Wielkość Budowli I Miast

Status
Zamknięty.

Dark Shadows

Active Member
Dołączył
21.10.2005
Posty
1349
Witam.
smile.gif
Zacząłem ten temat by poznać wasze zdanie o sprawie ogromnych miast, zamków itp. Chodzi o to czy uważacie, że w Gothicu 3 będzie można odwiedzić jakieś naprawdę kolosalne budowle, przy których nasz bohater będzie jak mrówka? Wyobraźcie sobie miasto lub zamek powiedzmy 10 razy większy od Khorinis. Ja na przykład bardzo chętnie przeszedłbym się po takim ogromnym terenie. To samo dotyczy się wielkich terenów, jakie będziemy przemierzać. Czy myślicie, że na swojej drodze spotkamy np: ogromne równiny, przez które będziemy szli i szli?

Osobiście bardzo chętnie bym coś takiego widział w Gothicu 3 ale to zależy od autorów.

Wyraźcie swoje zdanie na ten temat, jeśli chcecie.

Pozdrawiam.

Tematu nie było. Ja nie znalazłem.
 

Morgahard

" I'm what you call a demon..."
Weteran
Dołączył
15.9.2004
Posty
1186
Z pewnościa budowle stolicy bedą budziły większe wrażenie niż jakieś budynki na zadupiu w Khorinis- zwykłej koloni. Uważam że zamek i może jakaś świątynia INNosa czy Adanosa będzie czymś na kształt katedry czy nawet bazyliki a zamek ogromnego pałacu pełnego baszt. Oczywiście twórcy mogą usprawiedliwić się wojną i uznać że wszystko zostało zburzone i zamiast wielkich lokacji zobaczymy stolice jako drugi stary obóz ale mam nadzieje że tak nie będzie
wink.gif
 

Lord Viqux

Member
Dołączył
29.6.2005
Posty
316
heh... skoro świat w Gothic 3, ma być około 3 razy wiekszy od poprzedniej części, to wole nie myśleć, jakie będą miasta, zamki i równiny do przejścia!
Oczywisty jest raczej fakt, że pustynie, stolica królestwa, będą na pewno ogromne; nie wyobrazam sobie innej opcji.
wink.gif

Autorzy PB juz zapowiedzieli zmiane terenów w G3. Pozostaje nam tylko czekac na te ogromne miasta i równiny
biggrin.gif
 

saviol

Member
Dołączył
21.1.2006
Posty
78
Ja z wielką chęciom połaził bym po jakiś „wielkich równinach” itp. Ale swoją drogą ja mam taki problem że mi nigdy nie chciało się w G1 przejść na piechotę z obozu sekty do nowego obozu to co dopiero po jakiś tam równinach ale mimo tego to bym się na to pisał chodź wiem że jak będę już grał w G3 i coś takiego będzie to będę lamentował ale co poradzić
wink.gif
a co do budowli to jak najbardziej w końcu stolica to najbardziej strzeżony obszar w całym królestwie i powinien być niezdobyty, no i wrażenie dla prestiżu tez musi być
biggrin.gif
 

pepon

Member
Dołączył
27.7.2005
Posty
353
Ja też chętnie bym połaził po takich wielkich przestrzeniach
biggrin.gif
myślę, że takowe będą, choć w G1 i G2, autorzy pościeśniali światy do łażenia jak się tylko dało.
Faktycznie fajnie by było iść np. przez jakiąś ogromną połać stepu, albo przez wielki las lub miasto z bydlackimi pałacami (czy tam pałacem), a w tym pałacu strażnikami i jakąś inną wiarą itd.

Ale i tak nawet gdyby nie dali wielkich przestrzeni to nikt by nie umarł
wink.gif


Cóż, ja się będę cieszył jeżeli zrobią takie miejsce, ale żeby coś się tam choć trochę działo, a nie że jest sobie nieruchomo trawka i nic więcej
smile.gif
.


Pozdrawiam - pepon
 

Sługa Kruka

Member
Dołączył
12.12.2005
Posty
261
Ogromne tereny i zamki? Hmm...pomysł nie jest najgorszy, przynajmniej jak dla mnie. W G1 zwiedziłem w V Rozdziale całą Kolonię na piechotę, wybijając wszystko po drodze, ale zapowiadane tereny z G3 się do tego nie umywają. Cóż, z chęcią przemieżyłbym jakąś wielką pustynię, dżunglę czy inny krajobraz. Pozdro!
 

L T

Member
Dołączył
19.1.2005
Posty
35
Dla mnie bomba! Duży zamek oznacza dużo zakamarków i duzo miejsc do przeszukania! Można zawsze znaleźć jakiś ciekawy artefakcik:) Lubię też duże obszary, które roja sie od potworów na których można nastukać levele(oczywiście nie od razu) I tak będzie fajnie! Już widze te rozległe przestrzenie i wielkie lasy:)
 

Arsil

Member
Dołączył
27.1.2006
Posty
43
Raczej powinny być duże. Daje to ten plus, że będzie co zwiedziać. Jednak autorzy stają przed zadaniem, żeby takie chodzenie się nie ZNUDZIŁO. Wiem, że czasem przyjemnie jest przejść odległy teren i zwiedziać, ale ile tak można. PB musi dokładnie zaplanować miasta bo wyjdzie coś jak w Morrowindzie- wszystko spore ale po jakimś czasie to jest monotonne. Oby także PB nie zrobiła sztuczki wykorzystując odległe tereny w misjach typu "idź z punktu A do B i znowu do A" bo to będzie klucz do grobu :/.
 

Grour

Member
Dołączył
27.7.2005
Posty
357
Ja bardzo bym się cieszył gdyby miasta, zamki i jakieś fortyfikcje były ogromne, bardzo lubie zwiedzać nowe miasta i tereny więc mam nadzieje że budowne, a przedewszystkim Myrthana będą przeogromne ;].
 

Skorpion

Member
Dołączył
10.9.2005
Posty
43
Osobiści bardzo by mnie cieszyły takie wiąksze miasta i rozległe obszary, ale chodzenie i chodzenie po takiej np. gigantycznej pustynie niebardzo mi się podoba. A co do monumentalnych budowli to nie wiem czy będą takie gigantyczne ale napewno będą większe od tych z G II. Mam tylko nadzieje że chłopaki z PB dotrzymają słowa i dadzą jakiś środek transportu (np. konia).
 

O$kar

Member
Dołączył
20.10.2004
Posty
410
Hummm... To też zalezy od słabego śilnika graficznego gothica 3
rolleyes.gif
Myśle że będą co najmniej 2 SPORE budowle tzn: Pałac króla Robara II araz klasztor Innosa. Jezeli szukacie wielkich miast i sporo wolnego terenu to polecam Morrowind'a... Gothic tak 1,2 jaki i NK nie potrzebowały wielkich misat żeby mnie zauroczyć. Wzne jest to zeby karzde (tak jak do tej pory) maiło swój własny i niepowtarzalny charakter.
 

darkrider

Debile
Dołączył
21.11.2005
Posty
123
Napewno. Myśle że budowle będą co najmniej 10 X większe niż w Gothicu 1 i 2.
Jeśli kontynent jest jakies 30X większy niż Khorinis to napewno budowle i będą tej wielkości. Słyszałem że ponad połowa kontynentu to mają być góry
sad.gif
ale jakoś to przeżyje.
biggrin.gif


Pozdro darkrider
 

Khalid

Member
Dołączył
13.9.2004
Posty
453
Mam nadzieję, że miasta będą ogromne i na początku będziemy "ostro" błądzić
tongue.gif

Na początku byłaby to raczej wada, ale gdy już oswoilibyśmy się do tak wielkiego obszaru to byłoby to tylko i wyłącznie zaletą.
biggrin.gif

Uważam, że będą wielkie miasta,a to ze względu chociażby tylko na ten plan miasta:
The%20capital.jpg



Również te dwa artwoki miast:
- Tutaj
- Tutaj

Można również zwrócić uwagę na te dwie fotki (też są ciekawe):
- Tutaj
- Tutaj


I tak nie związane z tematem... tak będą wyglądały pustynie. Prawda, że ładnie
biggrin.gif

render_02.jpg
 

Azgalor

Member
Dołączył
30.1.2006
Posty
45
To że napotkamy na naszej drodze monumentalne budowle czy wielkie połacie przestrzeni jest niemal pewne. W końcu konkurencja robi swoje, a czym najlepiej jest przyciągnąć nowych graczy, jak nie widokami zapierającymi dech w piersiach. Jednak mam tylko nadzieję, że PB się nie zagalopuje i nie stworzy totalnie pustych miejsc, które będziemy mogli podziwiać, bo za n-tym razem będę wolał użyć runy teleportacyjnej, niż bujać się bezsensu po wielkich ruinach, żeby pogadać z jednym gostkiem. Jak dla mnie najważniejsze jest dobre zagospodarowanie terenu i jego efektywność, czego moim zdaniem najlepszym przykładem był Jarkendar, a najgorszym górnicza dolina w G2 i Nocy Kruka(motyw z palisadą zakrywającą część terenu był po prostu żałosny, czyżby brak pomysłów lub czasu?)
 

rex

Member
Dołączył
22.12.2004
Posty
170
Droga która będze przemierzał nasz bochater jest długa i męcząca to dlaczego nie mi tam by odpowiadało aby były duże miasta i mapa jest duża to może prubowali chciarz to jakos pogodzić?
 

Celder_Nekromanta

New Member
Dołączył
9.2.2006
Posty
14
Ja natomiast chciał bym : Abym nie musiał biegać bo nie chce mi się zostawać w tym samym miejscu. Tylko chętnie chodzę sobie powoli do karczmy piję piwo a nie tak bieam tam tu i koniec. Kowal chodzi ciągle tak samo, a w Gothicu 3 chciał bym aby było inaczej. Abym nie musiał patrzeć na to samo ciągle. Tak aby wszystko co chwilę było inne. Ptaki latają jakaś myszka od czasu do czasu przebiegnie rośliny usychają lub budzą się do życia...
 

sonny

Member
Dołączył
14.1.2006
Posty
56
Pustynia jest całkie niezła. Ciekawie będzie się bawić w strudzonego wędrowca. A jeśli chodzi o budynki i miasta to mam nadzieje że twórcy coś pokażą bo mają duże pole do popisu. Pomyślcie sami np. o świątyni beliara albo o jakimś klasztorze Adanosa tutaj napewno nas nie zawiodą.
 

Orkrist

New Member
Dołączył
10.2.2006
Posty
17
Duże ale bez przesady, Khorinis nie było duże zawsze jak chodziłem po dzielnicy portowej to jakos zawsze wracałem to tego samego miejsca, podobnie w G1, jedynie obóz sekty był obszerniejszy, ale jak pisałem wczesniej takie przeogromne miasta mogłby istniec, ale ich ilosc ograniczyła by sie do 2 budowli stolicy ludzi, i siedliska/baraków orków, reszta niech beda zwykłe miesciny takie jak widzielismy na pierwszych screenach.
Mogłabybyc jakas wielka światynia, ale ukryta i poznana w dalszej czesci gry

PS;Witam moj pierwszy poscik
wink.gif
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom