Wszystko O Wodnym Kręgu

Status
Zamknięty.

Elessar

Inkwizytor
Weteran
Dołączył
30.12.2007
Posty
2679
[SIZE=14pt]Wszystko o Wodnym Kręgu
[/SIZE]

Wodny Krąg to gildia pojawiająca się jedynie w Gothicu 2 wraz z dodatkiem Noc Kruka. Jest to organizacja zbierająca osoby chcące pomagać Magom Wody. Są to swego rodzaju „tajniacy” – nie mogą się publicznie ujawniać, nosić zbroi ani broni Kręgu. Jedyną rzeczą, po której można ich rozpoznać jest pierścień z akwamarynem – znak Wodnego Kręgu. Ich oficjalnym orężem jest pika – co prawda nie jest broń marzeń, ale na początku rozgrywki jest przydatna. Członkowie Wodnego Kręgu są nie tylko wojownikami i pomocą dla Magów Wody.. Tak jak Adanos strzeże ładu i pokoju na ziemi, tak też oni sprawują funkcję strażników pokoju i moralności. Członkiem Kręgu może zostać każdy – niezależnie od gildii. Wystarczą dobre intencje i szczere serce. Nasz bohater aby zostać członkiem Kręgu, musi odbyć szczerą rozmowę z Vatrasem oraz rozwiązać zagadkę zaginionych ludzi. Jej dalsza część to element pracy dla Kręgu.
Miejscem spotkań Kręgu jest gospoda „Pod Martwą Harpią”. Jej właściciel, Orlan – członek Kręgu, rzecz jasna – organizuje spotkania Kręgu Wody. Bohater ma okazję uczestnictwa w tylko jednym takim spotkaniu – inicjacyjnym jego samego. Wtedy to spora część członków organizacji zbiera się, aby poznać „Nowego” i przedstawić mu zalety płynące od poszczególnych członków:
• Lares – tego chyba nie trzeba tłumaczyć. Lares może pomóc Ci w wielu sytuacjach, nawet tych na najwyższym szczeblu, np. przy dostaniu się do wybranej Gildii;
• Cord – może nauczyć Cię walki bronią;
• Orlan – zawsze zapewni Ci nocleg i kufel zimnego piwa;
• Cavalorn – pomoże w treningu siły i zręczności;
• Martin – będzie mógł Ci pomóc, jeśli zabraknie oręża;
• oraz oczywiście Magowie Wody, którzy pomogą radą, błogosławieństwem, nauką lub leczeniem.
Jako członek Wodnego Kręgu Bezimienny bohater będzie musiał udać się na wykopaliska prowadzone przez Magów Wody. Tam dowie się o trzęsieniach, które nawiedzają wyspę i mogące niedługo zbliżyć się do miasta. Aby temu zaradzić, będzie musiał odtworzyć zapomniany ornament, udać się na nieznaną część wyspy, a tam wkupić się w łaski bandytów, by móc zabić ich przywódcę i odzyskać potężną broń Boga Zła.
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom