Viii Wielka Krucjata Zakonu Świętego Miecza

Status
Zamknięty.

szkeleton

Hmmmm
Członek Załogi
Dołączył
15.11.2008
Posty
8520
ulthar.jpg


Imię : Ulthar
Tytuł : Arcymag Ognia
Wiek : około 40-50 lat
Pochodzenie : Myrtana
Wyznanie : Innos
Pełniona funkcja : członek najwyższej rady w klasztorze
Miejsce pobytu : klasztor Magów Ognia
Biografia : Interesowała go magia od małego dlatego postanowił, po ukończeniu pełnoletności, stać się nowicjuszem. Przez swoje nauki u mistrzów oraz wykonywanie zadań stał się Magiem Ognia, później za swe zasługi stał się Arcymagiem Ognia, który zasiadł w najwyższej radzie w klasztorze. Był bardzo miłym oraz uczynnym magiem. Chciał by inni nowicjusze mieli łatwo, dlategoż nie dawał im zbyt wygórowanych zadań do wykonania. Wspomagał Pyrokara swą wiedzą za co stał się jego doradca.
Wierzy w potęgę Innosa, że wszystko da się naprawić nawet jeśli to jest spaczone czy zniszczone. Na wieść o zbezczeszczonych kapliczkach szybko wyznaczył osobę do wykonania tego zadania. Był przeciw wykonaniu Próby Ognia przez nowicjuszy, lecz nie mógł ingerować w ich wybór. Przez cały czas pomagał nowicjuszom w staniu się Magiem Ognia. Po ataku orków na klasztor bronił go wraz z innymi by nie stracić tego co pokochał. Nie udało mu się. Nie wie co się z nim stało, nawet nie wie gdzie jest. Myśli : „Umarłem? Czy to tylko zły sen?”
Moja ocena : Mądry oraz sprawiedliwy człowiek. Siedzi w radzie magów ognia co dobrze o nim świadczy. Miły oraz uprzejmy przy czym pomaga nowym.



vatras.jpg


Imię : Vatras
Tytuł : Mag Wody
Wiek : około 60 lat
Pochodzenie : Varant
Wyznanie : Adanos
Pełniona funkcja : Uzdrowiciel oraz wysłannik Adanosa
Miejsce pobytu : świątynia w Khorinis, statek Esmeralda, dwór Irdorath
Biografia : Starszy oraz mądry człowiek. Nie brał udziału w tworzeniu bariery dzięki czemu mógł głosić prawdę Adanosa w mieście Khorinis. Całymi dniami przesiaduje w świątyni w centrum miasta dzieląc się swą wiedza z mieszkańcami. Miał dobre stosunki z innymi magami z klasztoru. Dzieląc się informacjami oraz przedmiotami. Gdy spotkał Bezimiennego wyczuł w nim dobrego człowieka. Pomógł mu udzielać mu błogosławieństwa oraz naprawiając Oko Innosa. Dzięki Wybrańcowi czuł się szczęśliwy, że połączył 3 zwaśnione strony magów dzięki rytuałowi. Jest głównym magiem wody rekrutującym nowych członków w szeregi Wodnego kręgu. Martwi się o porwanych ludzi oraz o mordowanie niewinnych. Cieszy się gdy Wybraniec usuwa smutek z jego twarzy wykonując dla niego zadania. Za nasze postępy wyrusza z nami na wyspę Irdorath uzdrawiając rannych oraz użyczając swej magii przeciw orkom. Po zażegnaniu niebezpieczeństwa wyruszył na kontynent, do Varantu.
Moja ocena : Człowiek o dobrym sercu. Pomaga w każdej chwili oraz czuje się zobowiązany do pomocy innym. Wysłannik Adanosa, dzieli się z innymi swą głęboką wiedzą.




Dwa posty, bo dużo obrazków. Jak mi się zachce to jutro dodam jeszcze dwie postacie czy 3. Screeny w połowie moje, a w połowie z neta. Jak mi będzie G2:NK działać to pozamieniam.
 

Isidro

Szalony Bartek
Weteran
Redakcja
Dołączył
9.3.2009
Posty
6377
Panowie, dzień po terminie. Prace oddał tylko Szkelo...Co jest z wami nie tak? Najpierw narzekacie że nic się nie dzieje, jest nowa krucjata, odzew nie zbyt wielki, mija termin a prace oddaje jeden zakonnik...
 

Elessar

Inkwizytor
Weteran
Dołączył
30.12.2007
Posty
2679
Spoko Baal, sam mi wczoraj mówiłeś że mogę oddać dzisiaj i się kończy krucjata. Jedyny problem, że nie mam możliwości zrobienia screenów... Mogę wziąć z encyklopedii? :p

Ave
 

Isidro

Szalony Bartek
Weteran
Redakcja
Dołączył
9.3.2009
Posty
6377
No możesz. Wiem co mówiłem; p
 

Elessar

Inkwizytor
Weteran
Dołączył
30.12.2007
Posty
2679
Imię: Rhobar II
Wiek: około 55 lat
Miejsce pobytu: Vengard, sala tronowa
Pełniona funkcja: władca absolutny Królestwa Myrtany
Biografia: Rhobar swój tytuł i stanowisko otrzymał będąc młodym, niedoświadczonym i zapewne lekkomyślnym chłopcem. Od pierwszych lat swego rządzenia uczestniczył w wielu ciężkich bitwach i potyczkach. Niedługo zaczął osobiście, nie poprzez osoby doradców, prowadzić wojny. Pokonał wszystkich wrogów swego królestwa, oprócz jednego – orków. Król Rhobar nigdy nie cieszył się popularnością ani dobrym nastawieniem swego ludu, ale na pewno miał wśród nich posłuch i rządził twardą, rozsądną ręką. Był dobrym władcą, jednak kiedy zaczęły się prawdziwe kłopoty, popełnił kilka lekkomyślnych błędów. Wszystko robił jednak z myślą o swoim królestwie – i to całkiem go zasłoniło. Ostatecznie zginął z rąk Bezimiennego i generała Lee.

Imię: Karrypto
Wiek: około 40 lat
Miejsce pobytu: komnata nad salą tronową Króla
Pełniona funkcja: najwyższy Mag Ognia
Biografia: Karrypto, mimo upadku magii runicznej, nie miał zamiaru się poddać. To on stworzył runiczną barierę wokół Vengardu, aby uchronić stolicę od całkowitego upadku. Widząc jednak, że ten czar ma ogromne minusy stworzył niestabilny i niepewny kamień runiczny. Brakowało mu jedynie śmiałka do przetestowania go… Karrypto zna również wyroki bogów – wie, że to Bezimienny bohater jest prawdziwym Wybrańcem Innosa.

Imię: Anog
Wiek: około 35 lat
Miejsce pobytu: wzgórza na północ od Silden
Pełniona funkcja: przywódca znaczącej się grupy buntowników, zaliczany pełnoprawnie na równi z przywódcami Okary, Reddock i Nemory
Biografia: Anog jest starszym bratem Inoga, szefa buntowniczego podziemia w Silden. Do jego zadań należy dawanie schronienia i wyżywienia zbiegłym niewolnikom, przejmowanie orkowych dostaw oraz przygotowanie rewolucji w Silden. Anog wydaje się być człowiekiem, który zna się na tym co robi, jednak brak ludzi, sprzętu i pieniędzy sprawia, że jego obóz jest niewielki i słabo rozwinięty.

Imię: Javier
Wiek: około 50 lat
Miejsce pobytu: Reddock
Pełniona funkcja: Paladyn, przywódca obozu Reddock
Biografia: Javier jest niezwykle doświadczonym przez wojnę wojownikiem. Mimo, że jest już zmęczony życiem, dba o swoich ludzi i całe obozowisko w Reddock. Martwi go brak kowala, organizuje walki na arenie, sprowadził tam Maga Ognia, wreszcie buduje komórkę podziemia w Cape Dun. Niezwykle poruszyła go wiadomość o uwolnieniu Ardei. Jest wyjątkowo wierny królowi Rhobarowi, oddany Królestwu Myrtany oraz pokorny wobec Innosa.

Imię: Roland
Wiek: ?
Miejsce pobytu: Okara
Pełniona funkcja: Paladyn, zarządca Okary – najważniejszego ośrodka Buntowników
Biografia: Po stracie przez paladynów mocy, w związku z upadkiem magii runicznej, nie był zdolny do walki ani ratowania upadającej stolicy. Ruszył więc w Krainy Centralne, gdzie stworzył ośrodek Buntowników i zaczął budować w różnych miastach komórki podziemia.

Imię: Russel
Wiek: około 35 lat
Miejsce pobytu: Nemora
Pełniona funkcja: przywódca Nemory
Biografia: Gdy przybył do Nemory, ta już istniała. Potrzeba było jednak kogoś, kto poprowadzi ją do świetności – i tym kimś okazał się być Russel. W jego zachowaniu widać wielki niepokój i nieufność wobec obcych. Aby dowiedzieć się, kto jest przywódcą obozu, trzeba się sporo namęczyć.

Imię: Kan
Wiek: około 50 lat
Miejsce pobytu: Faring
Pełniona funkcja: Przywódca wszystkich Orków, zarządca miasta Faring
Biografia: Kan był tym, kogo potrzebowali wszyscy orkowie. Był charyzmatycznym, rozsądnym i honorowym przywódcą, który poprowadził ich do zwycięstwa. Dziś z twierdzy w Faring włada podbitym królestwem Myrtany. Jego odwaga, charyzma, mądrze podejmowane decyzje i honorowe zachowanie sprawiają, że jest postacią bezwarunkowo godną naśladowania.

Imię: Umbrak
Wiek: około 40 lat
Miejsce pobytu: Silden
Pełniona funkcja: zarządca miasta
Biografia: Jest oschłym, silnym, zdyscyplinowanym wojownikiem. Słynie z tortur podczas przesłuchań. Do jego najtrudniejszych zadań należą dbanie o regularną pracę przy rybołówstwie i tępienie Buntowników.

Imię: Uruk
Wiek: około 40 lat
Miejsce pobytu: Cape Dun
Pełniona funkcja: zarządca przylądku
Biografia: Nie wiele o nim wiadomo. Na pewno przejmuje się i intensywnie pracuje nad komórką buntowników w swoim mieście, bandą Ortegi i planami zniszczenia Reddock. Widać także, że ma wielki posłuch wśród swoich wojowników.

Imię: Vak
Wiek: ?
Miejsce pobytu: Trelis
Pełniona funkcja: zarządca miasta
Biografia: Vak ma pod swoimi rozkazami niezwykle ważne politycznie miasto – Trelis. To tu stał się faktem sojusz z Asasynami, to tu przywożone są wszelkie wykopane skarby z Varantu. Jednak przez to wpadł w poważne problemy – ma u asasyńskich kupców dług o wysokości 50 000 sztuk złota. Jeśli pomożemy mu się z tym uporać, odda nam jeden z Artefaktów Adanosa.

Imię: Varek
Wiek: około 45 lat
Miejsce pobytu: Montera
Pełniona funkcja: zarządca miasta
Biografia: Varek to namiestnik Montery, głównego ośrodka handlowego w całej Myrtanie. Handel jest jego oczkiem w głowie, a napadający na karawany buntownicy – solą w oku. Jest wybitnym strategiem, ma wielki posłuch wśród swoich poddanych.

Imię: Grok
Wiek: 45 – 50 lat
Miejsce pobytu: Geldern, dawna świątynia Innosa
Pełniona funkcja: przywódca miasta
Biografia: Grok przede wszystkim całym sobą jest szamanem Beliara, a dopiero potem zarządcą miasta. Interesuje się wykopaliskami w Varancie, artefaktami Adanosa oraz ognistymi pucharami. Jest przebiegły, potrafi logicznie myśleć, jest dobrym logistykiem i strategiem.
 

Randal

Banned
Dołączył
11.10.2010
Posty
991
Xardas_G3_%28by_Cassidy005%29.jpg


Imię: Xardas
Tytuł: Nekromanta
Wiek: Około 60 lat (?)
Miejsce pobytu :Wieża w Nordmarze
Piastowana funkcja: Duchowy przywódca Orków/ Nekromanta
Wyznanie: Beliar / Adanos

Krótka biografia: Po wydostaniu się z Khorinis Xardas pomógł Orkom w zdobyciu Faring.Zniszczył on także Magię Runiczną odcinając Palladyną i Magą Ognia jedyne źródło macy na którym mogli polegać w walce Z Orkami. Później udał się do mroźnego Nordmaru gdzie wędrował odwiedzając poszczególne Klany.I to właśnie w klanach znajdziemy informacje na temat jego dokonań. Podczas wędrówki po Klanach zaprowadzi nas do niego jeden z wilków Nordmańczykw, który zaprowadza nas pod samą wieżę. Podczas rozmowy z Xardasem dowiadujemy się, iż chce on zakończyć wojnę bogów na zawsze, niszcząc boskie artefakty oraz udając się do zapomnianych krain patrząc na to co się stanie.

Własna ocena postaci: Moim zdaniem Xardas postąpił dobrze poneieważ miał na myśli dobro ludzi. Wybrał on jednak złą droge, mógł on powrócić na stronę magów Ognia ale wtedy nie wiadomo co by się dalej wydarzyło...



===================================================================================================================================
milten.png



Imię: Milten
Tytuł: Mag Ognia
Wiek 26 (?)
Miejsce pobytu: Klasztor Magów Ognia w Nordmarze.
Piastowana Funkcja: Mag Ognia
Wyznanie: Innos

Krótka Biografia: Bo tym jak runy straciły swoją moc, Milten postanowił wybrać się wraz z Bezimiennym na kontynent żeby poszukać przyczyny wygaśnięcia mocy run. Po odbiciu Ardeii udaje się w podróż żeby zgłębić tajniki prastarej magii, podróż ta zawodzi go aż do klasztoru magów Ognia w Nordmarze. Beziemienny po dość długiej wędrówce dostaje się do Klasztoru widząc jak Milten siedzi w sanktuarium Innosa oczekując go. Jest on ważny tak ważny dla fabuły ponieważ posiada on jeden z dwunastu Magicznych Pucharów Ognia. Na koniec zostaje najmądrzejszym człowiekiem na świecie.

Własna ocena postaci: Jest on jednym z najmądrzejszych ludzi na świecie co sprawia że zawsze umiał postąpić dobrze wobec sytuacji w której się znajdował. Ta cecha sprawia że mi imponuje.

===================================================================================================================================

kerth.png


Imię:Kerth
Tytuł:przywódce Klanu Ognia
Wiek:30(?)
Miejsce pobytu; Klan Ognia
Piastowana funkcja: Przywódca Klanu Ognia

Krótka Biografia:Jako człowiek z mroźnej krainy od młodości toczył zażarte walki z orkami. Wódz Klanu Ognia, opowie nam o mocy kamieni przodków i da nam mapę z zaznaczonymi grobowcami przodków. Nie wiele wiemy o jego przeszłości ponieważ nic nam o sobie nie mówi.

Własna Opinia: Jest przywódcą Klanu więc musiał zrobić coś co zaimponowało inny i mi to w zupełności wystarcza by mieć o nim pozytywne zdanie.

===================================================================================================================================

lee_3.jpg


Imię:Lee
Tytuł: Wojownik
Wiek:30(?)
Miejsce pobytu:Klan Ognia
Piastowana Funkcja: Wojownik

Krótka Biografia: Gdy wydostał się zza Bariery jako Dowódca Najemników, zatrudnił się Najemnik na Farmie Onara. Później udał się do Vengardu lecz powstrzymała go Magiczna Bariera, następnie do Nordmaru a dokładnie do Kanu Ognia.Chęć zemsty na Królu nie zgasła w nim lecz płonęła jeszcze bardziej. Poszukuje okazji do zemsty. Gdy się z nim spotykamy mówi nam żebyśmy pomogli dostać mu się do Króla. Bezimienny pomaga mu dotrzeć do Króla,za pomocą teleportu z Gothy, Lee w napadzie furii rzuca się na Króla i zabija go. W przyszłości zostaje jednym z generałów Bezimiennego.

==============================================================================================


Imię : Akascha
Tytuł: Ożywieniec
Wiek: ?
Miejsce Pobytu: Nordmar
Piastowana funkcja: Strażnik Artefaktu Adanosa

Krótka Biografia: Akascha - pradawny wojownik, który przywędrował z Varantu, wraz z Pierścieniem Adanosa, do Nordmaru. Tam objawił mu się Innos, który nakazał wybudować Klan Ognia, upamiętniający to wydarzenie. Nordmarczycy, którzy mu uwierzyli, opuścili swe klany i razem z Akaschą założyli swoje sanktuarium w miejscu, gdzie spotkał Innosa. Księga historyczna z jego życia znajduje się w klasztorze magów ognia. Gdy Bezimienny po raz pierwszy przeczytał księgę, pojawił się demon wraz z grupą szkieletów. Okazało się, że Akascha zabrał ze sobą do grobu jeden z artefaktów Adanosa. Po przybyciu bohatera okazuje się, że Akascha stał się ożywieńcem. Bezimienny zabija niegdyś potężnego wojownika i odbiera mu cenny artefakt, po czym wyrusza na poszukiwania kolejnych.
 

Isidro

Szalony Bartek
Weteran
Redakcja
Dołączył
9.3.2009
Posty
6377
Na prace osób które mają przedłużony termin czekam środy 11 maja. 12 kończymy krucjatę i podam ocenę.
 

Esmallion

New Member
Dołączył
26.10.2010
Posty
194
GOTHIC 3 ZMIERZCH BOGÓW​

Anog_G3ZB_%28by_Cassidy005%29.jpg

Imię: Anog​
Wiek: około 40 lat​
Rodzina: Brat Inog​
Wyznanie: Innos​
Miejsce pobytu: Silden​
Piastowana funkcja: Władca Silden, współrządca zachodniej części Myrtany​
Zbroja: Ciężki pancerz buntownika​
Oręż: Miecz dwuręczny​
Inne cechy: brak​
Poznajemy go w Gothic 3 kiedy jest on dowódcą niewielkiego obozu buntowników w lesie nieopodal Silden. W Zmierzchu Bogów, którego wydarzenia toczą się dwa lata później jest już władcą Silden. Wraz z bratem rządzi zachodnią częścią Myrtany. Z powodu wyniszczenia ich kraju wojną, mimo ataków ze strony Thorusa nie chce angażować się w wojnę. Mimo iż już wcześniej spotyka bezimiennego jest w stosunku do niego nieufny i wyznacza mu zadanie aby ten dowiódł swej lojalności. Nie mniej jednak to on uratował go gdy ten powrócił na ziemie z innego wymiaru. Anog jest dobrym wojownikiem i mądrym przywódcą, zawsze opiekuje się bratem i jest lojalny wobec poddanych jednakże moim zdaniem dla dobra swego kraju powinien był zjednoczyć się z Gornem.

Inog_G3ZB_%28by_Cassidy005%29.jpg

Imię: Inog​
Wiek: Około 30 lat​
Rodzina: Brat Anog​
Wyznanie: Innos​
Miejsce pobytu: Geldern​
Piastowana funkcja: Władca Geldern, współrządca zachodniej części Myrtany​
Zbroja: Pancerz najemnika orków​
Oręż: Wielki topór​
Inne cechy: brak​

Inoga spotykamy po wykonaniu wszystkich zadań dla Anoga. Jest on słabym i zahukanym władcą który nie radzi sobie z miastem. Brat ciągle musi mu pomagać. Inog jest także bardzo niezdecydowany - boi się rozbić obóz orków tuż pod jego miastem aby nie narazić się an ataki Thorusa. Świadczy to też o tym, że przejmuje się losami miasta. Upiera się, że nie odwiedzi Anoga dopóki nie załatwi ważnych spraw w mieście co także świadczy o jego lojalności wobec Geldern. Największym problemem władcy jest zagrożenie ze strony Thorusa oraz brak pieniędzy w miejskim skarbcu. Na szczęście w skutek działań bezimiennego sytuacja poprawia się. Inog jest także lojalny wobec swojego brata, jest jego prawą ręką. Mimo wielu wad jakoś radzi sobie w roli władcy i jest lojalny wobec swego miasta co jest jego wielką zaletą.

3Thorus.JPG


Imię: Thorus​
Wiek: około 40 lat​
Rodzina: brak​
Wyznanie: Swoje interesy​
Miejsce pobytu: Trelis​
Piastowana funkcja: przywódca najemników, władca Trelis i ziem zajętych przez orków.​
Zbroja: Ciężki pancerz najemnika​
Oręż: Wielki Topór​
Inne cechy: pochodzi z wysp południowych, jest czarnoskóry​
Torusa wszyscy już chyba znają. Prze niektórych ubity już trzy razy – widać niedokładnie lub ma niesamowity dar zmartwychwstawania. Swoją karierę najemnika przy wejściu do Trelis zakończył na tronie miasta. Z Zmierzchu Bogów dowodzi orkami i najemnikami w południowej części Myrtany. Thorus ma plany zajęcia całej Myrtany za pomocą nieczystych mocy. Kradnąc oko Innosa za sprawą orkowych magów przywołuje do tego świata potężnego demona o niebanalnym imieniu – Bestia. Niestety potwór zostaje zgładzony przez Bezimiennego a Thorus ucieka na przełęcz łączącą Varant z Myrtaną. Bezimienny po raz kolejny ma u niego przyjemność wykonać kilka zadań, może go także czwarty raz ukatrupić jednak znów niezbyt skutecznie bo czarny charakter pojawi się znów w Arcania Gothic 4. Ogólnie Thorus nie jest złym człowiekiem, nie ma zamiaru zniszczenia całego świata, dla niego liczą się jedynie zyski i władza no i dzisiejszych czasach ma chłop trochę racji. Po przejęciu władzy przez Bezimiennego prawdopodobnie ucieka do Varantu a stamtąd na Wyspy południowe do Setariff.

196px-Kan_%28by_Cassidy005%29.jpg


Imię: Kan
Wiek: nieokreślony​
Rodzina: syn Grosh​
Wyznanie: Beliar​
Miejsce pobytu: Montera później Okara​
Piastowana funkcja: Władca Montery, przywódca orków w południowej Myrtanie​
Zbroja: Unikalna​
Oręż: Orkowy topór​
Inne cechy: nic oprócz tego, ze jest orkiem​
Kan, spotykany także w Gothicu 3 przez wielu uśmiercony ale jak widać znów nie dokładnie. Być może Thorus nauczył go sztuki zmartwychwstawania lecz za drugim razem już mu się nie udało i skonał ostatecznie w walce z Bezimiennym i Magiem Wody w Okarze. Swoim zachowanie przypomina zwykłego orka, mówiąc krótko jest chamski i bezpośredni. Nie wiadomo nic więcej o jego rządach oprócz tego, że orkowie są lojalni wobec niego. Formalnie na południu Myrtany rządzi Thorus lecz zawdzięcza to głównie militarnemu wsparciu Kana. W 4 odsłonie sagi spotykamy jego syna Grosha który wraz z Ethornem IV i Thorusem przywołuje demona do Setariff. Kan powszechnie uważany jest za czarny charakter zresztą jak wszyscy orkowie. Kocha wojnę jest chamski i bezpośredni. Zarazem jest dobrym wojownikiem i przywódcą, tyle że już nie żyje.

3Milten.JPG


Imię: Milten​
Wiek: około 35 lat​
Rodzina: brak​
Wyznanie: Innos​
Miejsce pobytu: Trelis później Gotha i jaskinia w lesie za Monterą. NA końcu Vengard.​
Piastowana funkcja: mag ognia stojący po stronie Gorna​
Zbroja: szata maga ognia​
Oręż: Kula Ognia​
Inne cechy: Charakterystyczna grzywka​
Milten towarzyszy Bezimiennemu od pierwszej części Gothica jest to jeden z jego przyjaciół. Z Zmierzchu Bogów zostaje porwany przez Thorusa ponieważ miał przy sobie oko Innosa potrzebne Mistrzowi Przywołań do przyzwania Bestii. Następnie na polecenie Oscha zostaje uwolniony przez Bezimiennego. Pod koniec gry prowadzi armie Generała Lee wraż z Oschem i bezimiennym go jaskini mistrza przywołań. W Vengardzie składa propozycje aby Bezimienny został królem Myrtany i deklaruje mu swoje oddanie. Milten jest bardzo pozytywną postacią. Ma łagodny, ugodowy charakter jednak nieraz potrafi wpaść w gniew. Jest mądrym magiem i wielkim uczonym oraz oddanym przyjacielem.

364px-Gorn_G3ZB_%28by_Cassidy005%29.jpg


Imię: Gorn
Wiek: około 40 lat​
Rodzina: Ponoć szwagier Garika​
Wyznanie: Innos​
Miejsce pobytu: Gotha​
Piastowana Funkcja: Władca Gothy i Farning​
Zbroja: Ciężki Pancerz Nordmarczyka​
Oręż: Topór bojowy barbarzyńcy​
Inne Cechy: prawdopodobnie pochodzi z wysp południowych, jest czarnoskóry. Uwielbia Nordmar​
Stary przyjaciel Bezimiennego. Będąc władca Gothy napada na Thorusa z powodu jego planów przejęcia Myrtany. W grze jest to istota postać lecz Bezimienny nie ma z nim wiele do czynienia w tej części. Gorn jest zapalonym wojownikiem i nienawidzi orków. Ma swojego szpiega w Trelis o imieniu Hector Osch. Jego kontaktem jest także Mag Wody w Okarze później zaatakowany przez Kana. Po śmierci przywódcy Bezimienny otrzymuje od niego wiele garść cennych informacji. Na końcu gry w Vengardzie Gorn przysięga wierność Bezimiennemu i chce aby został królem Myrtany. Gorn jest świetnym wojownikiem aczkolwiek nie grzeszy inteligencją co nie znaczy, że jest głupi. Jego ulubioną bronią jest topór siejący postrach miedzy orkami których bardzo nienawidzi. Jest oddany i lojalny zawsze można na niego liczyć.

Lee_G3ZB_%28by_Cassidy005%29.jpg


Imię: Lee​
Wiek: około 35 lat​
Rodzina: brak​
Wyznanie: Innos​
Miejsce pobytu: Vengard następnie Gotha i jaskinia w lesie za Monterą. Na końcu znów Vengard.​
Piastowana funkcja: Władca Vengardu i Ardei, namiestnik królewski, posiada tytuł lorda.​
Zbroja: Pancerz Paladyna​
Oręż: Prawdopodobnie miecz dwuręczny​
Inna cechy: były królewski generał​
Lee to kolejny stary przyjaciel Bezimiennego. Po podzieleniu Myrtany rządzi wschodnią jej częścią. Trzyma swój lud z dala od wojny sądząc, że walska w końcu zmęczy obydwie strony. Ma pod sobą paladynów jednak jest jedynie elektem i nie może im rozkazywać. Dopiero Bezimienny przekonuje Hanza – generała paladynów do działań. Lee postanawia trzymać się z dala od wojny ale ulega w końcu argumentacji bezimiennego i wyrusza na czele armii na pomoc Gocie. Na końcu gry ślubuje wierność przed bezimiennym i wyraża pragnienie aby ten został nowym królem Myrtany. Następnie jest najwierniejszym generałem króla Rhobara III. Lee jest postacią bardzo pozytywną, niegdyś niesłusznie osądzoną o zdradę. Cechuje go wyważenie, lojalizm i rozwaga.

Hector_Osch_%28by_Cassidy005%29.jpg


Imię: Hector Osch​
Wiek: około 30 lat​
Rodzina: brak​
Wyznanie: Własne interesy​
Miejsce pobytu: Trelis następnie Gotha i jaskinia w lesie za Monterą. Na końcu znów Vengard.​
Piastowana funkcja: szpieg Gorna​
Zbroja: Pancerz elitarnego szpiega​
Oręż: Miecz​
Hector Osch to główny szpieg Gorna w Trelis. Szybko wkupił się w łaski Thorusa i przekazywał tajne informacje swemu pracodawcy. W kontakcie jest grubiański i zadufany lecz stoi po dobrej stronie, wiec trzeba go tolerować. W końcu Thorus orientuje się, ze jest on szpiegiem i zamyka go w dawnej świątyni Adanosa skąd zostaje uwolniony przez Bezimiennego. Następnie razem udają się do Gothy i biorą udział w ataku na oddziały Orków w jaskini za Monterą. Hector Osch jest postacią pozytywną lecz trudną w obyciu. Jako jedna z niewielu osób w grze posiada nazwisko. Jest dobrym szpiegiem choć prawdopodobnie to „pancerz elitarnego szpiega” mógł go zdradzić. Nie mniej jednak został uratowany uprzednio wyciągnąć wiele użytecznych informacji od Thorusa.
 

Isidro

Szalony Bartek
Weteran
Redakcja
Dołączył
9.3.2009
Posty
6377
Czas zakończyć krucjatę. Nie ma wątpliwości co do tego, kto zrobił najlepszą robotę. Szkeleton. Najbardziej rozbudowane, wszystkie podpunkty no i oddał jako jedyny na czas :) Awans dla niego. Esmalion też napisał dobrą pracę, była to jego praca inicjacyjna. Z racji tego również dostaje awans. Pozostałym osobą dziękuję za czas który poświęciły na wykonanie tego. Popracujecie jeszcze trochę i też dostaniecie awans ;) Gratuluję nam wszystkim udanego zakończenia VIII Krucjaty Zakonu.
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom