Zmierzch Bogow Vs Dobry Sprzet.

Status
Zamknięty.

kilek13

Member
Dołączył
7.12.2008
Posty
142
Witam. Dzis wlasnie przyszedl moj dluugo oczekiwany komputer.
Pierwsze co to zainstalowalem kolejno Gothic 3, potem jeszcze G3 zmierzch bogow.
Jako pierwszego uruchamiam podstawke... Wchodze w szczegolowosc, spoko ustawione na "Duza".
Biore nowa gra, wszystko smiga jak nalezy.
Teraz zmierzch Bogow. Wlaczam, wchodze w szczegolowosc, ustawione bylo na "Duza" , ale znajac Zb
zmienilem na "Srednia". Ok teraz nowa gra, ladowalo sie bardzo szybko, a gdy doszlo do konca pojawila sie
strzalka i tak bylo przez minute...
Potem gdy pokazal sie obraz zamurowalo mnie :eek: Poprostu 0-2 fps...
Potem zmienilem jeszcze rozdzielczosc na 800x600 i szczegolowosc "Mala" Ale to nic nie dalo, dalej mialem 2fps-y.
Nie wiem co mam zrobic. Bez patcha wcale nie dziala bo mam "Where is the guru", a patch 1.06 jak i 1.07 nic nie pomagaja.
Czy problem moze tkwic w tym ze do sterownikow karty graficznej wymagany jest "NET Framework 2.0"?
Sterownik to "Ati catalyst 8.12" jak sie nie myle.

A oto moj sprzet:
Radeon HD3650PRO 1gb ddr2
3gb ram kingstone 800mhz
AMD athlon 5200+ 2x 2.7
Dysk Seagate baracuda 250GB
 

MichałABG

Member
Dołączył
18.7.2008
Posty
202
cóż ja mam lepszy sprzęt od Ciebie i mam tak samo, na dużych troche sie ścina a na średnich żenada:/ musimy poczekać aż wyjdzie jakiś patch, który ustabilizuje tą gre.
 

kilek13

Member
Dołączył
7.12.2008
Posty
142
CYTAT(MichałABG @ 06-02-2009, 22:05) index.php?act=findpost&pid=212169
cóż ja mam lepszy sprzęt od Ciebie i mam tak samo, na dużych troche sie ścina a na średnich żenada:/ musimy poczekać aż wyjdzie jakiś patch, który ustabilizuje tą gre.


No tak, tobie na duzych sie scina a ja na Low nie moge z miejsca ruszyc... :eek:
 

MichałABG

Member
Dołączył
18.7.2008
Posty
202
możesz sie chyba tylko tym pocieszyć, że prawie wszystkim tak się dzieje i że podstawka chodzi Ci bez zarzutu:)
 

kilek13

Member
Dołączył
7.12.2008
Posty
142
CYTAT(MichałABG @ 07-02-2009, 07:27) index.php?act=findpost&pid=212189
możesz sie chyba tylko tym pocieszyć, że prawie wszystkim tak się dzieje i że podstawka chodzi Ci bez zarzutu:)


No taaa, tylko ze na starym kompie podstawka nie chodzila prawie wcale, a Zb nawet do 20 fps :angry:
 

Zielarz

New Member
Dołączył
13.11.2008
Posty
28
Chmm... wiem że to dziwne ale na moim zawirusowanym kompie g3 ZB od początku na high chodziło genialnie, bardzo rzadko sie ścinało jeżeli w ogóle. Na początku jak czytałem co piszecie to sie na prawde dziwiłem :D.

