przy ścianie. Robisz to, po czym używasz kołowrotu, aby otworzyć wejście. Przeszukaj z Lukorem otworzone miejsce. Nie chcę psuć ci zabawy, więc dalej dojdź już sam.
PoZdRo!