Cmentarzysko Orków(2)

Status
Zamknięty.

Obelix

New Member
Dołączył
17.2.2008
Posty
22
niektórzy mówią że kody psuja gre,kiedys tak nie uwazalem al teraz tak uwazam,bo jak w 3 rozdziale idziesz do baala (jakiegos tam)którego atakuja orkowie (kurcze jak sie nazywało to miejsce?)aaa...Cmentarzysko Orków to ide ide i jest kamienna sciana i(drzwi) zamiast uzyc teleportu to uzyłem kodu"cheat god" i nacisnalem "K" i mnie wywaliło za te sciane(drzwi)a czytam i czytam solucje i trzeba uzyc teleport i nie wiem co robic help me please
 

Kraver Lynch

Weteran
Weteran
Redakcja
Dołączył
24.2.2008
Posty
334
Wszyscy pomagamy sobie wzajemnie wędrowcze. Twój problem nie odbiega daleko od miejsca, w którym się znajdujesz.
Udaj się wraz z twoim kompanem do pobliskich wnęk i korytarzy jaskini a znajdziesz odpowiedz na swoje pytanie.
 

El Bastardo

Władca Wiedźm
Moderator
Redakcja
Dołączył
1.10.2007
Posty
3025
Witam, w różnych pomieszczeniach gdzie są orkowie znajdziesz 2 części zaklęcia orkowego teleportu, daj je temu kolesiowi co jest tam z tobą. On je połączy i powie żebyś go użył pod tą ścianą, zaprowadzi Cię pod nią. Użyj i od środka otwórz tą ścianę.
POzdrawiam.
 

skw2

New Member
Dołączył
6.2.2008
Posty
4
jak znajdziesz obydwie czesci tego teleportu to pochudz troche po tej jaskini i ten baal ci powie ze to jest zaklecie teleportacji
potem musisz isc do trzeciego tunelu i pochodz tam asz on znowu sie do ciebie odezwie i powie ze wyczuwa tu wielka aure czy cos takiego

i on pujdzie pod ta sciane ic zanim ,on ci da to zaklecie uzyj go i przekrec kolowrut jak sie otworzom dzwi to zaprowadz go do takiej komnaty na koncu korytaza
on cie zaatakuje zabij go wruc do tego kto dal ci to zadanie i opowiec mu ci sie tam zdazylo
 

Zomin

Member
Dołączył
20.4.2007
Posty
739
Nie dawno zacząłem grać w Gothic 1, więc znam całą sytuację na pamięć. Po znalezieniu Baala w głownej komnacie zejdź do jaskini po lewej stronie. Znajdziesz w niej kawałek zwoju. Drugi fragment znajduje się w środkowej, pilnowanej przez kilka orków. Gdy znajdziesz oba fragmenty, Baal Lukor powie ci, że nie może odczytać informacji na niej zawartych. Wróć do komnaty głównej(w której uratowałes Baala). Lukor powie, że może teraz odczytać zwój. Pójdź lewym tunelem do wielkiej komnaty z kilkoma orkami myśliwymi i z jednym albo dwona wojownikami. Podążaj za prawą ścianą, aż do wyróżniającego się kawałku muru. Pójdź trochę dalej prosto tak, aby Lukor stanął niedaleko tejże ściany. Wtem Baal powie, byś użył zwoju przy ścianie. Robisz to, po czym używasz kołowrotu, aby otworzyć wejście. Przeszukaj z Lukorem otworzone miejsce. Nie chcę psuć ci zabawy, więc dalej dojdź już sam.
PoZdRo! :)
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom