Wiedźmin (The Witcher) jest tworzony przez ekipę CD Projekt Red. Premiera jeszcze nie jest znana. Oficjalne wymagania twórcy podadzą pół roku przed premierą. Fabuła nie będzie się pokrywać z tą z Sagii o Wiedźminie. Jednak gra toczyć się będzie w stworzonym przez Andrzeja Sapkowkiego świecie, w otoczeniu niektórych znanych z książki postaci i miejsc. Głównym bohaterem gry będzie będący jednocześnie głowną postacią książkowej opowieści, Geralt z Rivii. Akcja gry toczy się jednak po wydarzeniach z Sagi o Wiedźminie. W odróżnieniu od większości cRPGów - postać w Wiedźminie już od początku będzie dość silna. Gdy zazwyczaj w innych grach dopiero zdobywamy pierwsze poziomy doświadczenia, wiedźmin jest już zahartowany w boju, po treningu w Kaer Morhen i licznych próbach. Grafika została zbudowana na Aurora Engine który wcześniej został wykorzystany w Neverwinter Nights. Co do ilości zadań - łącznie będzie około dwustu, po połowie w głównym wątku i pobocznych. Skomplikowanie jest bardzo różne - są zadania trwające całą grę, całkiem skomplikowane wyzwania z wieloma rozwiązaniami, oraz zupełnie proste (co nie znaczy, że nieciekawe) zlecenia jak na przykład typowe wiedźmińskie zlecenia zabicia potwora.
System Awansowania:
Początek jest jak w klasycznym RPG - zabijamy potwory i wykonujemy zadnia, za co otrzymujemy doświadczenie. Kiedy osiągnie ono odpowiednią wartość, zdobywamy "poziom" i wtedy zaczynają się różnice. Geralt nie awansuje od razu w dowolnym miejscu i momencie. Najpierw musimy wrócić do bezpiecznego miejsca (najczęściej karczmy) gdzie bohater zapada w wiedźmiński trans, który oprócz odzyskiwania zdrowia i oczyszczania organizmu z trucizn pozwala na też na nabywanie nowych zdolności. Gracz na każdym "poziomie" dostaje pewną ilość punktów rozwoju zwanych Talentami i tu kolejna nowość, gdyż choć wydaje się, że wszystkie Talenty są takie same to niezupełnie tak jest. Każda zdolność w dowolnym z drzewek (Atrybutów, Znaków lub Stylów walki) kosztuje zawsze jeden punkt. System więc jest bardzo prosty i polega na rozwijaniu drzewek umiejętności.
Nie wiem jak wy, ale ja mam duże oczekiwania co do tej gry. Może polacy wreszcie stworzą jakąś naprawdę dobrą grę. Fabuła raczej będzie dobra, grafika też. Miejmy nadzieję, że nasi rodacy poradzą sobie i stworzą doskonałą grę. A co wy sądzicie o Wiedźminie?
Ps. Nie wiem czemu taki temat nie powstał wcześniej
System Awansowania:
Początek jest jak w klasycznym RPG - zabijamy potwory i wykonujemy zadnia, za co otrzymujemy doświadczenie. Kiedy osiągnie ono odpowiednią wartość, zdobywamy "poziom" i wtedy zaczynają się różnice. Geralt nie awansuje od razu w dowolnym miejscu i momencie. Najpierw musimy wrócić do bezpiecznego miejsca (najczęściej karczmy) gdzie bohater zapada w wiedźmiński trans, który oprócz odzyskiwania zdrowia i oczyszczania organizmu z trucizn pozwala na też na nabywanie nowych zdolności. Gracz na każdym "poziomie" dostaje pewną ilość punktów rozwoju zwanych Talentami i tu kolejna nowość, gdyż choć wydaje się, że wszystkie Talenty są takie same to niezupełnie tak jest. Każda zdolność w dowolnym z drzewek (Atrybutów, Znaków lub Stylów walki) kosztuje zawsze jeden punkt. System więc jest bardzo prosty i polega na rozwijaniu drzewek umiejętności.
Nie wiem jak wy, ale ja mam duże oczekiwania co do tej gry. Może polacy wreszcie stworzą jakąś naprawdę dobrą grę. Fabuła raczej będzie dobra, grafika też. Miejmy nadzieję, że nasi rodacy poradzą sobie i stworzą doskonałą grę. A co wy sądzicie o Wiedźminie?
Ps. Nie wiem czemu taki temat nie powstał wcześniej