Mój sprzęt :

NVIDIA GeForce 8600 GT

Core procesor 3800+

i 3 gb ram ;)

Dziwne że nie tnie mi sie na high nie ? xDD

ps: mam jeszcze pare trojanów i różnych wirusów ;p.
 

hydro

New Member
Dołączył
21.8.2008
Posty
26
Zb to jest gra magiczna. Na moim hd4850 na dużych chodziła płynnie a na średnich i niskich ścinała masakrycznie. Po wgraniu nowych catalystów pojawiły się artefakty. Czyszczenie rejestru z nowych sterów i wgranie starych nic nie pomaga. Szczerze dla tak dennej, żałosnej gry bez klimatu nie mam ochoty formatować kompa ;<
 

kilek13

Member
Dołączył
7.12.2008
Posty
142
CYTAT(MichałABG @ 07-02-2009, 20:08) index.php?act=findpost&pid=212296
napisz jak sobie poradziłeś, bo może mi też pomoże;)


Przerobilem troche ge3.ini, tzn zamienilem kilka linijek tego z Zb na te z podstawki.
Zmienilem tylko to i teraz gram na srednich prawie bez scinek :p



DistanceHigh.fFarClippingPlane_High=10000.0
DistanceHigh.fFarClippingPlane_Medium=8000.0
DistanceHigh.fFarClippingPlane_Low=6000.0

DistanceLow.fFarClippingPlaneLowPolyMesh_High=100000.0
DistanceLow.fFarClippingPlaneLowPolyMesh_Medium=45000.0
DistanceLow.fFarClippingPlaneLowPolyMesh_Low=20000.0

ObjectDetails.fScreenObjectDistanceCulling_High=0.008
ObjectDetails.fProcessingRangeFadeOutRange_High=300.0
ObjectDetails.fRangedBaseLoDOffset_High=300.0
ObjectDetails.enuMeshLoDQualityStage_High=2 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh
ObjectDetails.enuAnimationLoDQualityStage_High=2 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh
ObjectDetails.fScreenObjectDistanceCulling_Medium=0.02
ObjectDetails.fProcessingRangeFadeOutRange_Medium=500.0
ObjectDetails.fRangedBaseLoDOffset_Medium=0.0
ObjectDetails.enuMeshLoDQualityStage_Medium=0 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh
ObjectDetails.enuAnimationLoDQualityStage_Medium=0 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh
ObjectDetails.fScreenObjectDistanceCulling_Low=0.045
ObjectDetails.fProcessingRangeFadeOutRange_Low=700.0
ObjectDetails.fRangedBaseLoDOffset_Low=-300.0
ObjectDetails.enuMeshLoDQualityStage_Low=0 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh
ObjectDetails.enuAnimationLoDQualityStage_Low=0 ; 0=Normal, 1=High, 2=UltraHigh


ResourceCache.u32ImageMaxMemUsage_TextureQualityHigh=350000000

ResourceCache.u32ImageMaxMemUsage_High=96000000
ResourceCache.u32MeshMaxMemUsage_High=96000000
ResourceCache.u32SoundMaxMemUsage_High=20000000
ResourceCache.u32MaterialMaxMemUsage_High=21000
ResourceCache.u32CollisionMeshMaxMemUsage_High=18000000
ResourceCache.u32AnimationMaxMemUsage_High=40000000
ResourceCache.u32SpeedTreeMaxMemUsage_High=1000000
ResourceCache.u32ImageMaxMemUsage_Medium=70000000
ResourceCache.u32MeshMaxMemUsage_Medium=40000000
ResourceCache.u32SoundMaxMemUsage_Medium=15000000
ResourceCache.u32MaterialMaxMemUsage_Medium=20000
ResourceCache.u32CollisionMeshMaxMemUsage_Medium=16000000
ResourceCache.u32AnimationMaxMemUsage_Medium=30000000
ResourceCache.u32SpeedTreeMaxMemUsage_Medium=750000
ResourceCache.u32ImageMaxMemUsage_Low=32000000
ResourceCache.u32MeshMaxMemUsage_Low=30000000
ResourceCache.u32SoundMaxMemUsage_Low=10000000
ResourceCache.u32MaterialMaxMemUsage_Low=18000
ResourceCache.u32CollisionMeshMaxMemUsage_Low=13000000
ResourceCache.u32AnimationMaxMemUsage_Low=25000000
ResourceCache.u32SpeedTreeMaxMemUsage_Low=500000
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom