- Dołączył
- 15.11.2008
- Posty
- 8520
Przed około 1000 laty, szamani orków przyzwali z czeluści Beliara potężnego demona, Śniącego, który pomógł im w objęciu władzy na wyspie. Śniący za to poprosił ich o wybudowanie dla niego ogromnej świątyni, którą budowę nadzorowali ci sami szamani, którzy go przyzwali. Po zakończonej budowie kazał im oddać swe serca by stali się nieśmiertelni. Szamani przystanęli na ten warunek, lecz zostali przeklęci i uwięzieni do końca swego życia w korytarzach świątyni. Po tym zdarzeniu pozostali szamani, który nie ulęgli się pokusie Śniącego zamknęli ich w Świątyni pilnując by nikt się nie wydostał ani dostał do środka. W dotarciu do szamanów jak i Śniącego prowadzą kręte korytarze oraz liczne pułapki zastawione przez budowniczych.
ŚMIERTELNY! TWÓJ CZAS WŁAŚNIE DOBIEGŁ KOŃCA!
Ależ skąd! Kobiety i gnijące mumie przodem!
Varrag-Unhilqt jest trzecim nieumarłym orkiem szamanem, który przyzwał Śniącego tym samym będąc na stale przeklęty. Jego komnata znajduje się w pośrodku płynącej magmy i dostać się tam tylko poprzez kolumny, skacząc po nich by dostać się do najwyższego szczebla. Po rozmowie przeklnie nas, że nie uda nam się pokonać ich boga oraz iż on zakończy jego podróż. W walce z nim należy uważać na jego czar Grom, który na nas używa, lecz jest łatwy do pokonania. Po pokonaniu go zabieramy jego miecz oraz ruszamy do kolejnego szamana.
ŚMIERTELNY! TWÓJ CZAS WŁAŚNIE DOBIEGŁ KOŃCA!
Ależ skąd! Kobiety i gnijące mumie przodem!
Varrag-Unhilqt jest trzecim nieumarłym orkiem szamanem, który przyzwał Śniącego tym samym będąc na stale przeklęty. Jego komnata znajduje się w pośrodku płynącej magmy i dostać się tam tylko poprzez kolumny, skacząc po nich by dostać się do najwyższego szczebla. Po rozmowie przeklnie nas, że nie uda nam się pokonać ich boga oraz iż on zakończy jego podróż. W walce z nim należy uważać na jego czar Grom, który na nas używa, lecz jest łatwy do pokonania. Po pokonaniu go zabieramy jego miecz oraz ruszamy do kolejnego szamana.