A Gdyby?

Status
Zamknięty.

fox2223

New Member
Dołączył
18.6.2005
Posty
2
A gdyby na Ceremonii Przywołania Śniącego Śniący by się obudził i przyszedł do Sekty co by się stało?Wszyscy by usneli i by byli zahipnotyzowani przez Śniącego i by się nazywała zamiast Sekty Obóz Śniącego
biggrin.gif
 

Gothi

Pain Donkey
Weteran
Dołączył
22.8.2004
Posty
2717
Gra stałaby się ciekawsza. Nowy i Stary obóz musieliby sie jakoś dogadać, aby odegnać niebezpieczeństwo ze strony sekciarzy... a Bezu miałby ciekawsze questy
smile.gif
Ogólnie było by ciekawiej... Orkowie i sekciarze vs Reszta kolonii. Gra w tedy mogła by mieć kilka różnych zakończeń w zależności po czyjej stronie by się stanęło...

PS> Dobry scenariusz na moda
smile.gif
 

Aaron

Member
Dołączył
14.1.2005
Posty
50
Ja też uważam, że jest to dobry pomysł na moda. Fajnie by było gdyby stary i nowy obóz odnowili starą cytadelę (misja Xardasa z szamanem) jako centralny punkt koloni, znak przymierza i bazę wypadową na orków i sekciarzy. Co sądzicie o moim pomyśle?
 

Bor@

Member
Dołączył
19.1.2005
Posty
274
znam sie troche na modowaniu gothica, moglbym cos wymyslic. ale teraz widze kilka problemow:

1. aby tworzyc sciany i nowe budynki do gothica potrzeba programu 3D Studio Max w minimum wersji 3.0 lub chyba 4.0 a ze nie mam nawet pirata tego programu wiec nie moglbym odnowic cytadeli (ale lubie bawic sie gorska forteca wiec tam mozna by bylo cos zrobic)

2. aby Sniacy zostal przywolany potrzeba by bylo dobrego skryptu (chyba wiem jak go zapisac i jakich komend uzyc ale nie jestem najlepszy w pisaniu skryptow)

3. co z filmikiem? filmik konczy sie ze trzeba udac sie w poszukiwaniu sniacego w jaskiniach orkow wiec co? po filmiku ni z tego ni zowego pojawil by sie sniacy? troche bez sensu, nie uwazacie?trzeba by bylo przerabiac filmik.

4. w Spacerze (dla niektorych niewtajemniczonych: tak nazywa sie edytor do gothica) nie potrafie robic questow. i watpie by ktokolwiek z forumowiczy potrafil.

o.k. pomysl wydaje sie byc niezly. teraz moje pytanie: kto sie zglasza do pomocy przy modzie: niech zglasza sie kazdy kto chociaz spelnia jeden z ponizszych punktow:

1. zna sie jako tako na Spacerze
2. zna sie na skryptach
3. ma 3D studio Max?
 

Woroszek

Member
Dołączył
9.4.2005
Posty
54
A tam narazie można sobie pomożyć ;p to by było super wszyscy łonczą się aby zabić Śniącego
tongue.gif
ale dojebiste ale gra stała by się krutsza
sad.gif
a poza tym wspaniale!
 

Bor@

Member
Dołączył
19.1.2005
Posty
274
Czemu tylko pomarzyć? to jest do zrealizowania! fakt, gra stala by sie krotsza, ale co? wolalbys przechodzic 11 raz gothica czy zagrac sobie w "nowa" gre?
wiec jeszcze raz sie pytam, szczegolnie kto ma 3D Studio Maxa?
 

Laska

Active Member
Dołączył
1.6.2005
Posty
1041
Może zainstaluj sobie eMule, to z tamtąd bez problemu sobie ściągniesz nawet 7.0. Wiem, bo sam używam... Tak wogóle, to ja mam 3dsmax 6, ale nie wiem, jak mógłbym ci pomóc, bo nie znam się za dobrze na obsłudze...
 

Paladyn13

Member
Dołączył
23.12.2004
Posty
198
jerze3li chodzi o muj pogląd to najprawdopodobniej kilka osub by starało by sie zabić śniącegoa reszte śniący obdarzył by mega mocom
rolleyes.gif
i kolonia byłaby w niebezpieczeństwie

tak by pewnie było

W obosie sekty (śniącego) poza 5 strarznikami świontynnymi i 3 nowicjuszami reszta wyruszyła na podbuj koloni a nasz bochater whodzi do obozu tucze sie ze wszystkimi załatwia śniącego pojawia sie Xardas i tereportuje sie z bezimiennym na klif w poblirzu obozu

filmik

siły śniącego (całe bractwo) powraca a za nimi wienzniowie za starego obozu gdy dohodzom do lerza śniącego i zastają lerzoncego trupa popadaję w dwpresie i dostają szału a na horyzoncie armia orków gotowa zabić śniącego i jego wyznawców armia stoczyła sie do obozu i zmasakrowała (teraz jurz nie super hiper) wyznawców


powracasz do ciała

bariera nie istnieje idonc do wyjścia z koloni natykasz sie na cały nowy obuz i kilku zbiegłuch strarzników a następnie

KONIEC 1 CZEŃŚCI GOTHICA
 

Bor@

Member
Dołączył
19.1.2005
Posty
274
Wracajac do stworzenia moda: Laska, czy masz tego 3D Studio Maxa na plytce? co do jego obslugi: sciagnij sobie Gothic Mod Development Kit. Sa tam tutoriale o tworzeniu modeli. latwo sie skapowac o co tam biega.
O eMule moge zapomniec. nie mam juz w chacie stalego lacza i korzystam tylko z cafejek internetowych. Raz w kafejce sciagnalem Kazaa, i jak przyszli naprawiac tam kiedys kompy to szefu kafejki jak sie dowiedzial od jednego z naprawiaczy ze jakby jakies goscie z sanepidu czy z jakiejs innej zawszonej budy sprawdzali kompy i znalezli tam Kazaa to by zabulil niezla sumke
tongue.gif
ciekawe przez kogo
cool.gif

i nie ma tam nagrywary wiec bym sobie nie wypalil 3D SM na plytke.
sad.gif
 

Gothi

Pain Donkey
Weteran
Dołączył
22.8.2004
Posty
2717
QUOTE 3. co z filmikiem? filmik konczy sie ze trzeba udac sie w poszukiwaniu sniacego w jaskiniach orkow wiec co? po filmiku ni z tego ni zowego pojawil by sie sniacy? troche bez sensu, nie uwazacie?trzeba by bylo przerabiac filmik.

Nie, filmik mógłby zostać. Tyle, że po wyjściu z cmentarzyska orków napotykasz kogoś z sekty kto mówi ci, że podczas twojej nieobecności coś się wydarzyło i Śniący przybył do kolonii.
 

Bor@

Member
Dołączył
19.1.2005
Posty
274
o tym nie pomyslalem
wink.gif
dobrze by bylo. i np. przed obozem urusl wielki mur z jakis cierni i nie mozna by bylo sie tam dostac. wtedy dostalibysmy misje wykombinowania czegos. wpadamy na pomysl zjednania SO i NO a ich porozumienie i zebranie ma sie odbyc w gorskiej fortecy.
popuscilem wodze fantazji
rolleyes.gif
 

Gothi

Pain Donkey
Weteran
Dołączył
22.8.2004
Posty
2717
... Ale, że Gomez i jego poplecznicy nie chcą sie zgodzić na sojusz, trzeba namówić magów ognia i kilku ludzi, aby w nocy otworzyli bramy i wraz z kilkoma ziomami z NO w nocy dokonujemy przewrotu i wycofujemy się do fortecy, bo doszły nas wieści, że orkowie razem z sekciarzami zostali nasłani przez śniącego na pozostałe obozy, a w fortecy łatwiej jest się bronić...
biggrin.gif
:D:D:D
Jeśli dojdzie do realizacji moda mogę pisać scenariusz
smile.gif
smile.gif
 
Dołączył
25.2.2005
Posty
165
tak tak pomysł na takiego moda jest niezły i ciekawie by było przejść gothica 1 "na nowo"
rolleyes.gif
Ale jak macie zamiar zrobić tego moda to nie zdradzajcie już więcej szczegułów bo to nie to samo jak się przejdzie nie znając jeszcze fabuły
 

Bor@

Member
Dołączył
19.1.2005
Posty
274
i jeszcze: jesli chodzi o moda sprobuje go zrobic. ale, przykro mi, dopiero gdzies 20 lipca zaczal bym robote, poniewaz wtedy kupuje nowego kompa i zakladam sobie jakies zaje...te stale lacze. wtedy bym mogl sciagnac 3D Studio Maxa 7.0.
kiedy to sie stanie, daje slowo ze biore sie za robote.
wink.gif
 

Aripacza

New Member
Dołączył
13.6.2005
Posty
9
Mogę pomóc co nieco kapuje w spacerze
wink.gif

Ale jaką nazwę wybierzemy dla moda zakładając optymistyczną wersję że powstanie?
 

Cisu

Member
Dołączył
2.7.2005
Posty
852
Sądze, że o nazwę powinni się (autorzy MODa) martwić na samym końcu. Wtedy wybrali by nazwę, która pasowałaby do nowej fabuły
wink.gif
. Można by też urozmaićić kilka Qestów np. Zakraść się do siedziby Magnatów, aby ukraść jakąś cenną rzecz, która przydałaby się do przeciwstawieniu się Sniącemu. Naprzykład Gomez odnajduje jeden z Kamieni Ogniskujących a ich moc pozwalałaby na coś. Można by też dodać kolejną gildię np. Armia Zjednoczonych (lub coś w tym stylu
biggrin.gif
). Można by użyć Kamieni Ogniskujących, aby odbudować Starą Cytadelę...
Ja pomysłów mam wiele, a każdy można bardziej dopracować.
Życzę powodzenia przy tworzenia MODa.
Pozdrawiam.
 

LUKI140491

New Member
Dołączył
4.7.2005
Posty
15
Z tymi kamieniami ogniskującymi to dobry pomysł bo np. w starej cytadeli mogłaby być jakaś kaplica ku czci Innosa i Adanosa i tam mogowie wody i ognia będą prosić swoich bogów o łaskę i siłę i przez to wojownicy SO i NO mieliby większą siłę a Xardas by działał sam tylko by wyprowadził sie ze swojej wieży pod szturmem orków i fanatyków do swojej starej wieży tam by tylko posprzątał (mam na myśli porozwalał szkielety i ożywieńców) i tam by pomagał wyłącznie Bezimiennemu a SO i NO jakoś upchaliby by się w w górskiej fortecy i porzuciliby swoje normalne obozy i dookoła tej fortecy dla większej swobody zrobiliby wielki mur i zamiast tego mostu co jest na rzecze zrobili by zwodzony a wewnątrz muru byłaby mała osada gdzie miezskaliby zwykli ludzie i na drodze do fortecy byłoby dobrzo pułapek magiczny i niemagicznych. A Gomeza by Bezimienny zabił dowiedziawszy się o jego zamiarze zabicia magów ognia i przejęcia "kotła" nowy ZO (Zjednoczony Obóz) wysłał go żeby nie było żadnych przeszkód na przygotowaniach narazie to wszystko luzem mogę domyślić resztę
biggrin.gif
:D
 

Mr_Achilles

New Member
Dołączył
4.7.2005
Posty
7
Mam jeszcze jedną propozycję!

Otóż kiedy zostanie przywołany Śniący, to razem z nim zostaną przywołani w całej kolonii Wysłańcy Śniącego, takie miniaturki Śniącego o rozmiarach pełzaczy. Trzeba by było znaleźć Młot Wody, potężną broń Adanosa (Zamiast Uriziela - ta broń według mnie jest dupna), która byłaby zdolna zranić Wysłańców Śniącego - Informowałby nas o nim Saturas podczas pierwszej wizyty u niego - w chwili, kiedy daje nam zadanie znalezienia 5 kamieni ogniskujących.

Trzebaby było jednak dodać Wysłańcom Śniącego animacje umierania, chodzenia i atakowania - a czy ktoś to potrafi?
sad.gif
 

Cisu

Member
Dołączył
2.7.2005
Posty
852
QUOTE (Mr_Achilles @ 13-07-2005, 15:14) Mam jeszcze jedną propozycję!

Otóż kiedy zostanie przywołany Śniący, to razem z nim zostaną przywołani w całej kolonii Wysłańcy Śniącego, takie miniaturki Śniącego o rozmiarach pełzaczy. Trzeba by było znaleźć Młot Wody, potężną broń Adanosa (Zamiast Uriziela - ta broń według mnie jest dupna), która byłaby zdolna zranić Wysłańców Śniącego - Informowałby nas o nim Saturas podczas pierwszej wizyty u niego - w chwili, kiedy daje nam zadanie znalezienia 5 kamieni ogniskujących.

Trzebaby było jednak dodać Wysłańcom Śniącego animacje umierania, chodzenia i atakowania - a czy ktoś to potrafi?
sad.gif

Dobra. Pomysł moim zdaniem kiepski. Tak zwani "Wysłańcy Sniącego" hmmm.... to po prostu mogą być członkowie bractwa, których Śniący (zaraz po przebudzeniu) opętał i zrobił z nich swoich sługów, a później po jego śmierci ci słudzy to by byli Poszukiwaczami w GII i w ten sposób zero sprzeczności w fabule
biggrin.gif
. Pomysł z Młotem Wody też moim zdaniem jakiś taki lipny. Dlaczego miałby on być zamiast Uriziela?? Moim zdaniem, ta broń jest spoko, a jeżeli tobie się nie podoba, to trudno, to już jest kwestia gustu. Nie mniej możnaby coś zrobić z tym twoim pomysłem, ale jeszcze nawet nie wiadomo czy takowy Mod wogóle powstanie, bo jakoś przycichło.
Pozdrawiam.
 

Mr_Achilles

New Member
Dołączył
4.7.2005
Posty
7
Odnośnie Młota Wody - Po pierwsze: Skoro był artefakt Innosa i Artefakt Beliara, to dlaczego nie miałby być artefakt Adanosa? (Nie mówiąc już o Wybrańcu Adanosa - Odnoszę dziwne wrażenie, że mimo wszystko Adanos to najbardziej zapomniany przez twórców bóg z tej trójki)
Po drugie: Skoro "Wysłańcy Śniącego" ci nie odpowiadają, to może od razu zrobimy poszukiwaczy?!!!
tongue.gif

No i po trzecie: W całym Gothicu jeden i dwa plus NK nie znalazłem ŻADNEGO dwuręcznego młota, który by miał długość 2 metry (Czy jeden i półtora - nie wiem, wzoruję się na młotach z Planescape Torment), więc chyba JEDEN mógłby być, nie?!

Sorry, że się tak wkurzyłem, poniosło mnie.
ph34r.gif
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom